Lol, 6 uur lang smeulende hoopjes omver te trekken met een riek en er een dot water op gooien.. Ik had op dat moment een voorkeur voor mijn zachte, warme dekensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:20 schreef Piles het volgende:
[..]
En kun je een keer een inzet hebben, is het weer niet goed
mja het lijkt me niet echt 1 van de makkelijkste branden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef Thrilled het volgende:
Dan is het wel een veilige aanname inderdaad
[..]
Lol, 6 uur lang smeulende hoopjes omver te trekken met een riek en er een dot water op gooien.. Ik had op dat moment een voorkeur voor mijn zachte, warme dekens
Neemt niet weg dat als de pieper ging, ik gewoon was gegaan hoor![]()
Dit ook:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Prio 1 ADERPOLDERWEG GOUDA Gebouwbrand (Zeer grote brand) 62856
Deze ook.quote:PRIO 1 : BRAND BOS/HEIDE: (droogte: ja) (nader bericht: grote brand) Neterselse Landschotse Heide KEIJENHURKSEDREEF 999 bos OOST WEST EN MIDDELBEERS :HOVD-B
Betreft grote balen brandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
Brand in een papierfabriek, wat zou er beter branden? Hout denk ik dan, maar papier gaat wel rap.
quote:14:46:36 06-06-11 GROUP-1 PRIO 1 BOSSCHENDIJK 1 3 OUDENBOSCH BINBR ONTMOETINGCENTRA (INC: BBM-WVD 1) (Classificatie: zeer grote brand) (Grip: 1)
GRIP 1 1200013 BRW Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (OvD Steenbergen - Moerdijk - Halderberge) (Infocode)
GRIP 1 1200052 BRW Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (Meetplanleider) (Infocode)
GRIP 1 1200074 BRW Moerdijk (Zevenbergen) (WVD)
GRIP 1 1201988 BRW Moerdijk (Zevenbergen) (Lichtkrant)
GRIP 1 1201999 BRW Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant (Monitorcode)
Volgens de eigenaar duurde het misschien wel 20min voordat de brandweer kwam, tevens waren er problemen met de opkomsthoeveelheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
Blijft doorgaan in brabant
vannacht grote brand in Etten Leur en nu weer een GRIP1 in oudenbosch:
[..]
Bij jou zal het voor je gevoel ook een uur duren voor de brandweer er is als je huis in de fik staat.. Stond al flink in de gloria voor de brandweer er was..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de eigenaar duurde het misschien wel 20min voordat de brandweer kwam, tevens waren er problemen met de opkomsthoeveelheid.
Lekker dan.
Schijnt idd dat Oudenbosch niet genoeg personeel bij elkaar kon krijgen om het voertuig te bemannen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bij jou zal het voor je gevoel ook een uur duren voor de brandweer er is als je huis in de fik staat.. Stond al flink in de gloria voor de brandweer er was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |