Purmerend is hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Chapeau![]()
Toch zal het niet die in N'gein zijn geweest?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het fijne is dat het geld dat je daar uitgeeft op den duur gewoon weer terug komt naar Nederland.
Schaarliftje huren bij Boels?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Maharbal het volgende:
Iemand een heldere ingeving? Mijn ramen kunnen best ver open en zijn ook mooi groot, maar die kijken uit op de winkelstraat en zitten op één hoog....
Zou ik daar een verhuisbedrijf voor moeten vinden ofzo? Ik ben ietwat aan het stressen
Hmm, en ik neem aan dat je die bende dan meekrijgt achter je auto aan ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Schaarliftje huren bij Boels?
Kan je ook met auto en al hurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm, en ik neem aan dat je die bende dan meekrijgt achter je auto aan ofzo?
Moet ik ook nog ff een auto met een trekhaak regelen![]()
Wordt dan ook weer een duur grapje. Kan ik bijna net zo goed een verhuurbedrijf laten uitrukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kan je ook met auto en al huren
http://www.boels.nl/index(...)ls_fly.tpl/index.php
Het is dan ook vooral de steeg die in het begin erg smal is. Het lijkt er op dat de muren na al die jaren iets zijn gaan bollen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:10 schreef Light het volgende:
Kun je die smalle deur bij de steeg niet (tijdelijk) verwijderen?
Al sla je me dood. Ik ga morgen nog maar 's langs het kantoor van de huisbaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:34 schreef Xcalibur het volgende:
@Maharbal: hoe heeft de vorige bewoner zijn zooi erin en eruit gekregen dan?
Veel oude panden hebben haken in of aan de gevel zitten waar je een touw doorheen kunt doen. Zo verhuisde men vroegâh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Maharbal het volgende:
Ikea leeggekocht vandaag.
Nu moet ik gaan bedenken hoe ik in godsnaam een koelkast + wasmachine in m'n huis ga krijgen. Aangezien het zo'n ouderwets pand is met aan de voorkant een winkelstraat...is er dus geen "voordeur". Je kunt het pand binnenkomen door achterom via een steeg te gaan lopen....en ja ja...hier komt het....
Die steeg is aan het begin (door de deur etc) fucking rond de 55centimeter breed. Daar krijg ik nog met moeite een koelkast doorheen (zag er vandaag 1 staan die was 50cm breed)...maar de meeste wasmachines zitten rond de 55/60![]()
![]()
Iemand een heldere ingeving? Mijn ramen kunnen best ver open en zijn ook mooi groot, maar die kijken uit op de winkelstraat en zitten op één hoog....
Zou ik daar een verhuisbedrijf voor moeten vinden ofzo? Ik ben ietwat aan het stressen
Die dingen bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Veel oude panden hebben haken in of aan de gevel zitten waar je een touw doorheen kunt doen. Zo verhuisde men vroegâh.Je zou kunnen kijken of er bij jou ook zoiets zit en dan gewoon takelen.
Zeg dat dan!quote:
quote:
Dat is het probleem juist. Om die steeg in te komen moet je door de ingang van die steeg...en die is (o.a. door het bollen van de muren) een kleine 55cm. Anders was ik er zelf ook wel langs gekomenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:19 schreef Alicey het volgende:
Da's inderdaad wel interessant, hoe ze dat aan de achterkant doen.. Hoewel er misschien ook nog wel katrollen of haken zitten in de steeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |