Ach, hij is in ieder geval tijdloosquote:
* JumpingJacky is looking for but can't find Fogel's betquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Fogel het volgende:
Gaat deze SC sneller of langzamer dan de vorige? Place your bets!
Stomme d/t fouten ook altijdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
* JumpingJacky is looking for but can't find Fogel's betd
Lees de OP en je weet wat de vereisten zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch eens meelezen hier.
Is een WGR opleiding hiervoor een vereiste?
Verstandig! Het niveau is vaak heel hoog, diepgaande discussies, zinnige opmerkingen, en nog meer van dat soort onzinquote:
Opleiding? Wasdah?quote:Is een WGR opleiding hiervoor een vereiste?
Ja hier, ik heb de kleine lettertjes gevonden:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet niet of er nog ergens kleine lettertjes staan
Maar da's nou niet echt interessantquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:52 schreef sanger het volgende:
De OP is hier te vinden. Aanpassingen en aanvullingen kunnen daar plaats vinden.
Grote lappen tekst houden over het algemeen KLB'ers buiten de deurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef JumpingJacky het volgende:
Verstandig! Het niveau is vaak heel hoog, diepgaande discussies, zinnige opmerkingen, en nog meer van dat soort onzin![]()
Dat deed me aan deze sketch denken:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Damn, probeer ik een papgaai dood te slaan, mag dat weer niet van de modjes![]()
![]()
Dierenmishandeling mag niet. Foei!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Damn, probeer ik een papgaai dood te slaan, mag dat weer niet van de modjes![]()
![]()
over dat potten niet bestaan en dat hij later beweerd dat hij tegen TS zegt dat die potjes wel bestaan maar eigenlijk niet zouden moeten bestaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dierenmishandeling mag niet. Foei!
(Wat voor onzin kraait ie nu weer?)
Niet onderbouwde uitspraak die later weer gewijzigd wordt,...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
over dat potten niet bestaan en dat hij later beweerd dat hij tegen TS zegt dat die potjes wel bestaan maar eigenlijk niet zouden moeten bestaan.
klopt... t gaat dus om dat topic dat ook in FB besproken wordt waar je je lange tenen moest laten zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet onderbouwde uitspraak die later weer gewijzigd wordt,...
Ach ja,... papegaaien praten nu eenmaal gewoon na zonder na te denken.
Had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt... t gaat dus om dat topic dat ook in FB besproken wordt waar je je lange tenen moest laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |