Ik moet nog badderen! Nou ja douchen! Als ik ga badderen dan stroomt het water van de trap!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je zo snel klaar met badderen
Het zou bijna een meerwaarde zijn van dit huisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet nog badderen! Nou ja douchen! Als ik ga badderen dan stroomt het water van de trap!
Makkelijk schoonmaken toch?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou bijna een meerwaarde zijn van dit huis
Je hebt de verkeerde voor je, zekerquote:
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je, zeker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je, zeker.
Bijna alles is een meerwaarde in dit huis!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zou bijna een meerwaarde zijn van dit huis
Mja.. de stellingen zijn wel geponeerd, nu kabbelt het nog een beetje voortquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Lubbers werkt wel rustgevend.
Ben jij ook al thuis?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die Lubbers werkt wel rustgevend.
Neuh, luister ook alleen.quote:
Gerda Smit, zeker weten die komt terug halen wat ze van haar jantje had gejatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef Gert het volgende:
Uit die villa van Wes & Yo is 70.000 euro in contanten gejat.
Ja dat kun je zomaar nodig hebben op vakantie natuurlijk.
Jozef!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef Gert het volgende:
Kolere.... mag je dat eigenlijk wel zomaar meenemen??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef Gert het volgende:
Zou me niéts verbazen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wedden dat Yolanthe het zelf heeft gedaan?
Genoeg volk wat dat liever niet op de bankrekening heeft staan maar zwart in de la.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je dan een nubtard!? Wie de fuck heeft dat nou rondliggen!?
Misschien moet Wesley briefjes in Yolanthe d'r ondergoed doen voor elke beweging die ze maakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere.... mag je dat eigenlijk wel zomaar meenemen??
Dat moet je toch aangeven als je ergens door de douane gaat?!
Wat een trieste bedoening trouwens, neem dan een paar extra creditcards mee.
Vakantietijd jeweetz, echt overbelast is 't hier niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon aan het streamen op je werk?
Het mág hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vakantietijd jeweetz, echt overbelast is 't hier niet.
70.000 euro in contanten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Genoeg volk wat dat liever niet op de bankrekening heeft staan maar zwart in de la.
Tsja, maar met een inkomen als dat van Wesley ga je denk ik niet echt veel moeite doen om een paar duizend zwarte euro's te verbergen voor de belastingdienst....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Genoeg volk wat dat liever niet op de bankrekening heeft staan maar zwart in de la.
Daar zit het in natuurlijk, in de Jan Smit CD-kofferquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, ze is mijn hoofdverdachte
In de woonkamert! Met een cd van Jan Smit!
Precies. Een salaris van 100.000 euro per week exclusief sponsorcontracten is niet ongebruikelijk, op het niveau van Sneijder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, maar met een inkomen als dat van Wesley ga je denk ik niet echt veel moeite doen om een paar duizend zwarte euro's te verbergen voor de belastingdienst....
Dat is net alsof ik moeilijk ga doen over 3 tientjes zwart geld.
Wtf is dat voor billigscheiße dan!? Gewoon een time share blokhutje dus!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef Gert het volgende:
Kluivert en z'n wijf maakten ook gebruik van die villa trouwens.
Mja... waarschijnlijk een ding met 27 kamers en drie zwembaden, maar het blijft cheap.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf is dat voor billigscheiße dan!? Gewoon een time share blokhutje dus!?
Aan de ene kant zou dat het ook wel kunnen zijn, ik loop ook wel eens met een dikke ¤ 50,= in mijn portemonnee rondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Een salaris van 100.000 euro per week exclusief sponsorcontracten is niet ongebruikelijk, op het niveau van Sneijder.
Misschien is dát het ook wel: dat het benul er gewoon niet meer is dat je met 70K praat over twee keer een modaal jaarsalaris. Ze hebben zóveel geld, en "je weet maar nooit" dus sleep maar een tas cash mee..
Als er uit alle hoeken van dat soort bedragen komen lonkt het wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, maar met een inkomen als dat van Wesley ga je denk ik niet echt veel moeite doen om een paar duizend zwarte euro's te verbergen voor de belastingdienst....
Dat is net alsof ik moeilijk ga doen over 3 tientjes zwart geld.
Trouwens, zij zitten daar toch niet het hele jaar non-stop?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... waarschijnlijk een ding met 27 kamers en drie zwembaden, maar het blijft cheap.
Het kan ook iets dat Wesley van huis uit heeft meegekregen, een aversie tegen creditcards.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou dat het ook wel kunnen zijn, ik loop ook wel eens met een dikke ¤ 50,= in mijn portemonnee rond![]()
Aan de andere kant; het is nog niet zo heel lang geleden dat Yolanthe haar appartement in Hilversum verkocht heeft, ze moet toch ook weten dat ze dan met een kwart appartement rondlopen?!
Daarbij; waarom cash als het om zoveel cash gaat?? Ik ga er toch vanuit dat ze meestal gewoon op legale wijze dingen aanschaffen, dan heb je niet zo'n voorraad cash nodig, tenzij ze hele dikke fooien geven.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Laysa het volgende:
dat is het vakantie huis van John Ewbank....en dr waren 12 gasten
Of hij die 70k nog terug wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trouwens, zij zitten daar toch niet het hele jaar non-stop?
Als ze toch aan het delen zijn kunnen we dáár toch onze SchnitzelMeet houden!?
Kan iemand Wesley even bellen?
Nah...dat zeiden ze op Boulevard....en dan is het dus waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dit meen je niet? Heel Bekend Nederland heeft één hut ergens waar ze met z'n allen in zitten!?
Ik vraag me af of hij wel in NL belastingplichtig is.... zou me niets verbazen als ze in een of ander belastingvriendelijk paradijsje een appartement hebben en daar officieel belastingtechnisch wonen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als er uit alle hoeken van dat soort bedragen komen lonkt het wel.
Ik kan je alvast uit ervaring vertellen dat Sylvie van der Vaart géén fooien geeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou dat het ook wel kunnen zijn, ik loop ook wel eens met een dikke ¤ 50,= in mijn portemonnee rond![]()
Aan de andere kant; het is nog niet zo heel lang geleden dat Yolanthe haar appartement in Hilversum verkocht heeft, ze moet toch ook weten dat ze dan met een kwart appartement rondlopen?!
Daarbij; waarom cash als het om zoveel cash gaat?? Ik ga er toch vanuit dat ze meestal gewoon op legale wijze dingen aanschaffen, dan heb je niet zo'n voorraad cash nodig, tenzij ze hele dikke fooien geven.
Een "je weet maar nooit" idee of zo.. aardbeving en dan een boot kunnen kopen, weet ik het.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze bij Wesley thuis idd creditcard vrij zijn opgegroeid, maar niet omdat ze tegen waren, gewoon omdat ze er niet voor in aanmerking kwamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan ook iets dat Wesley van huis uit heeft meegekregen, een aversie tegen creditcards.
Als student kom je al in aanmerking voor een creditcard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Wesley thuis idd creditcard vrij zijn opgegroeid, maar niet omdat ze tegen waren, gewoon omdat ze er niet voor in aanmerking kwamen.
Maar dat geldt voor een heleboel mensen.
"Hé kale, je geeft licht!" vlak na haar chemo was dan ook niet erg subtiel Ian.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je alvast uit ervaring vertellen dat Sylvie van der Vaart géén fooien geeft.
Godver, wat een draak was dat
Een boot kopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Een "je weet maar nooit" idee of zo.. aardbeving en dan een boot kunnen kopen, weet ik het.
Dit was vóór de chemo, dus ze begreep de grap nog niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"He kale, je geeft licht!" vlak na haar chemo was dan ook niet erg subtiel Ian.
De trut.... daar heb ik wel een hekel aan; mensen met geld die vervolgens el cheapo lopen te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je alvast uit ervaring vertellen dat Sylvie van der Vaart géén fooien geeft.
Godver, wat een draak was dat
Wil je het nog mooier weten? Ze had mensen bij zich om haar Evian watertje voor haar te bestellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De trut.... daar heb ik wel een hekel aan; mensen met geld die vervolgens el cheapo lopen te doen.
En dan hoef je helemaal geen buitensporige fooi te geven, maar een normaal percentage is wel gepast als je het hebt en de service gewoon goed was.
Ja knul, nu. Maar ik loop al wat langer mee, en er waren ook gewoon tijden dat je minimaal 2 tot 3 keer modaal moest verdienen om in aanmerking te komen voor een creditcard...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als student kom je al in aanmerking voor een creditcard.
Zei je nou "knul" tegen Dementor!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja knul, nu. Maar ik loop al wat langer mee, en er waren ook gewoon tijden dat je minimaal 2 tot 3 keer modaal moest verdienen om in aanmerking te komen voor een creditcard...
OMG... echt hèquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je het nog mooier weten? Ze had mensen bij zich om haar Evian watertje voor haar te bestellen
Is toch liefst?
Ik moest heel hard lachenquote:
Ja, als iemand het "lachwekkend" vindt dat de kans groot is dat iemand als Wesley opgegroeid is zonder creditcard omdat zijn ouders waarschijnlijk niet in aanmerking kwamen, dan blijkt dat er kennelijk niet verder gekeken wordt dan het eigen wereldje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei je nou "knul" tegen Dementor!?
Als jij dat nodig vindt dan is het heel verstandig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen creditcard en dit is dan ook puur uit eigen bescherming
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als iemand het "lachwekkend" vindt dat de kans groot is dat iemand als Wesley opgegroeid is zonder creditcard omdat zijn ouders waarschijnlijk niet in aanmerking kwamen, dan blijkt dat er kennelijk niet verder gekeken wordt dan het eigen wereldje.
Nee, je krijgt als student een creditcard omdat je d.m.v. DUO die 1000 euro weg kan werken.quote:Dat je als student een creditcard kunt krijgen is ook alleen maar omdat je student bent en nu misschien geen krediet hebt, maar ooit waarschijnlijk wel kunt krijgen, het is dus anticiperen op de toekomst.
Voor die mensen was er jarenlang een constructie van o.a Frisia en daar zou heel goed die aversie vandaan kunnen komen.quote:Voor een stel zoals de ouders van Wesley, met gewoon een simpel modaal baantje in een simpele arbeiderswijk in Utrecht geldt dat niet, want de bank gokt er niet op dat ze ooit wel zeer kredietwaardig zullen zijn, en dus is de kans een stuk kleiner dat je dan een creditcard krijgt.
Nee, schattig als jij dat denkt maar dat zou betekenen dat een willekeurige 22-jarige met een minimuminkomen ook een creditcard zou kunnen krijgen, en ga er maar vanuit dat het voor die groep, waarvan sommigen al vanaf hun 16de een inkomen hebben, het een stuk lastiger hebben als ze een creditcard aanvragen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Dementor het volgende:
Nee, je krijgt als student een creditcard omdat je d.m.v. DUO die 1000 euro weg kan werken.
Dat zeg ik niet, je kunt echter wel als 22 jarige met een minimuminkomen een 'vuile' lening krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, schattig als jij dat denkt maar dat zou betekenen dat een willekeurige 22-jarige met een minimuminkomen ook een creditcard zou kunnen krijgen, en ga er maar vanuit dat het voor die groep, waarvan sommigen al vanaf hun 16de een inkomen hebben, het een stuk lastiger hebben als ze een creditcard aanvragen.
quote:Creditcards voor studenten zijn er om ze klant te maken en ze als klant te houden, en vooral om de belofte die het student-zijn inhoudt. Banken maken een simpele afweging, en die is niet alleen gebaseerd op de hoogte van de inkomsten, maar bij een laag inkomen vooral op de bron van de inkomsten, en dan staat DUO hoger aangeschreven dan Hoogovens.
Ongeacht wat jij kent vergeet je kennelijk dat het algemeen hebben van een creditcard simpelweg iets van de laatste 5 tot 10 jaar is... dus de kans dat Wesley ermee opgegroeid is in zijn situatie is simpelweg heel klein, de vader van Wesley verdiende immers geen 3 keer modaal, want voor die groep was het zelfs in 1980 al geen uitzondering meer om een creditcard te hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Dementor het volgende:
Maar lees vooral wat je wilt lezen.
Ik ken zowel de 'rijkere' kant als de armere kant van het leven dus kom niet aan met 'mijn of het wereldje'.
Meer dan 10 jaar geleden kon je ook al d.m.v. een vuile constructie geld lenen bij meerdere kredietverstrekkers.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeacht wat jij kent vergeet je kennelijk dat het algemeen hebben van een creditcard simpelweg iets van de laatste 5 tot 10 jaar is... dus de kans dat Wesley ermee opgegroeid is in zijn situatie is simpelweg heel klein, de vader van Wesley verdiende immers geen 3 keer modaal, want voor die groep was het zelfs in 1980 al geen uitzondering meer om een creditcard te hebben.
Ja, bedrijven als Frisia moeten het juist hebben van de groep die nooit een fatsoenlijk inkomen zal krijgen, neemt niet weg dat je dus idd op je 22ste met een vast inkomen zonder 2x modaal perspectieven moeilijker een creditcard kunt krijgen dan als 22-jarige student....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, je kunt echter wel als 22 jarige met een minimuminkomen een 'vuile' lening krijgen.
[..]
Je kan toch gewoon zo'n smerige lening krijgen waarmee je je Golf GT kon kopen tegen 12% rente. Who cares of dat via een cc ging of via een lening. geld is geld.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, bedrijven als Frisia moeten het juist hebben van de groep die nooit een fatsoenlijk inkomen zal krijgen, neemt niet weg dat je dus idd op je 22ste met een vast inkomen zonder 2x modaal perspectieven moeilijker een creditcard kunt krijgen dan als 22-jarige student....
Het ging mij niet om die creditcard maar om kredieten in het algemeen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bedrijven als Frisia moeten het juist hebben van de groep die nooit een fatsoenlijk inkomen zal krijgen, neemt niet weg dat je dus idd op je 22ste met een vast inkomen zonder 2x modaal perspectieven moeilijker een creditcard kunt krijgen dan als 22-jarige student....
En dus komen we weer terug op de ouders van Wesley: kleine kans dat die destijds in aanmerking kwamen voor een creditcard.
Juistem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zo'n smerige lening krijgen waarmee je je Golf GT kon kopen tegen 12% rente. Who cares of dat via een cc ging of via een lening. geld is geld.
Mij om de creditcard, daar was ik ook vrij duidelijk in, en dat werd door jou weggelachen omdat een student ook een creditcard kan krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die creditcard maar om kredieten in het algemeen.
Ah, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat vrijwel iedereen al voor een lange tijd in staat is om een lening in welke 'vuile' vorm dan ook te krijgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mij om de creditcard, daar was ik ook vrij duidelijk in, en dat werd door jou weggelachen omdat een student ook een creditcard kan krijgen.
hahaha welkom bij de clubquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik en een credit card! Welk krediet!
Jij kent Donald?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt geen strafpunten gehad dat je je telefoon in de auto had laten liggen??![]()
Fijn dat de kitten weer heelhuids thuis is
Ik betaal in schatten! Een kist florijnen en dubloenen op de balie! Een bloed diamantje hier, een parelke daar!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Yo en Wes hebben zeker nog nooit van een creditcard gehoord, 70.000 euro in contanten
Dit is zeker een spuit 11-reactie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Yo en Wes hebben zeker nog nooit van een creditcard gehoord, 70.000 euro in contanten
Niet per ongeluk Laysa op de toonbank zettenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik betaal in schatten! Een kist florijnen en dubloenen op de balie! Een bloed diamantje hier, een parelke daar!
Nee, die schat bewaar ik onder/in me bed!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet per ongeluk Laysa op de toonbank zetten
Waarom moet Laysa onder bed slapen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die schat bewaar ik onder/in me bed!
WAT WIL JE NU? DAT IK DR ONDER ME BED BEWAAR OF BEGRAAF IN DE TUIN?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moet Laysa onder bed slapen dan?
En pikt ze dat zomaar?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moet Laysa onder bed slapen dan?
En pikt ze dat zomaar?
Ahumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WAT WIL JE NU? DAT IK DR ONDER ME BED BEWAAR OF BEGRAAF IN DE TUIN?
Je moet haar gewoon mee nemen je nest in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WAT WIL JE NU? DAT IK DR ONDER ME BED BEWAAR OF BEGRAAF IN DE TUIN?
DUS JE ZEGT NU GEWOON DAT IK DIK BEN?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee.....ik word elke nacht geplet omdat meneer hemelsbreed in bed wil liggen
En dat zeg je nu? Dus ik zit al die tijd al te poepen in andermans tuin?quote:
Laat hem er zelf onder gaan liggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee.....ik word elke nacht geplet omdat meneer hemelsbreed in bed wil liggen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon mee nemen je nest in.
Ze moet je gewoon mee nemen haar bed in
En schreeuw niet zo!
teer puntje hé?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DUS JE ZEGT NU GEWOON DAT IK DIK BEN?![]()
[..]
En dat zeg je nu? Dus ik zit al die tijd al te poepen in andermans tuin?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Ik wil dat ding hebben!![]()
En dan de oortjes zwart spuiten
Mmm, toch een klein dikkertje dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DUS JE ZEGT NU GEWOON DAT IK DIK BEN?![]()
[..]
En dat zeg je nu? Dus ik zit al die tijd al te poepen in andermans tuin?
Als ik spuit krijgen ze rode oortjes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man! Ik wil dat ding hebben!![]()
En dan de oortjes zwart spuiten
IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN EN IK BEN GEZELLIG, BEGREPEN?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, toch een klein dikkertje dus?
Volgens mij is wat jij bedoelt niet alleen illegaal maar ook zielig voor zo'n hondje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik spuit krijgen ze rode oortjes!
Ik bedoel dat ik gewoon ketchup op mijn hotdog doe! Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is wat jij bedoelt niet alleen illegaal maar ook zielig voor zo'n hondje..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN EN IK BEN GEZELLIG, BEGREPEN?
En nog 8 andere gasten las ik. Dat geld kan dus van heel veel mensen zijn geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... waarschijnlijk een ding met 27 kamers en drie zwembaden, maar het blijft cheap.
"Rode oortjes"? Waar komen die in beeld dan bij die hotdog van je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gewoon ketchup op mijn hotdog doe! Wat dacht jij dan?
De eerste klodders ketchup komt er ineens uit! Spats alles onder!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Rode oortjes"? Waar komen die in beeld dan bij die hotdog van je?
Uhuh, goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste klodders ketchup komt er ineens uit! Spats alles onder!
Bewuste misleiding heet dat..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:22 schreef FANN het volgende:
Als je per ongeluk zo'n verkeerde beltegoed ding heb gekocht kan je dat dan nog ruilen ofzo?![]()
Ik heb Telford gekocht en ik moest vodafoon hebben![]()
ik stond daar en er hingen allemaal van die kaartjes en ineens was ik de naam kwijt en Telford kwam
me wel bekend voor dus heb ik die gekocht en nou zit ik dus met zo'n kassabon in mijn mik waar ik
niks mee kan
nee geldt niet voor mij er staat geen Telford op mijn telefoon , ik zie er trouwens helemaal niks opquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Heeft helemaal niets met misleiding te maken, maar meer met pure domheid.
Zet m op Marktplaatsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:22 schreef FANN het volgende:
Als je per ongeluk zo'n verkeerde beltegoed ding heb gekocht kan je dat dan nog ruilen ofzo?![]()
Ik heb Telford gekocht en ik moest vodafoon hebben![]()
ik stond daar en er hingen allemaal van die kaartjes en ineens was ik de naam kwijt en Telford kwam
me wel bekend voor dus heb ik die gekocht en nou zit ik dus met zo'n kassabon in mijn mik waar ik
niks mee kan
Ja, dat dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nee geldt niet voor mij er staat geen Telford op mijn telefoon , ik zie er trouwens helemaal niks op
staan ? waar staat dat dan?
Die Griek had gezegd dat ik Vodafoon moest hebben, maar ik was het effe kwijt![]()
het was meer wat hij hier zegt..![]()
[..]
Nah... ik lees al in dat topic dat je dat dus niet meer kan ruilenquote:
Kweet zeker dat het goed komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik lees al in dat topic dat je dat dus niet meer kan ruilen![]()
er zal wel iemand zijn die ik er een plezier mee kan doen,,, ik bewaar hem wel effe
morgen maar VODAFOON kopen... ik heb het al opgeschreven voor de zekerheid
Ja doet ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Maak iemand anders blij met die foute kaart en koop een nieuwe voor jezelf
Ken ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet je gewoon een nieuwe telefoon bij Telfort kopen
mag ik deze kans laten passeren ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Alles leuk en aardig overigens, maar jullie zouden allemaal aan het kutje van Yolanthe zitten als jullie de kans kregen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Alles leuk en aardig overigens, maar jullie zouden allemaal aan het kutje van Yolanthe zitten als jullie de kans kregen
Ik heb effe in je fobo gespiekt....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
nee mag niet je moet meedoen aan een trio met yolanthe en ik
Ah, kan jou het schelen, gebruik m een keer en daarna gooi je m gewoon wegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb effe in je fobo gespiekt....
Je bent te jong voor mij![]()
sorry
JA... zo doen jullie het tenslotte ook, gewoon uitwonen die handel en dan teruggooien in zeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, kan jou het schelen, gebruik m een keer en daarna gooi je m gewoon weg
Euh, nee?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Catch and Release noemen ze dat in de visserij , nadat je het haakje er hebt uitgepeuterd gooi je ze terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
JA... zo doen jullie het tenslotte ook, gewoon uitwonen die handel en dan teruggooien in zee
Oh met haakjes en zulks ook nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Catch and Release noemen ze dat in de visserij , nadat je het haakje er hebt uitgepeuterd gooi je ze terug
bouwjaar 1976quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh met haakjes en zulks ook nog![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk Jian![]()
wil ik ineens weten.... ik gaat je niet stalken hoormaar ineens ben ik nieuwschierig
93 jaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef gnilrednoz het volgende:
FANN, hoe oud ben jij? De foto in mn fobo is al een paar jaar oud namelijk
Vast wel, maar dat maakt niet uit, ik heb het er met haar ook wel 's over gehad en Mera vindt Yolanthe wél knap.quote:
droom jij maar lekker hoor meidquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
34 jaar dus...
owkee...
ken ik me effe meer een beeld vormen enzo
Flauwquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
93 jaar
Heb ik al zooooooooo vaak verteld hier
ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat maakt niet uit, ik heb het er met haar ook wel 's over gehad en Mera vindt Yolanthe wél knap.
Tis gewoon voor de beeldvorming heurquote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:59 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
FlauwZeg eens eerlijk
Ik ben 23
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 'r iets afstotends vindt hebben, echt waarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel![]()
Je kan toch moeilijk beweren dat ze lelijk is...
qua uiterlijk dan
serieus ???quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 'r iets afstotends vindt hebben, echt waar
Is goed... waar spreken we af?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
So the threesome is back on then?
oh ik dacht dat je mij zag zitten verleden week, ik ben nog steeds 21 en strak in het velletje, maar lees het al, je *valt* op bejaarde van 93 zoals FANNquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:59 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
FlauwZeg eens eerlijk
Ik ben 23
ja toch?quote:
ja ho ho, zo kan ik er ook uit zien, als er een visagiste en een lekkere nicht van een kapper is langsgeweest, allemaal gefotosjopt, echt in het echt is ze heel niet zo mooi, en heeft geen krulletjes, ze heeft wel weer een mooi gebit, ietsje pietsje te lange tanden, maar ja een mens kan niet alles hebben zeg ik maar.quote:
Heb jij haar in het echt gezien dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ho ho, zo kan ik er ook uit zien, als er een visagiste en een lekkere nicht van een kapper is langsgeweest, allemaal gefotosjopt, echt in het echt is ze heel niet zo mooi, en heeft geen krulletjes, ze heeft wel weer een mooi gebit, ietsje pietsje te lange tanden, maar ja een mens kan niet alles hebben zeg ik maar.
Dat heeft me nog nooit tegengehoudenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?
volgens mij zeggen die mannen dat alleen maar omdat ze weten dat ze die kans toch nooit krijgen![]()
Ja, serieusquote:
ach ze is wel mooi, maar wat is mooi, als je op donker vbalt, en ze heeft mooi haar dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij haar in het echt gezien dan?
Nah... dan is ze in ieder geval wel fotogeniek
Ja, het spijt me, ik vind d'r geen zak aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef FANN het volgende:
Dus jullie weten het heel zeker?
Je zou d'r je bed uitschoppen?![]()
[ afbeelding ]
om de 'e'en of ander reden geloof ik dat niet helemaal, maar goed ut zou kenne
Dan had ie beter een nieuwe Ferrari kunnen kopen of 2. Pronkt lekker weg en is een stuk goedkoperquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ze is wel mooi, maar wat is mooi, als je op donker vbalt, en ze heeft mooi haar dat dan weer wel.
ach wesley kan met haar pronken.
Uhuh ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?
volgens mij zeggen die mannen dat alleen maar omdat ze weten dat ze die kans toch nooit krijgen![]()
Of ze moeten een shitload met geld meebrengen![]()
en dat hebben ze niet....
nananananananna
ja... maar stel... stel heh... dat je die shitload nou niet nodig had, dat bedoel ik eigenlijk als je dat effe wegdenktquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind Yolanthe wel een knap vrouwke, maar ik kan wel beter krijgen en ik heb beter gekregen!
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... maar stel... stel heh... dat je die shitload nou niet nodig had, dat bedoel ik eigenlijk als je dat effe wegdenkt
dan geloof ik er geen reet van dat al die mannen haar hier niks aan vinden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind Yolanthe wel een knap vrouwke, maar ik kan wel beter krijgen en ik heb beter gekregen!
Nah ja, bed uit schoppen,.... op z'n hondjes (sorry hondjes) en met m'n ogen dicht fantaserend over Cheryl Cole moet het wel lukkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef FANN het volgende:
Dus jullie weten het heel zeker?
Je zou d'r je bed uitschoppen?![]()
[ afbeelding ]
om de 'e'en of ander reden geloof ik dat niet helemaal, maar goed ut zou kenne
Een fashion police dog.quote:
Kijk hem terugkrabbelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah ja, bed uit schoppen,.... op z'n hondjes (sorry hondjes) en met m'n ogen dicht fantaserend over Cheryl Cole moet het wel lukken
Lunchen in de ikeaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fashion police dog.
Morgen een IKEAdate met broer. Incl. kluskoffie
.
Nee echt niet, tis gewoon m'n type niet, heel gek trouwens dat best veel mannen dat hebben met haarquote:
Nou nee, met die fratsen hoef ik bij mijn broer niet aan te komen: Lunchuh!?! Da ken ik thuis ok. Mee normale balluh.quote:
een week telt meerdere dagenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je mij zag zitten verleden week, ik ben nog steeds 21 en strak in het velletje, maar lees het al, je *valt* op bejaarde van 93 zoals FANN
20cmsouvlaki@hotmail.comquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
een week telt meerdere dagendaarbij heb ik van jullie allebei geen foto gezien, dus kan ik er weinig over zeggen verder
kijk, daar zal ik nog pot voor worden ook, dat vind ik een mooie meid.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee echt niet, tis gewoon m'n type niet, heel gek trouwens dat best veel mannen dat hebben met haarEen beetje te plastic !
Hier ga ik wel echt voor in alle opzichten![]()
Vind haar stoer en knap, maar ook een vrouw waar ik bang van zou worden. Ze lijkt me keihard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, daar zal ik nog pot voor worden ook, dat vind ik een mooie meid.
wat wil Jij doen dan in FANN haar boxdoosjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef gnilrednoz het volgende:
de inbox fann is niet beschikbaar?!
Laat ze elkaar maar opruimen. Dat is het risico als je je in die kringen begeeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Toverheks het volgende:
oh weer een afrekening in de bestevaerstraat, ook zo lekker dicht bij
nee denk dat haar imago is, dat keihard enzo, ze heeft wel genoeg meegemaakt in haar leven maar vind haar helemaal top.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind haar stoer en knap, maar ook een vrouw waar ik bang van zou worden. Ze lijkt me keihard.
Holy fuck, dat is duur...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:35 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ding. Behalve de pootjes. En de prijs. ¤229 is zeker honderd euro voor vier lelijke pootjes teveel.
O, het is een though cookie, maar niet Keihard als in "vals plastic", dat is meer van toepassing op Yolanthe volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind haar stoer en knap, maar ook een vrouw waar ik bang van zou worden. Ze lijkt me keihard.
nou, ik ben aan t hosselen zoals Ian zeiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wil Jij doen dan in FANN haar boxdoosjewij zijn hier open en eerlijk hoor en houwen alles geheim, dus gooi maar in de groep
Mehehe!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
bijna goed...
22cmsouvlaki@hotmail.com
O ja ik was vergeten dat het koud buiten was!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
bijna goed...
22cmsouvlaki@hotmail.com
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:38 schreef gnilrednoz het volgende:
de inbox fann is niet beschikbaar?!
passen volgend mij wel bijelkaarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, dat lijkt me een goed idee, als Gnilrednoz Cc gaat hosselen.
Passen ze ook op elkaar?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ja ik ken de maten niet enzo....
maar als jij op laysa past dan ken alles geloof ik
IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN JA!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die gosert is toch vierkant ofsow..![]()
164 cm en hoeveel kilo ook alweer ?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die gosert is toch vierkant ofsow..![]()
164 cm en hoeveel kilo ook alweer ?
tuurlijk skattiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON ZWARE BOTTEN JA!
dezequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef gnilrednoz het volgende:
ik mis wat geloof ik
wie is Cc? heeft dat iets met de tt in assen te maken?
klinkt een beetje oud als ik haar fobo zo leesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
deze
[RLS SC #843] Waar SMSjes genegeerd worden
PFFF SORRY HE IK ZAL HET TOPIC WEL BETER VOLGEN VANAF NUquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
"Wie is Cc"![]()
Ze post net nog een groen kastje met lelijke pootjes!
Mjah, daar zit wat in... beter concentreer je je toch op Toverheks dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
klinkt een beetje oud als ik haar fobo zo lees
ow die heb ik nog nooit gelezen eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
klinkt een beetje oud als ik haar fobo zo lees
Hij weet vast nog niet dat Cc gigantisch dikke tetten heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow die heb ik nog nooit gelezen eigenlijk![]()
nee hoor is iets van jouw leeftijd volgens mij
ow jah... die is ook nog vrijgezelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, daar zit wat in... beter concentreer je je toch op Toverheks dan.
Nee, 2 wijven voor zijn trioquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jah... die is ook nog vrijgezel![]()
![]()
![]()
![]()
heb ie wee kansen !
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat Cc gigantisch dikke tetten heeft.
Maar het is wel zijn droomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah... is ook... was ik vergeten...![]()
wel gewaagd knulletje voor zijn 23 jaar
ow... ga je Ian ook hosselen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef gnilrednoz het volgende:
hahah praat gerust verder over deze materie, ik vind t lezen van jullie reacties al grappig zat
btw Ian check je pm over 2 minuten
ik moet bij je nickname steeds hieraan denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef FANN het volgende:
Goed ik gaat effe de troep opruimen enzo
meh nee, eerlijk gezegd hoe gek het ook klinkt heb ik liever een trio met een vriend en een meisje, samen dat meisje verwennenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik moet bij je nickname steeds hieraan denken
[ afbeelding ]
pudding?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik moet bij je nickname steeds hieraan denken
[ afbeelding ]
ik denk toch nu dat je hier verkeerd zit, er is ergens op FOK een gesloten forum daar mag jij best bij hoor denk ik, moeten we ff wachten op Remlof die moet toestemming gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
meh nee, eerlijk gezegd hoe gek het ook klinkt heb ik liever een trio met een vriend en een meisje, samen dat meisje verwennenen met verwennen bedoel ik kapotneuken, dp dus
Half gay!!1!1!111quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
meh nee, eerlijk gezegd hoe gek het ook klinkt heb ik liever een trio met een vriend en een meisje, samen dat meisje verwennenen met verwennen bedoel ik kapotneuken, dp dus
5 roze sokjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoeveel punten gaat hem dat opleveren?
Hoezo half?quote:
Je hebt je hengel in de verkeerde vijver uitgegooid, geloof mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:39 schreef gnilrednoz het volgende:
Gaat heel snel, gewoon bap bap bap, keihard op die clit
hahah ach ik ben gewoon flauw bezig, net alsof ik serieus zo benquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt je hengel in de verkeerde vijver uitgegooid, geloof me
Stiekem klijg je het el een beetje walm van hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jou zitten we niet massaal in de zeik te nemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
Omg en jullie dachten dat ik erg was?
Of die Kardinaal
Dat scheelt inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jou zitten we niet massaal in de zeik te nemen
hèhèhè! De oude viezerik!quote:
Push jij dr doos maar ff nog vollerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan pushpm's versturen
Zal ik ook eens even doen ook
Hij duwt het er gewoon in of ze nu wil of niet!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Push jij dr doos maar ff nog voller
Nee hoor, niemand neemt je in de maling.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef gnilrednoz het volgende:
was dat de insteek dan? mij in de zeik nemen? of begrijp ik het verkeerdik voel me niet in de zeik genomen hoor. ik begrijp heus wel wanneer iemand serieus is en wanneer niet, ik doe gewoon lekker mee met de flauwheid
Donequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Push jij dr doos maar ff nog voller
Haha ja nee sowieso hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand neemt je in de maling.
Alleen een goede raad: nooit, echt nooit meteen bap bap bap doen. Maar dat zal je nog wel verteld worden tijdens je trio
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wtf!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
¡²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬
²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬¿´¶¬²³¤¤¼ ‘’¥’×ç¿´¶¬
Welke hebbie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:13 schreef Leandra het volgende:
Testje... m'n eerste post vanaf m'n telefeun.
Wat trouwens beduidend makkelijker gaat zonder stiletto-nagels
Jij denkt dat ik mijn goede naam heb gehaald met lakse nalatigheid?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jezus je neemt er wel de moeite voor ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |