vet cool scriptje in jouw handtekeningquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
'k moet zeggen dat ik ubuntu steeds prettiger vind werken dan OS X.
Werkelijk?? Ik dacht dat polls op internetfora bindend waren!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:53 schreef MilaNL het volgende:
Wat een waardeloze polls. Iedereen heeft wat anders nodig, dus iedereen kan wat anders nemen. Aan de uitslag heb je niks.
Ik heb nu al vanaf de beta w7 draaien en er nog niet 1 BSOD op gehad, ook met XP is het heel zeldzaam. Mooi om te weten dat DAT domme windows vooroordeel ook op de schop kan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heb ik letterlijk 1 keer gezien in de 5 jaar dat ik nu OSX als dagelijks systeem gebruik.
Nou mijn ervaring met XP en Vista zijn anders. Daar heb ik veel hele vreemde reacties bij gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nu al vanaf de beta w7 draaien en er nog niet 1 BSOD op gehad, ook met XP is het heel zeldzaam. Mooi om te weten dat DAT domme windows vooroordeel ook op de schop kan.
Dan zal ik maar eens terug gaan naar de winkel want ook dat heb ik nog nooit gehad met meerdere macbooks in de afgelopen 5 jaar. Zowel prive als zakelijk.quote:Mijn macbook pro is ook nog nooit gecrashed maar heb wel dat ie echt totaal niet meer reageert als ik hem openklap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |