abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84856638
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:51 schreef Repeat het volgende:
Ze zoeken een man die vaak in de kroeg zit en veel bier drinkt. ^O^
Yup, totdat je een relatie met hen begint want dan wordt het niet geaccepteerd.

Je hoort inderdaad vaak dat dit in het eisenpakket zit maar gek genoeg (of juist niet) zijn het juist dat soort types die zelf geen eigen leven hebben en je continu open gaan lopen eisen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_84856717
De moraal van dit topique is: houd het in gedachten en kijk straks als je door de sociale buitenwereld heen loopt eens hoe mensen voortdurend bezig zijn om hun eigen leven te benadrukken. Ze zetten daarmee een stap teveel.
pi_84857075
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:55 schreef Bolter het volgende:

[..]

Yup, totdat je een relatie met hen begint want dan wordt het niet geaccepteerd.

Je hoort inderdaad vaak dat dit in het eisenpakket zit maar gek genoeg (of juist niet) zijn het juist dat soort types die zelf geen eigen leven hebben en je continu open gaan lopen eisen.
Ik vrees dat je gelijk hebt :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:10:09 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84857264
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef andlikethathesgone het volgende:
De moraal van dit topique is: houd het in gedachten en kijk straks als je door de sociale buitenwereld heen loopt eens hoe mensen voortdurend bezig zijn om hun eigen leven te benadrukken. Ze zetten daarmee een stap teveel.
Ik snap je punt.

Maar heb je nooit meegemaakt dat een partner je te veel belt, de hele tijd bij jou wilt zijn, altijd vraagt waar je bent als je niet samen bent en al je tijd opeist?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84858043
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef andlikethathesgone het volgende:
De reageerders hier snappen nog steeds geen hol van mijn openingspost, dat het dus onmogelijk is om niet een eigen leven te leiden. Abstractieniveau zal wel te hoog zijn voor de dames :')
Het abstracte niveau snappen ze juist wel denk ik, dat jij het letterlijk oppakt, daar hebben ze moeite mee :)
pi_84858549
Die vrouwen moeten "eigen leven" in "eigen sociale leven" veranderen. Ik geloof niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten in iemand die z'n vrije tijd vult met het verzamelen van star trek spulletjes ofzo. Vrouwen zoeken status, als andere mensen jou hoogachten en vrienden willen zijn, heb je status. Als je alleen bent heb je meestal geen status, want blijkbaar ben je dan (in hun ogen) niet de moeite waard.
pi_84860822
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:42 schreef peeperklip het volgende:
Die vrouwen moeten "eigen leven" in "eigen sociale leven" veranderen. Ik geloof niet dat de meeste vrouwen zitten te wachten in iemand die z'n vrije tijd vult met het verzamelen van star trek spulletjes ofzo. Vrouwen zoeken status, als andere mensen jou hoogachten en vrienden willen zijn, heb je status. Als je alleen bent heb je meestal geen status, want blijkbaar ben je dan (in hun ogen) niet de moeite waard.
De vrouwelijke psyche verklaart in 1 alinea ^O^

Simpele zielen.
pi_84861040
quote:
Wat een ongelofelijke onzin. Als ik met iemand ga is dat omdat ik degene leuk vind en er goed mee op kan schieten, dan doet status voor mij er geen drol toe hoor.
pi_84861102
Tis simpel... de vrouw wil ook dingen doen zonder jou en verlangt dat andersom ook... een stukje over en weer vrijheid.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_84861313
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:57 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ok hier volg ik je wel in. Sorry voor mijn eerdere reacties, ik dacht dat dit een troll topic was :P. Ergens denk ik dat mensen zichzelf hiermee willen 'verkopen', of willen benadrukken dat ze zelfstandig zijn en je niet constant zullen achterna lopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Musyn op 04-08-2010 18:19:52 ]
pi_84861728
Sommige vinden het heel relaxt om ALtijd bij elkaar te zijn.
Sommige worden er gek van.

In een relatie moet je proberen dit een beetje in evenwicht te houden.
pi_84862693
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
Deze zinsnede komt met grote regelmaat langs in het relationele eisenpakket van vrouwen.
Met andere woorden; het (potentiële) vriendje moet wél een "eigen leven" hebben...

WTF, ik moet de eerste mens die niet een eigen leven leeft nog tegenkomen. :')
Kan iemand dit vrouwelijke waanidee misschien toelichten? :)
Ben je zo wereldvreemd dan?
pi_84863562
Ik haat het als mannen me helemaal claimen en janken als ik een dagje zonder hun wat wil doen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:17:52 #89
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84863862
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ik haat het als mannen me helemaal claimen en janken als ik een dagje zonder hun wat wil doen.
Bestaan die?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84864124
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
anders ga je even over je toeren, ik vroeg je het maar 3 keer vandaag of je vanavond langs wilde komen. Ik mis je, hvj!! xx lieve schat van me O+ O+ ^) *;
Doe eens lief!
pi_84865606
Zeikwijven zoals de TS zijn sowieso al een afknapper. :r
ROBODEMONS..................|:(
pi_84865705
quote:
Schattig hoor, dat huis-tuin-en-keuken-psychologie. :s) Helemaal zelf bedacht?
ROBODEMONS..................|:(
pi_84865761
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Dit inderdaad!
En waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.
pi_84865798
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Stel je niet aan, want dat is absoluut niet waar.
Miisschien wat overdreven van mij geschetst. Maar waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:06:46 #95
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_84865895
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:28 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Oh ja, in de Van Dale staat vast hoe je niet een eigen leven kunt hebben :)
Zo lastig is het niet hoor... Het meisje wil gewoon dat de jongen wat te vertellen heeft wanneer ze elkaar weer zien... :)
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_84866313
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef JoeyT het volgende:
Zo lastig is het niet hoor... Het meisje wil gewoon dat de jongen wat te vertellen heeft wanneer ze elkaar weer zien... :)
Ja, en een jongen wil meteen keiharde seks als ze elkaar weer zien. Dat gaat ook niet altijd op. Bovendien kun je prima iets vertellen als je de hele dag thuis geweest bent. Helemaal met FOK! erbij, wat al een leven opzich is.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:17:30 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84866333
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke onzin. Als ik met iemand ga is dat omdat ik degene leuk vind en er goed mee op kan schieten, dan doet status voor mij er geen drol toe hoor.
Jij bent wel een volwassen vrouw, he? Vrouwen onder de 25 zijn nog niet zo wijs. Maar dat zijn mannen onder de 25 ook niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:20:06 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84866450
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, en een jongen wil meteen keiharde seks als ze elkaar weer zien. Dat gaat ook niet altijd op. Bovendien kun je prima iets vertellen als je de hele dag thuis geweest bent. Helemaal met FOK! erbij, wat al een leven opzich is.
Tja... er zijn vrouwen zat die het niet erg vinden als een man als "hobby" gewoon achter de computer zit.
pi_84866462
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen onder de 25 zijn nog niet zo wijs. Maar dat zijn mannen onder de 25 ook niet.
Inderdaad. Sommige vrouwen van 16 of 18 denken al ´o zo volwassen´ te zijn. :')
pi_84867559
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:04 schreef Socios het volgende:

[..]

Miisschien wat overdreven van mij geschetst. Maar waarom is dat dan zo belangrijk voor jullie? Wat als ´ie niet constant weg wil of iets wil ondernemen en gewoon thuis wil blijven? Voor de duidelijkheid: hij hoeft dus niet met jou en je vriendinnen mee.
Hoe weet jij hoe vrouwen zich in relaties gedragen als je er nog nooit eentje hebt gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')