abonnement Unibet Coolblue
pi_85590804
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef KaMo het volgende:

[..]

Dat was ik zegmaar ;) en we hadden inderdaad ook een kazzoo en een beat-ei :D
Ah, ik zat om 3 uur nog voor jullie tent ;)
pi_85590844
Iemand Blue October nog gezien? Ik vind het zó jammer dat ik die gemist heb :{.
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:50:13 #178
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_85596422
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef Peauper het volgende:

[..]

Ah, ik zat om 3 uur nog voor jullie tent ;)
In dat geval krijg ik nog een grolsch van je :{w
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:34:40 #179
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_85598422
van woensdagmiddag tot zondagmiddag genoten van PP. Het weer, de acts en de mensen waren ge-wel-dig.
Tent opzetten was ff pittig en de voorzieningen waren idd erg magertjes maar ondanks dat alles enorm genoten.
Volgend jaar gewoon weer!

Iemand nog Major Lazer gezien in de Dancehall? Supershowtje gaf 'ie weg zeg!
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:56:08 #180
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_85598950
Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond het echt kut.

-Politie die auto's aanhoudt en met drugshonden auto's doorzoekt.
Ben met een gehuurde bus gegaan

-Steekwagentje mocht niet mee de camping op, daar sta je dan met je spullen
Stond op de site dat het verboden was..

-door het meter voor meter openen van de camping hebben we nogal een vreemdvormig kampement gekregen met onze groep
Hier ben ik het inderdaad mee eens, helaas moeten ze 65.000 man op een camping krijgen en dan moeten ze er wel voor zorgen dat iedereen strak op elkaar zit.

-Dixi's als plees
Dat hebben ze op 70% van alle festivals in Europa.

-10 minuten in de rij moeten staan om je handen te wassen
Heb nooit langer dan 1 min hoeven wachten

-rij voor de douches superlang
Douchen op een festival :') .

-rij voor de supermarkt superlang
Als je iets meer het dorp in was gelopen was daar een supermarkt die een stuk minder druk was.

-drinkwater alleen vooraan de camping te krijgen, dus maar steeds flessen gekocht
Ik heb gewoon het water uit de kraan gedronken, was niks mis mee.

-na een paar uur waren al onze stoeltjes al gejat
Anders laat je je stoeltjes buiten staan. Wij hebben al onze stoeltjes nog.

-na een paar uur had al een of andere mongool een gat in 2 van onze tenten gebrand
Terechte klacht

-er is 2 keer tegen 1 van onze tenten aangescheten
:{

-op donderdagnacht kwamen een paar van onze groep terug bij hun tent en toen stond er zo'n gooitent half over hun tent heen
Er is idd wat chaos met de tenten.

-de bewoners van de gooitent bleken aso tokkies te zijn die schooiden en irritant waren.
Helaas, je kan niet alles hebben

-Over het algemeen veel a-relaxte mensen gezien.
Geen last van gehad, heb echt super veel mensen ontmoet en ook veel leuke gesprekken gehad.

-behoorlijk druk op het festivalterrein, het mag allemaal wel wat ruimer opgezet worden
Druk? Ooit op Lowlands geweest? Ik kon overal binnen no-time vooraan komen.

-prijzen van drank absurd hoog
Hier in Hilversum betaal ik 2,20 voor 0,25 liter, dus was het voor mij maar 30 cent meer.

-een kebab die 12,50 kost :')
Inderdaad, maar je hoeft het niet te eten. Ik heb echt een super chille hamburger gegeten naast de weg voor 2,50 .

Op het festival zelf nog best leut gehad maar heel veel zaken eromheen zijn gewoon ruk geregeld. Ik ga al 15 jaar naar festivals maar ben nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn.

Welke festivals ga jij heen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door TimKuik op 23-08-2010 11:01:52 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:12:02 #181
84048 NvM
Nevermind
pi_85599438
Ik ben alleen de vrijdag geweest en heb een erg leuke dag gehad. Misschien volgend jaar alle dagen?

Eels: een lekker simpele festivalset die rockte maar ook mooie rustige momenten had met 'That look you give that guy' en 'Spectecular girl'. Een 7,5.

Local natives: buiten gezien op het scherm, klonk prima, maar ook wel een beetje degelijk, op 'Sun hands' na waar ze flink los gingen. Gezien de cd had ik meer verwacht. Een 7.

Mumford & sons: het was er stervensdruk en verschrikkelijk warm! Maar een zeer solide optreden met een (over)enthousiast publiek. Als ze drie kwartier lang melodieuze scheten hadden gelaten was het publiek nog nét zo enthousiast geweest. Desondanks lenen hun nummers zich prima live en was het één groot feest. Een 8.

Prodigy: viel tegen, een beetje fuck is prima maar daarna begint het cheesy te worden met de voortdurende herhalingen en variaties op 'Let me see those fucking hands'. Daarnaast duurden de nummers vrij lang en waren er te lange en soms onverklaarbare pauzes tussen de nummers. Het liep niet heel lekker. Het dubstep nummer wat voor het optreden van de Prodigy gedraaid werd was trouwens erg fijn. Een 6.

Beach house: heerlijk dromerig. Goede muziek die zich leent voor lekker relaxed luisteren en opgaan in de psychedelische lichtvoering en mooie stem en bijzondere stem van Victoria Legrand. Ik betrapte mezelf erop dat ik helemaal wegvoer in gedachten tijdens de muziek. Een 8,5.

The xx: ik was in het begin nogal sceptisch. Hoe breng je zulke minimale muziek over op het publiek? Ik heb het op het scherm gezien (waar het nog behoorlijk druk was met allemaal mensen die ook zaten), omdat ik zo in alle rust hun muziek kon ervaren. The xx was erg intiem en bijzonder. Moeilijk om er verder nog woorden voor te vinden. Hun cover van 'You got the love' na afloop was ook fris. Een 9.

Al met al een heerlijke dag! Sanitaire voorzieningen waren goor maar prima (logisch), en je kon je lekker ff snel opfrissen waar je ook je handen kon wassen. Het eten en drinken was duur, maar dat had ik min of meer verwacht. Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe ze die kebab verantwoorden. De drukte viel me erg mee, alleen na Mumford & sons toen iedereen doorliep naar de Prodigy was het even dringen. De sfeer was ook goed, geen ongeregeldheden meegemaakt. Voor herhaling vatbaar, tot in 2011 Pukkelpop!

[ Bericht 0% gewijzigd door NvM op 23-08-2010 14:53:02 ]
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:39:23 #182
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_85600408
Ik heb niemand over Seasick Steve gehoord trouwens, ik had nog nooit van hem gehoord maar vond het echt super tof! Vooral toen hij een liedje ging zingen voor een meisje uit het publiek. Ook lekker om de paar nummers een flinke teug Jack Daniels naar binnen werken :P .


This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_85603993
ohja, nog iets om over te klagen, dat ge-EEEEEE OOOOOO was pas irritant :(
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:13 #184
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_85604242
The Prodigy viel mij ook erg tegen. Ze werkten netjes hun standaard show af, en weg waren ze.

Waren hier overigens nog mensen naar Sleepy Sun geweest?
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:28:44 #185
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85604648
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
The Prodigy viel mij ook erg tegen. Ze werkten netjes hun standaard show af, en weg waren ze.

Waren hier overigens nog mensen naar Sleepy Sun geweest?
I FUCKING WANT ALL OF YOU FUCKING PEOPLE TO FUCKING MOVE
pi_85606214
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef Peauper het volgende:
ohja, nog iets om over te klagen, dat ge-EEEEEE OOOOOO was pas irritant :(
IDD!!!! ;(


Wat trouwens ook echt grappig was dat op de camping ineens mensen vet gingen joelen en klappen (even voor de duidelijkheid, ik stond HELEMAAAL achteraan :') ) en veel mensen gingen meeklappen enzo. Even later gebeurde het weer, dus ik was wel benieuwd wáárom iedereen dat steeds deed. Ik stond op om even te koekeloeren, en toen zag ik dat iedereen van de camping opgestaan was om te kijken wat er nou aan de hand was! Zag er grappig uit al die nieuwsgierige hoofden :P En tja, wat er nou aan de hand was...mensen die toen al vertrokken werden uitgejoeld :')
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_85609870
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Darkestrah het volgende:
Waren hier overigens nog mensen naar Sleepy Sun geweest?
:Y
pi_85611187
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef saskiia het volgende:

[..]

IDD!!!! ;(


Wat trouwens ook echt grappig was dat op de camping ineens mensen vet gingen joelen en klappen (even voor de duidelijkheid, ik stond HELEMAAAL achteraan :') ) en veel mensen gingen meeklappen enzo. Even later gebeurde het weer, dus ik was wel benieuwd wáárom iedereen dat steeds deed. Ik stond op om even te koekeloeren, en toen zag ik dat iedereen van de camping opgestaan was om te kijken wat er nou aan de hand was! Zag er grappig uit al die nieuwsgierige hoofden :P En tja, wat er nou aan de hand was...mensen die toen al vertrokken werden uitgejoeld :')
Die mensen die dat deden waren niet bekend met het feit dat er ook 1 en 2 dags-tickets bestaan? :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85611336
Voor mij ook geen Pukkelpop meer. Dit was mijn eerste keer daar na jaren Rock Werchter (en ook Lowlands, Pinkpop en Hurricane).

Grootste nadeel was het gebrek aan faciliteiten en ruimte op de camping. Ook de sfeer op de camping minder gemoedelijk dan op andere festivals is mijn ervaring. Festival terrein zelfs erg relaxed qua ruimte/tenten eten/drinken wel wat prijzig maar dat is altijd wel zo op festivals (kebab was inderdaad te belachelijk duur met 5 bonnen).

Mijn voor/tegens:

TEGEN
-Steekwagentje mocht niet mee de camping op (hadden wel t plan maar niet meegenomen) op andere festivals nooit een probleem.
-10/20 minuten in de rij moeten staan om opfrissen / tandenpoetsen / handen wassen - iets meer voorzieningen was wel prettig geweest. Ik kreeg het idee dat er niet genoeg ruimte was om en de tenten van iedereen kwijt te kunnen en daarnaast ook voor dat aantal genoeg voorzieningen te treffen.
- rij voor de douches superlang (ik denk wel uur of langer wachten) dus dit jaar maar even douche overgeslagen niet zo heel erg maar 1x per weekend zou fijn zijn.
- na dag 2 een klein stoeltje weg wat buiten tent stond van maat van me. Je moet echt alles in tent leggen om redelijk zeker van te zijn dat het er nog is.
- toen we op woensdag avond om 23.00 uur camping terrein (A) op kwamen konden we nog helemaal achterin bij hekken in de buurt en achterpad nog wat ruimte vinden. Even creatief lint iets verplaatsen maar een paar bezopen zeurende Belgen aan de overkant begonnen te mekkeren dat we er kwamen staan. 1 pakte zelfs even mijn tas mee toen we tenten aan het opzetten waren. Latere avonden ook veel overlast van de heren gehad met hun ruzies onderling en vreemde gedrag naar dames toe. Simpele zielen.
- sommige (kleinere) tenten waren echt te warm. Beetje verkoeling was beter geweest. Beetje zweten kan geen kwaad hoor. Maar zowel met Tallest Man en Two Door Cinema was iedereen doorweekt van het zweet. Heeft ook wel wat hoor.
- De enorme overlading aan veel te zware tonen/bass op diverse podia/tenten.

VOOR
- goede sfeer op festival terrein
- veel leuke dames (soms wel erg jong) in tegenstelling tot Rock Werchter afgelopen jaren
- (indie) bands/artiesten - Mumford&Sons, Tallest Man, Two Door Cinema Club en meer leuks..
- diverse podia (altijd wat te zien, soms moeilijk kiezen)
- veel verschillende soorten drank (bier o.a.) helaas niet overal zelfde aanbod. Er was maar 1 speciale bieren stand. Beter overal verkrijgbaar maken.

Voor ons ook geen Pukkelpop meer mede door camping sfeer/faciliteiten/ruimte.

Volgend jaar waarschijnlijk Lowlands of Sziget of iets Skandinavisch/Engels.

[ Bericht 5% gewijzigd door funrider op 23-08-2010 16:08:22 ]
pi_85612710
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef TimKuik het volgende:
-Politie die auto's aanhoudt en met drugshonden auto's doorzoekt.
Ben met een gehuurde bus gegaan


En die kunnen niet aangehouden worden?

-Steekwagentje mocht niet mee de camping op, daar sta je dan met je spullen
Stond op de site dat het verboden was..


Dat kan er wel 100 keer gestaan hebben, maakt het niet minder triest, ook nog nooit meegemaakt....

-door het meter voor meter openen van de camping hebben we nogal een vreemdvormig kampement gekregen met onze groep
Hier ben ik het inderdaad mee eens, helaas moeten ze 65.000 man op een camping krijgen en dan moeten ze er wel voor zorgen dat iedereen strak op elkaar zit.

Gooi camping 2 gewoon ook meteen open en geef mensen een keuze, als er te weinig ruimte is zorg je óf voor meer ruimte of verkoop je gewoon minder kaarten, it's not rocket science...


-Dixi's als plees
Dat hebben ze op 70% van alle festivals in Europa.

Dan is het op 70% van alle festivals in Europa kut, simple as that.

-10 minuten in de rij moeten staan om je handen te wassen
Heb nooit langer dan 1 min hoeven wachten

Ik wel, stond de hele tijd een horde afwassende, wassende en tanden poetsende mensen die de kranen bezet hielden... Ook weer iets wat makkelijk en goedkoop op te lossen is.

-rij voor de douches superlang
Douchen op een festival :') .

Ik doe het eigenlijk ook nooit maar dat komt dus omdat er meestal een lange rij staat als ik wil gaan douchen. Maar op PP stond dus de héle dag een absurd lange rij. Dat het 's ochtends extra druk is snap ik maar als ik om half 4 naar het festivalterrein loop en de rij is nog even lang, tja...

-rij voor de supermarkt superlang
Als je iets meer het dorp in was gelopen was daar een supermarkt die een stuk minder druk was.

En als ik thuis was gebleven had ik naar de rustige supermarkt 3 straten verder kunnen gaan... Het was gewoon kut geregeld met die supermarkt. Maak dat ding 2 of 3 keer zo groot en je trekt meteen een hoop extra omzet. Als ik daar zo'n rij zie staan loop ik er al niet meer naar binnen, en zo denkt nogal een grote groep van de mensen erover dunkt me. Ik betaal graag wat meer, maar dan verwacht ik er ook gemak en service voor in de plaats, geen uur in de rij staan :)


-drinkwater alleen vooraan de camping te krijgen, dus maar steeds flessen gekocht
Ik heb gewoon het water uit de kraan gedronken, was niks mis mee.

Het is niet gekwalificeerd als drinkwater dus is er wel degelijk wat mis mee, als halve darmpatient neem ik het risico niet als je het niet erg vindt :*

-na een paar uur waren al onze stoeltjes al gejat
Anders laat je je stoeltjes buiten staan. Wij hebben al onze stoeltjes nog.

Nog nooit meegemaakt, wel eens dat de buren even een stoeltje geleend hadden als we weg waren maar dat er 6 stoeltjes ineens gejat worden? Eentje hadden ze nog laten staan, ze waren blijkbaar met zessen :')

-na een paar uur had al een of andere mongool een gat in 2 van onze tenten gebrand
Terechte klacht

Damn right!


-er is 2 keer tegen 1 van onze tenten aangescheten
:{

Zo keek de vriendin van een maat van me ook toen ze het presentje ontdekte.... De 2e keer was ze wat minder geschokt overigens :')

-op donderdagnacht kwamen een paar van onze groep terug bij hun tent en toen stond er zo'n gooitent half over hun tent heen
Er is idd wat chaos met de tenten.

Ze konden dus gewoon niet naar binnen en de tent bedekte ongeveer een kwart van de slaapcabine :') . Dat je haring aan haring staat of een stukje buitentent overlapt ok, maar dit was echt weer een unicum :')


-de bewoners van de gooitent bleken aso tokkies te zijn die schooiden en irritant waren.
Helaas, je kan niet alles hebben

Klopt, maar ik heb echt nog nooit zo'n a-relaxte teringlijers als buren gehad op een festival. Ze staan ook met stip bovenaan de verdachtenlijst van het schijtincident. Ze hadden ook namaakbandjes om en één van hen beweerde dat hij die gooitent die ze zo leuk neer hadden gezet gejat had. Waarop zijn maat snel 'nee' schudde, alsof hij daar zijn bek over moest houden. Het waren iig echt hufters en ik verdenk ze ook van het verdwijnen van een stuk of 4 haringen uit mijn tent.


-Over het algemeen veel a-relaxte mensen gezien.
Geen last van gehad, heb echt super veel mensen ontmoet en ook veel leuke gesprekken gehad.


Ja, het viel me gewoon echt tegen, ik ben toch wel gewend om wat leuke lui tegen te komen maar dit festival voornamelijk voordringers, duwers en andere brutale taferelen meegemaakt.


-behoorlijk druk op het festivalterrein, het mag allemaal wel wat ruimer opgezet worden
Druk? Ooit op Lowlands geweest? Ik kon overal binnen no-time vooraan komen.

Bijna elk jaar. Ik had het ook niet over de drukte bij de optredens (al zag de marquee er elke keer als wij er iets wilden zien verdomd overvol uit) maar over de opzet van het festivalterrein. Op LL heb je veel meer openingen. Zover ik kon beoordelen is het LL terrein groter en er lopen ook nog eens minder mensen rond. Het was niet zo dat het overvol was maar van mij had het nog wel wat ruimer gemogen.


-prijzen van drank absurd hoog
Hier in Hilversum betaal ik 2,20 voor 0,25 liter, dus was het voor mij maar 30 cent meer.

Bier had ik nog niet zo'n moeite mee, maar 2,50 voor 25 cl lauw water of lauwe cola, waarbij we het ook nog regelmatig meemaakte dat er blijkbaar al een slok of wat uit gemorst was, dat vind ik debiel...


-een kebab die 12,50 kost :')
Inderdaad, maar je hoeft het niet te eten. Ik heb echt een super chille hamburger gegeten naast de weg voor 2,50 .

Het was gelukkig idd niet allemaal peperduur maar die kebab is gewoon debiel. Ik hoorde trouwens dat ik er dus wél een gegeten heb maar ik was zo zat dat ik me dat niet meer kan herinneren :D


Op het festival zelf nog best leut gehad maar heel veel zaken eromheen zijn gewoon ruk geregeld. Ik ga al 15 jaar naar festivals maar ben nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn.

Welke festivals ga jij heen dan?LowLands en Graspop. Verder nog wat dagbezoekjes aan kleinere festivals maar daar krijg je niet echt een goede overall impressie van natuurlijk.

Maar als ik LL, GP en PP punten moest geven zou LL een 8 krijgen, GP een 7 en PP een 5,5. En dat relatief lage cijfer komt dus echt vooral voort uit de camping. Daar gaan staan is echt geen optie meer voor mij en zo denken er een hoop over van de groep waarmee we zijn gegaan.

Wat wel superrelaxed was en waar zeker LL nog wat van kan leren is dat we nauwelijks in de rij hoefden te staan om bandje te halen en op de camping te komen. Op LL toch altijd wel goed voor minstens een uurtje of 2...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:47:42 #191
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85613358
Wat is er nou mis met die dixi's? Die gewone wc's zijn veel minder hufterproof, gaan altijd verstopt en stinken ook gigantisch. Deze waren opzich best uit te houden..

[ Bericht 0% gewijzigd door ErkendFokker op 23-08-2010 17:26:31 ]
pi_85613511
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat is er nou mis met die dixi's? Die gewone pc's zijn veel minder hufterproof, gaan altijd verstopt en stinken ook gigantisch. Deze waren opzich best uit te houden..
Ik heb ze wel eens ranziger meegemaakt ja, toch blijft het kut om tegen zo'n hoop stront en pis aan te kijken en er boven te hangen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:00:30 #193
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_85613944
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef TimKuik het volgende:
Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vond het echt kut.

-Politie die auto's aanhoudt en met drugshonden auto's doorzoekt.
Ben met een gehuurde bus gegaan

-Steekwagentje mocht niet mee de camping op, daar sta je dan met je spullen
Stond op de site dat het verboden was..

-door het meter voor meter openen van de camping hebben we nogal een vreemdvormig kampement gekregen met onze groep
Hier ben ik het inderdaad mee eens, helaas moeten ze 65.000 man op een camping krijgen en dan moeten ze er wel voor zorgen dat iedereen strak op elkaar zit.

-Dixi's als plees
Dat hebben ze op 70% van alle festivals in Europa.

-10 minuten in de rij moeten staan om je handen te wassen
Heb nooit langer dan 1 min hoeven wachten

-rij voor de douches superlang
Douchen op een festival :') .

-rij voor de supermarkt superlang
Als je iets meer het dorp in was gelopen was daar een supermarkt die een stuk minder druk was.

-drinkwater alleen vooraan de camping te krijgen, dus maar steeds flessen gekocht
Ik heb gewoon het water uit de kraan gedronken, was niks mis mee.

-na een paar uur waren al onze stoeltjes al gejat
Anders laat je je stoeltjes buiten staan. Wij hebben al onze stoeltjes nog.

-na een paar uur had al een of andere mongool een gat in 2 van onze tenten gebrand
Terechte klacht

-er is 2 keer tegen 1 van onze tenten aangescheten
:{

-op donderdagnacht kwamen een paar van onze groep terug bij hun tent en toen stond er zo'n gooitent half over hun tent heen
Er is idd wat chaos met de tenten.

-de bewoners van de gooitent bleken aso tokkies te zijn die schooiden en irritant waren.
Helaas, je kan niet alles hebben

-Over het algemeen veel a-relaxte mensen gezien.
Geen last van gehad, heb echt super veel mensen ontmoet en ook veel leuke gesprekken gehad.

-behoorlijk druk op het festivalterrein, het mag allemaal wel wat ruimer opgezet worden
Druk? Ooit op Lowlands geweest? Ik kon overal binnen no-time vooraan komen.

-prijzen van drank absurd hoog
Hier in Hilversum betaal ik 2,20 voor 0,25 liter, dus was het voor mij maar 30 cent meer.

-een kebab die 12,50 kost :')
Inderdaad, maar je hoeft het niet te eten. Ik heb echt een super chille hamburger gegeten naast de weg voor 2,50 .

Op het festival zelf nog best leut gehad maar heel veel zaken eromheen zijn gewoon ruk geregeld. Ik ga al 15 jaar naar festivals maar ben nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn.

Welke festivals ga jij heen dan?
Hier sluit ik me grotendeels bij aan (zat in dezelfde bus dus niet zo vreemd) met aanvulling
minder:
- ook tent in gat gebrand gekregen in de laatste nacht
- andere rariteiten op de camping(dronken gast probeerde vrij ruw stoeltje uit mn handen te trekken, en gelukkig hadden onze buren netjes in een coolbox gescheten, dat stonk niet)
- andere drank dan bier maar op 2 plekken op het hele festival
- eten op festivals ben ik in het algemeen op uitgekeken, na 9 jaar tussen de 1 en 4 festivals per jaar. daarom lekker gasstel en eigen zooi mee.
- sommige dingen waren te klein geprogrammeerd idd. NOFX en Pendulum, dan is t maar net hoe graag je er wil komen. bij NOFX heb ik me er niet aan gewaagd maar bij pendulum ook helemaal rechtsachter naar binnen gedrongen, dat het zweet toen van het plafond naar beneden kwam was extra sfeer ;)

beter:
- douchen bij de singshower op het festivalterrein! beter dan de douche die ik thuis heb en korter dan de rij voor de gemiddelde dixie ;)
- altijd onbeperkt toiletpapier voor dixies
- wijn en bubbels!
- juist helemaal geen lange rijen voor festivalingang, nauwelijks controle, kon makkelijk flesjes wodka enzo mee naar binnen nemen terwijl je op lowlands nog net niet rectaal gefouilleerd wordt en boeiend dat jongens en meisjes apart moesten.
- logistiek veel beter dan op lowlands qua festivalterrein. laatste jaren was je echt een half uur onderweg van de alpha naar de bravo ofzo en als er veel mensen tegelijk kwamen en gingen naar de alpha werd je gewoon midden op de grote weg platgedrukt.
- ook de afstand tussen festivalweide en camping is ideaal lijkt me, ook nooit te lang hoeven wachten voor het oversteken, pas als je in die file stond was je de sjaak.
- ruim terrein main stage, overal goed zicht zelfs als je even op en neer naar toilet moest en drank halen, makkelijk vooraan komen etc.
- supervriendelijk personeel achter de bar en kramen, kon overal een praatje maken of een gevatte opmerking terug krijgen! _O_
pi_85614020
Ik vond ook dat de camping veel te krap was. Dat gekut met het touw zal wel uit capaciteitsgebrek voortkomen (voor het eerst uitverkocht), maar het koste mij meer dan een uur om uiteindelijk genoeg ruimte af te bakenen voor alle tenten. Ook vonden wij voor het eerst unaniem dat die dixies te smerig waren en de algehele smerigheid door de hoeveelheid mensen op elkaar ook vervelend. Na dag 1 hebben we daarom telkens met de auto een lokale camping op enkele kilometers gezocht om daar te gaan douchen en te schijten, wat goddelijk was (tevens goed ontbeten daar). Wellicht dat wij volgend jaar iets huren in de buurt en op de fiets naar het terrein ga. Op deze camping kom ik iig niet meer.

Op het terrein was het wel super leuk en afwisselend. Met name de electro tenten zijn bijna altijd lekker vol en energiek. Iemand nog die malloten met snorren en witte shirtjes gezien met daarop in zwarte letters "De Snor" en een jaren 90 fluroriserend traingspak?
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_85617327
samengevat:


IRON MAIDEN
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:25:22 #196
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85619378
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef Monco10 het volgende:
samengevat:


IRON MAIDEN
dat vond ik juist heel suf. Een stel bejaarden die steeds dezelfde stage moves deden en met zo'n vage blik keken. Alle liedjes waren bijna hetzelfde.
pi_85626947
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:25 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

dat vond ik juist heel suf. Een stel bejaarden die steeds dezelfde stage moves deden en met zo'n vage blik keken. Alle liedjes waren bijna hetzelfde.
tsja, jij hebt er dan ook helemaal niets van begrepen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:27:40 #198
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_85627401
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:33 schreef Monco10 het volgende:
samengevat:


IRON MAIDEN
nee
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:34:44 #199
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_85627679
Iemand eigenlijk And So I WatchYou From Afar gezien? Ik liep halverwege de show chateau in enik vond het echt geniaal. O+ Die band is mijn muzikale ontdekking van dit jaar.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:44:49 #200
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85628111
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Monco10 het volgende:

[..]

tsja, jij hebt er dan ook helemaal niets van begrepen.
Overtuig mij dan waarom juist DAT pukkelpop in 1(2) woorden zou samenvatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')