nee Cc dat zeg ik absoluut niet, maar stel ze wordt wel overvallen door piraten of wat ook, natuurlijk zal ik niet willen dat haar wat dan ook overkomt maar vind het erg onverantwoord zo jong, doe het als je volwassen bent en meer weet enzo en ook de gevaren in ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus vind je het 'net goed' als ze wordt verkracht door piraten op open zee?
De sluit tag staat pas na jouw reactie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
En ik zie niet eens waar ik in hemelsnaam die quote verneukt heb
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut
En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
Uhm ...quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Bij mij ging diezelfde quote mis, en het is ook niet duidelijk waar........ en ook niet aan te passenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De sluit tag staat pas na jouw reactie.
ook dat, ouders die een dagje eerder de zomervakantie willen beginnen dat mag niet eens, krijg je flinke boete, zei krijgt les op de boot via internet??? echt ik kan er gewoon niet met mijn puntmuts bij dat ouders haar zo laten gaan, is levensgevaarlijk, straks komt ze in een storm of zo terecht en slaat ze om en plop weg is ze, en ja ik denk altijd doemsenario`s maar meen het echt, van mij hadden mijn meiden het echt niet gemogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat zeilkut......... met eL Ka..... niet zeikkut
En neuh, al dat gemiep over "laat dat kind toch anders zijn" en weet ik veel.... als mijn kind op z'n 14de een rondje Europa had willen fietsen onder schooltijd dan had dat ook niet gemogen, want leerplicht.
Zo werkt dat nou eenmaal in NL.
er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.quote:
omfgquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek!![]()
Of je Ian even wil aaien!
Zeilkut met scheurbuik:
[ afbeelding ]
En op iedere pot past een deksel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
't zal wel een pot zijn, anders doe je dat niet
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.quote:
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
er staat toch niet dat ik wil dat ze verkracht wordt of zo, er staat gewoon wat er kan gebeuren.
juist. ik bedoel gewoon dat je van mij echt niet kan verwachten als er wat gebeurd dat ik dat zielig vind, luister een meid van 14-15 weet heus al wat er in de wereld te koop is enzo, nee nogmaals, vind het gewoon belachelijk sorry als ik iemand daarmee tegen het hoofd stoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar dat Heks geen medelijden heeft als dat gebeurt, dat is wat anders dan iemand toewensen dat het gebeurt.
En dan Mera in mijn nek zeker? Ze maakt me hartstikke dood met haar collega.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Noek!![]()
Of je Ian even wil aaien!
Zeilkut met scheurbuik:
[ afbeelding ]
nee Cc ik zal er dan geen medelijden mee hebben sorry, maar zo denk ik erover.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er staat wel dat je er geen medelijden mee zal hebben in dat geval. Lood om oud ijzer in mijn boek.
Anywayz, ik ken dat meiske niet persoonlijk, dus kan ook geen onderbouwd oordeel vellen over haar volwassenheid en zelfstandigheid. Lijkt me ook niet dat die ouders zomaar even toestemming geven, alsof het een avondje kinderdisco is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |