abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84850750
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het hoog in je bol hebt wanneer je denkt voor anderen te kunnen bepalen wat een eigen leven leven betekent.
Wat jij denkt is voer voor psychologen.

Waar staat in godsnaam dat ik voor anderen bepaal wat een eigen leven is, WAAR????? :? :?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:50:59 #52
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_84850771
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef andlikethathesgone het volgende:
_O-

Stelling: Je hebt nooit niet een eigen leven gehad. Het is onmogelijk om je leven niet te leiden. Vrouwen die anderen er van betichten hun eigen leven niet te leiden, terwijl hun interpretatie daarvan is gebaseerd op het leven dat zij zelf leiden, is het toppunt van arrogantie. :)
Klopt, in de eerste instantie leidt iedereen een eigen leven. Maar sommige mannen danwel vrouwen kunnen zichzelf heel slecht vermaken(los van iets als Fok! natuurlijk :') ) . Hebben geen vrienden, gaan nooit naar de kroeg. Gek genoeg vinden dat soort mannen én vrouwen ook wel eens een 'partner', met het gevolg dat deze mannen én vrouwen overal mee naartoe willen, anders voelen ze zich alleen, als het vriendje of vriendinnetje ineens weg is. Maar is gewoon stik-irritant, als iemand constant achter je reet aanloopt en zichzelf niet kan vermaken met eigen vrienden oid.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 13:51:27 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_84850787
quote:
Met andere woorden; het (potentiële) vriendje moet wél een "eigen leven" hebben...
Dit betekent dat je gewoon mag rondneuken zolang je het haar maar niet vertelt. Met andere woorden: dingen uitspoken in je eigen leven waar zij niks van wil weten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_84850797
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Wat jij denkt is voer voor psychologen.
Hij is geen vrouw he, das het enige echte ondoordrongen gebied van psychologen.
pi_84850862
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht. En dan heb je "een eigen leven" omdat je lekker aan het FOK!ken bent. IS HET WEER NIET GOED.
Komt door de zeer primitieve vrouwelijke gedachte dat een eigen leven leven betekent dat er iets valt te manipuleren, maar dan alleen als dat eigen leven door anderen (die ook hun eigen leven leven) op waarde wordt geschat, waardoor hun eigen leven te verbeteren valt door de persoon in kwestie te begeren. Puur egoïsme dus.
pi_84850895
wat is dat met al die eisentopics de laatste paar dagen :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84850974
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:

[..]

en wat als je vriendin alleen maar boos wordt als je naar vrienden gaat?
want zo een vriendin heb ik dus een paar jaar geleden gehad.

dus hoe ga je met zo iemand om ?
Bij zo'n vriendin zou ik het niet lang uithouden. Ik laat me echt niet tegenhouden door mijn vriendin hoor mocht ik naar vrienden willen gaan. Het is belangrijk in een vroeg stadium al te laten zien dat ze dat soort dingen niet voor je kan gaan bepalen. Dat boos worden volkomen zinloos is. Dan leert ze dat drammerige snel af. Of ze is al snel je vriendin niet meer natuurlijk. Als je haar een vinger geeft neemt ze je hele hand.

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Feitosa het volgende:
Zolang de ander mij niet constant nodig heeft om zich te vermaken , maakt het mij niet uit wat de ander doet.
Ik denk dat dat een groot onderdeel is van 'een eigen leven hebben'. En dan maakt het inderdaad niet uit wat je doet om jezelf te vermaken. Al is het ook wel prettig/noodzakelijk dat er activiteiten bijzitten die je buitenshuis doet. Het is niet fijn om het idee te hebben dat je vriendin altijd, maar dan ook altijd thuis zit.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_84850997
Als je in je vrije tijd niet iedere avond een sport beoefent, iedere week uitgaat of iets anders doet met vrienden, iedere maand een weekendje weggaat en ieder jaar op vakantie gaat naar een exotisch ver oord DAN MAAK JE AL GEEN SCHIJN VAN KANS.
pi_84851007
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:51 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dit betekent dat je gewoon mag rondneuken zolang je het haar maar niet vertelt. Met andere woorden: dingen uitspoken in je eigen leven waar zij niks van wil weten.
Correct, want als manlief rondneukt dan betekent dat impliciet dat hij begeert wordt en dus de moeite waard is.
pi_84851033
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
wat is dat met al die eisentopics de laatste paar dagen :')
Ze zijn idd nogal populair :{
pi_84851634
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef Operc het volgende:

[..]

Ze zijn idd nogal populair :{
ja zie ze ineens dagelijks voorbij komen :{

Maar ts dat word vaak gezegd met de reden dat ze nog gewoon willen kunnen doen wat ze anders ook gewoon doen. Uitgaan wanneer ze willen, vaak door een relatie word je door je doen en laten beperkt , en vandaar die opmerking die er vaak gemaakt word
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84852255
Vrouwen willen dat je eerst een eigen leven leidt zodat ze

1: daarmee kunnen opscheppen bij vriendinnen ( "Het is zo'n sociale vent, hij organiseert skate avonden en doet zelf ook mee!" Vriendinnen: "Wauw!Kwijl!")
2: in het dating stadium weten dat ze niet continu belletjes/smsjes krijgen zodat ze zelf even over kunnen nadenken of de ander wel leuk is.
3: als hij vervelend is, hem ff de deur uitkicken en dat ie even naar zn eigen leven moet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_84852405
Ik moet wel zeggen dat me iets opvalt , een boel mensen die eigen leven hebben in hun eisenpakketje hebben, er soms vaak een dubbele moraal op na houden.
Het zijn vaak wel degene die willen bepalen hoe het in de relatie gaat.
Tuurlijk gun je de ander de vrijheid ( dat is wat anders dan eigen leven hebben) en elkaar je eigen ruimte, maar dat doe je niet door vooraf al een eisenpakketje hoe iemand moet zijn te stellen.

Je ontmoet elkaar je klikt of je klikt niet.
pi_84852478
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ja zie ze ineens dagelijks voorbij komen

Maar ts dat word vaak gezegd met de reden dat ze nog gewoon willen kunnen doen wat ze anders ook gewoon doen. Uitgaan wanneer ze willen, vaak door een relatie word je door je doen en laten beperkt , en vandaar die opmerking die er vaak gemaakt word
Daarnaast is het toch ook niet echt een "eis" van alleen vrouwen? Ik zou het bij een vriendin ook prettig vinden als die een eigen leven heeft. Als je dan daarna elkaar ziet heb je in ieder geval wat te vertellen etc.
pi_84853043
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Karammel het volgende:
Ik vind het vrij duidelijk.

Die vrouwen zitten er niet op te wachten dat jij 24/7 thuis zit. Of dat je uit pure armoede steeds mee wil naar feestjes die voor haar en haar vriendinnen zijn bedoeld.

Ze bedoelen dus eigenlijk dat je een vriendengroep hoort te hebben waar je met enige regelmaat dingen mee onderneemt. Zodat jullie naast de tijd die jullie met elkaar doorbrengen ook nog genoeg andere dingen zonder elkaar doen.
Dit inderdaad!
pi_84854811
TS heeft geen leven.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:18:31 #67
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_84854899
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Socios het volgende:
Als je in je vrije tijd niet iedere avond een sport beoefent, iedere week uitgaat of iets anders doet met vrienden, iedere maand een weekendje weggaat en ieder jaar op vakantie gaat naar een exotisch ver oord DAN MAAK JE AL GEEN SCHIJN VAN KANS.
Stel je niet aan, want dat is absoluut niet waar.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_84855169
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:27 schreef Operc het volgende:

[..]

Daarnaast is het toch ook niet echt een "eis" van alleen vrouwen? Ik zou het bij een vriendin ook prettig vinden als die een eigen leven heeft. Als je dan daarna elkaar ziet heb je in ieder geval wat te vertellen etc.
Het is ook geen eis, het is gewoon iets standaards wat zowel mannen als vrouwen zeggen, om aan te tonen dat ze niet ineens een beperkt leventje willen gaan leiden. Maar dat je ook gewoon tijd voor je zelf blijft houden :Y
pi_84855569
De reageerders hier snappen nog steeds geen hol van mijn openingspost, dat het dus onmogelijk is om niet een eigen leven te leiden. Abstractieniveau zal wel te hoog zijn voor de dames :')
pi_84855652
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef andlikethathesgone het volgende:
De reageerders hier snappen nog steeds geen hol van mijn openingspost, dat het dus onmogelijk is om niet een eigen leven te leiden. Abstractieniveau zal wel te hoog zijn voor de dames :')
Nou dan laat je lekker een slotje komen op je topic meneer chaggerijn :{

Fokkers kunnen het ook niet eens fatsoenlijk vragen he, nee gelijk maar zo doen :{
pi_84855676
Leuke term, je partner heeft het toch ook zonder je kunnen redden voordat je elkaar ontmoete. Ik vraag me af of het arogantie is dat hij/zij niet zonder je zou kunnen, of een afspiegeling van (eventuele) eerdere mislukte relaties. Dat of het klinkt wel goed dus dat nemen we maar over.

Vind het persoonlijk een beetje in de categorie overbodig om te melden vallen, ik meld tenslotte ook niet dat ik niet iemand zoek geestelijk in de war is of iets dergelijks.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:43:19 #72
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_84856006
toen meneer schwansch in menig kapster of kledingwinkelmedewerkster verdween (lexa ftw) stond dat inderdaad altijd in zo'n nikszeggend 13 in een dozijn profieltje opgesomd

maar het betekend gewoon simpelweg dat ze geen nerd willen - zoals TS die deze zinssnede blijkbaar serieus gaat analyseren etc..
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:45:25 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84856100
de zin zou idd beter "een leven leiden zoals ik vind dat je moet leiden" zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_84856293
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:45 schreef Re het volgende:
de zin zou idd beter "een leven leiden zoals ik vind dat je moet leiden" zijn
of "een leven leiden waarvan mijn vriendinnen denken van joh zeg, die heeft een eigen leven, chapeau!"
pi_84856403
Ze zoeken een man die vaak in de kroeg zit en veel bier drinkt. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')