Yup, totdat je een relatie met hen begint want dan wordt het niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:51 schreef Repeat het volgende:
Ze zoeken een man die vaak in de kroeg zit en veel bier drinkt.
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Yup, totdat je een relatie met hen begint want dan wordt het niet geaccepteerd.
Je hoort inderdaad vaak dat dit in het eisenpakket zit maar gek genoeg (of juist niet) zijn het juist dat soort types die zelf geen eigen leven hebben en je continu open gaan lopen eisen.
Ik snap je punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef andlikethathesgone het volgende:
De moraal van dit topique is: houd het in gedachten en kijk straks als je door de sociale buitenwereld heen loopt eens hoe mensen voortdurend bezig zijn om hun eigen leven te benadrukken. Ze zetten daarmee een stap teveel.
Het abstracte niveau snappen ze juist wel denk ik, dat jij het letterlijk oppakt, daar hebben ze moeite meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef andlikethathesgone het volgende:
De reageerders hier snappen nog steeds geen hol van mijn openingspost, dat het dus onmogelijk is om niet een eigen leven te leiden. Abstractieniveau zal wel te hoog zijn voor de dames
De vrouwelijke psyche verklaart in 1 alineaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:42 schreef peeperklip het volgende:
Die vrouwen moeten "eigen leven" in "eigen sociale leven" veranderen. Ik geloof niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten in iemand die z'n vrije tijd vult met het verzamelen van star trek spulletjes ofzo. Vrouwen zoeken status, als andere mensen jou hoogachten en vrienden willen zijn, heb je status. Als je alleen bent heb je meestal geen status, want blijkbaar ben je dan (in hun ogen) niet de moeite waard.
Wat een ongelofelijke onzin. Als ik met iemand ga is dat omdat ik degene leuk vind en er goed mee op kan schieten, dan doet status voor mij er geen drol toe hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:42 schreef peeperklip het volgende:
Die vrouwen moeten "eigen leven" in "eigen sociale leven" veranderen. Ik geloof niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten in iemand die z'n vrije tijd vult met het verzamelen van star trek spulletjes ofzo. Vrouwen zoeken status, als andere mensen jou hoogachten en vrienden willen zijn, heb je status. Als je alleen bent heb je meestal geen status, want blijkbaar ben je dan (in hun ogen) niet de moeite waard.
Ok hier volg ik je wel in. Sorry voor mijn eerdere reacties, ik dacht dat dit een troll topic wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef andlikethathesgone het volgende:
De moraal van dit topique is: houd het in gedachten en kijk straks als je door de sociale buitenwereld heen loopt eens hoe mensen voortdurend bezig zijn om hun eigen leven te benadrukken. Ze zetten daarmee een stap teveel.
Ben je zo wereldvreemd dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
Deze zinsnede komt met grote regelmaat langs in het relationele eisenpakket van vrouwen.
Met andere woorden; het (potentiële) vriendje moet wél een "eigen leven" hebben...
WTF, ik moet de eerste mens die niet een eigen leven leeft nog tegenkomen.![]()
Kan iemand dit vrouwelijke waanidee misschien toelichten?
Bestaan die?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik haat het als mannen me helemaal claimen en janken als ik een dagje zonder hun wat wil doen.
anders ga je even over je toeren, ik vroeg je het maar 3 keer vandaag of je vanavond langs wilde komen. Ik mis je, hvj!! xx lieve schat van mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik haat het als mannen me helemaal claimen en janken als ik een dagje zonder hun wat wil doen.
Schattig hoor, dat huis-tuin-en-keuken-psychologie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:42 schreef peeperklip het volgende:
En waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.quote:
Miisschien wat overdreven van mij geschetst. Maar waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, want dat is absoluut niet waar.
Zo lastig is het niet hoor... Het meisje wil gewoon dat de jongen wat te vertellen heeft wanneer ze elkaar weer zien...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:28 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Oh ja, in de Van Dale staat vast hoe je niet een eigen leven kunt hebben
Ja, en een jongen wil meteen keiharde seks als ze elkaar weer zien. Dat gaat ook niet altijd op. Bovendien kun je prima iets vertellen als je de hele dag thuis geweest bent. Helemaal met FOK! erbij, wat al een leven opzich is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef JoeyT het volgende:
Zo lastig is het niet hoor... Het meisje wil gewoon dat de jongen wat te vertellen heeft wanneer ze elkaar weer zien...
Jij bent wel een volwassen vrouw, he? Vrouwen onder de 25 zijn nog niet zo wijs. Maar dat zijn mannen onder de 25 ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin. Als ik met iemand ga is dat omdat ik degene leuk vind en er goed mee op kan schieten, dan doet status voor mij er geen drol toe hoor.
Tja... er zijn vrouwen zat die het niet erg vinden als een man als "hobby" gewoon achter de computer zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en een jongen wil meteen keiharde seks als ze elkaar weer zien. Dat gaat ook niet altijd op. Bovendien kun je prima iets vertellen als je de hele dag thuis geweest bent. Helemaal met FOK! erbij, wat al een leven opzich is.
Inderdaad. Sommige vrouwen van 16 of 18 denken al ´o zo volwassen´ te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen onder de 25 zijn nog niet zo wijs. Maar dat zijn mannen onder de 25 ook niet.
Hoe weet jij hoe vrouwen zich in relaties gedragen als je er nog nooit eentje hebt gehad?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Miisschien wat overdreven van mij geschetst. Maar waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |