Volgens mij ook wel zakelijk inzicht, want redelijk goed geboerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef hondjes het volgende:
je kan veel zeggen, maar humor heeft die man van me wel.
weet je zeker dat JIJ niet uit bed bent gevallen met je verkeerde nummerquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef hondjes het volgende:
nummer is fout,,,doe die van Fann maar.
Ik kan geen tjoepjes luisteren op mijn werkquote:
En dat alles op kosten van de zaak, en belastingtechnisch aftrekbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na augustus waarschijnlijk, Italië is bijna op slot voor vakantie. Dan eerst naar Breganze om de nieuwe Diesel Headquarters te zien en te kijken hoe we weer veel voor elkaar kunnen betekenen en dan door naar Verona, om eindelijk in levende lijve kennis te maken met deze opdrachtgever.
laat ze de pest krijgen die collega'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan geen tjoepjes luisteren op mijn werk![]()
Dat stoort mijn collega's![]()
Huh??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar in Klundert hadden ze dik 600 jaar geleden al wel mooi tractoren!
Fendt of Deutz??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar in Klundert hadden ze dik 600 jaar geleden al wel mooi tractoren!
Dat zou ik niet durven zeggen!quote:
let op je grasveldje he, en voor het geval dat, slippers aan doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
De buurman, de vrachtwagenchauffeur, heeft vakantie en is thuis. En dat zullen we weten, de Nederlandstalige muziek schalt over het park. En hij is afvalhout aan het verbranden zodat we tevens flink in de rook zitten.
En..........ik hoorde zojuist glasgerinkel.....straks maar eens even een kijkje nemen en een balletje opgooien
Ah joh, misschien heeft ie gewoon ruzie met de buurvrouw, en verbrandt hij haar brieven, heeft haar foto's verscheurd....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
De buurman, de vrachtwagenchauffeur, heeft vakantie en is thuis. En dat zullen we weten, de Nederlandstalige muziek schalt over het park. En hij is afvalhout aan het verbranden zodat we tevens flink in de rook zitten.
En..........ik hoorde zojuist glasgerinkel.....straks maar eens even een kijkje nemen en een balletje opgooien
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jonguh, ken je klassiekers...... Deutz vs Fendt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, misschien heeft ie gewoon ruzie met de buurvrouw, en verbrandt hij haar brieven, heeft haar foto's verscheurd....
En dat speelde 600 jaar geleden al in ...... Klundertquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje Coca Cola vs Pepsi, maar dan bij Tractoren
Haquote:
Ja, toen waren ze hun tijd vooruit dus nu mogen ze even achterlopen, zo gaat dat met beschavingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat speelde 600 jaar geleden al in ...... Klundert
Misschien kunnen ze het WK voetbal in Klundert organiseren? Hebben ze wel aparte rijstroken op die onverharde paden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen waren ze hun tijd vooruit dus nu mogen ze even achterlopen, zo gaat dat met beschaving
Kijk naar China, Griekenland/Turkije, het trekt gewoon westwaards.... oh wacht, daar gaat er iets fout met de locatie van Klundert
Tellen fietsgoten ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het WK voetbal in Klundert organiseren? Hebben ze wel aparte rijstroken op die onverharde paden?
how long heb ik jou niet meer gezien..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Zonder te klikken:
Oh Darling
When we are together
I kiss you to pletter
Oh darling please say I love you!
Je mag door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Zonder te klikken:
Oh Darling
When we are together
I kiss you to pletter
Oh darling please say I love you!
Ik kende het niet ...... nu wel natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
We gaan allemaal door naar de volgende ronde!
![]()
![]()
Ken ik ook niet, ik ist een gelukkig mens geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga d'r niet over mekkeren, heb zelf zo af en toe die meuk ook asociaal hard aan staan. Beetje geven en nemen is hier het credo.
Ja en dat je daar dan als kind al mee wordt geconfronteerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Pappie ... ik zie tra-nen in uw oh-oh-gen.
Die ken ikquote:
Je had ook 'Dag Monique' (of zo)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Jian het volgende:
Ja en dat je daar dan als kind al mee wordt geconfronteerd
d.i.v.o.r.c.e.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef Copycat het volgende:
Die ome Jan van Willeke? Daar was ook iets mee, hè? Het zwarte schaap van de familie of zo?
Ik had het heel erg met country-achtige nummers. Vrouwen die doodgingen en mannen die alleen nog een puppy hadden of zo.
Even zoeken of ik kan vinden wat ik bedoel,
Nee, deze vrouw ging dood, nadat hij de vorige zomer een hondje voor haar had gekocht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
d.i.v.o.r.c.e.
of
stand by your man
Maar die laatste gezongen door de Blues Brothers, dan is ie weer heel tof!
Ik heb m uitgeluisterd, gvd, wat zieligquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, deze vrouw ging dood, nadat hij de vorige zomer een hondje voor haar had gekocht.
Beetje de tragedie van Don Mercedes, maar dan anders:
Nee. Ik bedoel een Amerikaans nummer. Ik ga straks bij mijn moeder eten, die weet het vast wel.quote:
oh wat liefquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel een Amerikaans nummer. Ik ga straks bij mijn moeder eten, die weet het vast wel.
Die vertelde me vrijdag dat, wanneer ik als kind weer eens wegliep, ik mijn bruine kinderkoffertje dan altijd volstouwde met Barbies. En een pyjama.
Vond ik zo schattig en typerend tegelijk.
Ja! Dat is dat treurige telefoongesprek.quote:
Wat een lul die vent, zit dat kind een beetje uit te horenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dat is dat treurige telefoongesprek.
"Nee pappie, dat gaat nu niet!"
Want we gingen op vakantie van het geld van Ome Janquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef Copycat het volgende:
Die ome Jan van Willeke? Daar was ook iets mee, hè? Het zwarte schaap van de familie of zo?
Ik had het heel erg met country-achtige nummers. Vrouwen die doodgingen en mannen die alleen nog een puppy hadden of zo.
Even zoeken of ik kan vinden wat ik bedoel,
Ja!quote:
Deze liep ik, tijdens was ophangen , ook ineens te zingen.quote:
Echt nietquote:
Scrollt verrekte snel!quote:
Triest, dat die ongelukkige val deze larmoyante draak heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:03 schreef Jian het volgende:
Ik doe nog effe de allerzieligste van allemaal en dan duik ik in een depressie ;
Geen idee, misschien zijn we per ongeluk toevallig allemaal vandaag een beetje emo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er een bepaalde réden voor dat we met z'n allen depressief zitten te doen?
Barbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Triest, dat die ongelukkige val deze larmoyante draak heeft opgeleverd.
Oquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet bij te houden, die shit hier.
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
O...Ik ben niet deprie ....Kudt hoor ik er weer niet bij
'we' weet ik niet, ík niet hoorquote:
Nou zeg dat, wat een vreselijk liedjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Triest, dat die ongelukkige val deze larmoyante draak heeft opgeleverd.
daar heb ik ook nog over nagedacht...maar heey ik ben een bitch...dus wat weet ik dr nou vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik ben wél een prostie, ik weet alleen nog steeds niet wat de fuck het is
Gelukkig!!!...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'we' weet ik niet, ík niet hoor![]()
[..]
Nou zeg dat, wat een vreselijk liedje
Volgens mij is dat gewoon hoer, of ben ik nu gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik ben wél een prostie, ik weet alleen nog steeds niet wat de fuck het is
Ik zie hier het ene wangedrocht van een nummer na het andere voorbij komen en dan is dit een "vreselijk liedje" .....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'we' weet ik niet, ík niet hoor![]()
[..]
Nou zeg dat, wat een vreselijk liedje
Neuken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog over nagedacht...maar heey ik ben een bitch...dus wat weet ik dr nou van
Ik ben wel emo, hoorde vanmorgen van een kennis dat haar dochter, 38 jaar jong, kanker heeft. Morgen of donderdag horen ze hoe ernstig het is, maar het ziet er niet goed uit nu! Dus ja, ik ben emo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben helemaal niet emo. Het was melancholie!
Ooooh, van prostituee? Omdat dat te moeilijk is om te schrijven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon hoer, of ben ik nu gek![]()
Taalkundige uitleg hè, niet dat ik je hoer noem
Das mooi Kut Spuitje.....das toch geen leeftijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ben wel emo, hoorde vanmorgen van een kennis dat haar dochter, 38 jaar jong, kanker heeft. Morgen of donderdag horen ze hoe ernstig het is, maar het ziet er niet goed uit nu! Dus ja, ik ben emo.
Pfff.... sterkte ermee!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef spuitje het volgende:
Ik ben wel emo, hoorde vanmorgen van een kennis dat haar dochter, 38 jaar jong, kanker heeft. Morgen of donderdag horen ze hoe ernstig het is, maar het ziet er niet goed uit nu! Dus ja, ik ben emo.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, maar die andere liedjes zijn gewoon wat ze zijn, sentimentele draken, en dit liedje van Eric Clapton heeft pretenties, puur omdat hij het zingt. Denk dat dat het verschil is. Voor mij tenminste.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie hier het ene wangedrocht van een nummer na het andere voorbij komen en dan is dit een "vreselijk liedje" .....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
d.i.v.o.r.c.e.
of
stand by your man
Maar die laatste gezongen door de Blues Brothers, dan is ie weer heel tof!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie hier het ene wangedrocht van een nummer na het andere voorbij komen en dan is dit een "vreselijk liedje" .....
Nee, en naar wat zij vertelde heb ik er gewoon geen goed gevoel bij. Maar ik ga me natuurlijk gewoon suf duimen he en hopen dat ze een heel elftal engeltjes op haar schouders heeft!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das mooi Kut Spuitje.....das toch geen leeftijd
Ik van iemand met drie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef hondjes het volgende:
Hoorde van de week ook al iemand met twee jonge kindjes, die ziekte hebben.
Sterkte...
Dat die vent het kan zingen na wat ie heeft meegemaakt vind ik al knapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar die andere liedjes zijn gewoon wat ze zijn, sentimentele draken, en dit liedje van Eric Clapton heeft pretenties, puur omdat hij het zingt. Denk dat dat het verschil is. Voor mij tenminste.
Volgens mij ook, maar prostituee zal wel te moeilijk zijn om foutloos te spellen, dan is prostie al snel een alternatief voor types die het niet boeidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon hoer, of ben ik nu gek![]()
Taalkundige uitleg hè, niet dat ik je hoer noem
Oh, wat Ian zegt dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooooh, van prostituee? Omdat dat te moeilijk is om te schrijven?
VetHeb jij even geluk dat dat niet klopt
Auquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Oop jou een ban gegeven heeft
Nou, het is hartstikke rot als je iemand niet bij kunt houden hoor. Voor een klein kindquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat die vent het kan zingen na wat ie heeft meegemaakt vind ik al knap![]()
Nee, Pappie loopt toch niet zo snel !!!?? godsamme, dan loop je maar een beetje door
Kutziektequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Shitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of het is een hoer die prostaat melken als specialiteit heefdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar prostituee zal wel te moeilijk zijn om foutloos te spellen, dan is prostie al snel een alternatief voor types die het niet boeid
Ja, en dan was het geloof ik ook nog een man.... maar dat boeid nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is een hoer die prostaat melken als specialiteit heefd
Gewoon een rotziekte. Gelukkig ken ik ook mensen die het hebben overleefd, dat geeft dan weer hoop.quote:
Werden er geen dingen als "ik ben een prostie" of "je bent een prostie" gepost??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Maar het heeft niets met het toewensen van prostaatkanker te maken?
Ga ik maar even voor zitten. Zal ik net als opa een pilsje nemen of is het nog wat aan de vroege kant?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
Live persconferentie informateur Lubbers om 16.00 uur Ned 1
Oh, dit gaat over die chat van die ouwe? Daar heb ik geen abonnement op. Wanneer wordt zijn ban opgeheven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Leandra het volgende:
Werden er geen dingen als "ik ben een prostie" of "je bent een prostie" gepost??
Hebben, zijn, krijgen en toewensen zijn toch wel heel verschillende werkwoorden, maar goed, het simpele stam+t was ook al moeilijk dus wellicht verklaart dat eea....
Tussen vier en vier mag het, zeg ik altijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga ik maar even voor zitten. Zal ik net als opa een pilsje nemen of is het nog wat aan de vroege kant?
Ik ga ervan uit dat Oop vanmorgen meteen na z'n doktersbezoek er al eentje heeft genomen, dus ik zeg dat het kanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga ik maar even voor zitten. Zal ik net als opa een pilsje nemen of is het nog wat aan de vroege kant?
Nee daar kom ik ook niet, kan wel zijn dat ze het daar vandaan hebben, maar ik heb vanmorgen gewoon 2 topics teruggelezen, en toen kwam ik de term "prostie" tegen in posts van users die ik niet van hier ken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dit gaat over die chat van die ouwe? Daar heb ik geen abonnement op. Wanneer wordt zijn ban opgeheven?
Hij zingt het voor zijn dooie zoon toch? Lijkt me opzich reden genoeg om een zielig liedje te schrijven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar die andere liedjes zijn gewoon wat ze zijn, sentimentele draken, en dit liedje van Eric Clapton heeft pretenties, puur omdat hij het zingt. Denk dat dat het verschil is. Voor mij tenminste.
Nee die paupernewbie die gister hier de SC kwam verstoren. Met de Heer Opaatje hou ik me niet meer bezig, ik wens de beste man al het goede van de wereld toe en hoop dat hij het nog lang naar zijn zin heeft met zijn projectjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dit gaat over die chat van die ouwe? Daar heb ik geen abonnement op. Wanneer wordt zijn ban opgeheven?
omfgquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef FANN het volgende:
Ik denk er serieus over om toch maar naar de volgende Fok meet te gaan
Dit mag je toch niet missen![]()
De leukste en ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK!
wie zijn deze skatties ?![]()
[ afbeelding ]
Op de RLS meet in de Stairway waren alleen knappe mensen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja heh..![]()
daar moest je toch een keer bijgeweest zijn
Is dat een hele jonge wegkijkende Kastanova daar helemaal links??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Je hóórt ze gewoon converseren:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een hele jonge wegkijkende Kastanova daar helemaal links??
Tuurlijk. Verdriet heeft de mooiste songs opgeleverd, maar ik vind dit echt een draak van een liedje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zingt het voor zijn dooie zoon toch? Lijkt me opzich reden genoeg om een zielig liedje te schrijven.
Fixed that for ya.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hóórt ze gewoon converseren:
- "Ik zou met mijn lvl 78 prot Pally toch makkelijk Obsi 25 moeten kunnnen lopen als offtank?
De drie anderen in koor: "Ja!"
Stilte.
Ik weet niet hoor, het zou misschien zomaar kunnen.... het haar, de blik, de weetikveel, alleen de kleding schopt het beeld een beetje door de war, maar misschien moest hij toen nog stoer en arrogant worden?quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de RLS meet in de Stairway waren alleen knappe mensen.
Dat is 'm nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het zou misschien zomaar kunnen.... het haar, de blik, de weetikveel, alleen de kleding schopt het beeld een beetje door de war, maar misschien moest hij toen nog stoer en arrogant worden?
Nee, jij vereert Kasta gewoon stiekem en het idee dat hij ooit zo'n semi-sukkel kan zijn geweest gooit je hele beeld van je held op z'n kopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is 'm nietIk gelóóf het gewoon niet
Ik herken alleen de rechter als Yvonne. Toch? Ook al heb ik haar nooit IRL gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef FANN het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
ik haal de foto's daar gewoon uit het topic hoor, dus ze staan er toch al...
sta je ook lekker voor lul
Euh? Godver, ik dacht dat je me een beetje zou kennen ondertussenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij vereert Kasta gewoon stiekem en het idee dat hij ooit zo'n semi-sukkel kan zijn geweest gooit je hele beeld van je held op z'n kop
ja die herkende ik ook maar ik bedoel natuurlijk die anderequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik herken alleen de rechter als Yvonne. Toch? Ook al heb ik haar nooit IRL gezien.
bij deze stond geen naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens staan de namen, als ze bekend zijn, gewoon in het topic waar je ze uit haalt, Fanneke
da's ook wel weer waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, ik zou me ook niet melden
Je moet alleen uitkijken dat je niet door een chick met krullen naar Klundert wordt gesleept, want ruim een half jaar later woon je daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
En al die mensen die meets zo stom vinden, ik snap het niet
Het was weird de eerste paar minuten maar daarna is het gewoon tof
Ik vind meets niet stom hoor, iedereen die dat leuk vind moet lekker gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
En al die mensen die meets zo stom vinden, ik snap het niet
Het was weird de eerste paar minuten maar daarna is het gewoon tof
MUAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet alleen uitkijken dat je niet door een chick met krullen naar Klundert wordt gesleept, want ruim een half jaar later woon je daar.
Tuurlijk, vind ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind meets niet stom hoor, iedereen die dat leuk vind moet lekker gaan![]()
alleen ik heb er niet zo'n behoefte aan... that's all...
nah... je krijgt al een schilderijtje van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik ook
Maar ik vind het wel zonde
Ja, ik ook. FANN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, vind ik ook
Maar ik vind het wel zonde
De laatste? Wil je er helemaal mee stoppen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... je krijgt al een schilderijtje van mebijna klaar trouwens, vanavond maak ik hem af denk ik
en dat was dan de laatste![]()
of er moet nog iemand zijn die heeeeeeeeeeeeeel VET wil dokken dan wil ik er
nog wel over nadenken
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ook. FANN!Het zou wel portokosten schelen.
Dat heb ik volgens mij ook na élk schilderij lopen gillenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De laatste? Wil je er helemaal mee stoppen dan?
neehee ik bedoel gewoon voor hier...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De laatste? Wil je er helemaal mee stoppen dan?
Ohkee gelukkigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee ik bedoel gewoon voor hier...
ik moet er nog steeds een paar voor mezelf maken voor in de slaapkamer
maar dat worden hele grote en nog die deur beschilderen enzo...
dus voor mezelf ga ik wel gewoon lekker door natuurlijk !
quote:
Mehehequote:
Het is een fijn penseeltje voor de details!quote:
quote:
ow.... owkee... schilder jij ook dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is een fijn penseeltje voor de details!
Rechts is iig iteejeer en is op links niet parodiususuzusuz?quote:
Serieus? Is dat Paro!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechts is iig iteejeer en is op links niet parodiususuzusuz?
Ik wist wel dat die naam geniaal was voor dit soort grappenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me op z'n minst lastig maar waarschijnlijk ook pijnlijk
Ja, hij was ook te flauw voor woorden maar what the heck het is dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef -Panda- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die naam geniaal was voor dit soort grappen
Weet je wat ze daar zouden moeten hebben??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
KLB kan je echt wegpleuren ondertussen hè? Dat forum is compleet naar de klote
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, eerlijk is eerlijk, ik lees gewoon Engelse boeken. Liever zelfs, ik vind het een mooiere taal
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit soort mensen![]()
![]()
Als Bruce nog in leven was had je nu problemen gehad.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik ook Engelse boeken lees?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat je een vuile anglofiel bent.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat kom je praten kkflikker wacht kom zalmplaat jonge je gaat zien kkboeler internet praatjes alles w8 maar
Ik wil graag Dirkh op KLB hebben. Kijken hoe leuk die 12 jarige kwijltrekkers het dan nog vinden om topics over meisjes te verzinnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat ze daar zouden moeten hebben??
Een verse mod..... een met humor, maar wel in staat duidelijk grenzen aan te geven
Keiharde Leesboeken voor Danny?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet KLD maar eens gaan modereren!
Ik dacht eerst aan "Lul" maar leesboek leek me meer actueel gezien mijn brutale openbaring dat ik wel 's een boek leesquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... owkee... schilder jij ook dan?
ja weet ik veel![]()
jij praat altijd in raadsels ...
WEES GEWOON EENS EEN KEER DUIDELIJK JA !!!!![]()
Ik vind hem aandoenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
Goed verhaal van Lubbers, niks mis mee. Zegt rake dingen. Doet ie goed die man![]()
sorry
Hij ist een leuke Opaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind hem aandoenlijk...das vast niet de bedoeling
quote:
Die het liefste bij zijn kleindochters in het broekje zit!quote:
Euhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die het liefste bij zijn kleindochters in het broekje zit!
Ik vind Opaatje een sympathieke man hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Onze Oop is ook tof, dat jij het, als één van de weinigen, nou niet me 'm kan vinden
Wandelende augurk dat ie is!quote:
Ja, maar hij jou nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Opaatje een sympathieke man hoor
Tikt er gisteren één "Dat is Jian, die is van Fok" dus die ouwe kijkt van een afstand, met z'n schele hoofd naar dat beeldscherm, ziet de J niet en brult, "dat is die Ian, ik heb toch gezegd dat je die eraf moet flikkeren" en drukt meteen op z'n banknopquote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Tikt er gisteren één "Dat is Jian, die is van Fok" dus die ouwe kijkt van een afstand, met z'n schele hoofd naar dat beeldscherm, ziet de J niet en brult, "dat is die Ian, ik heb toch gezegd dat je die eraf moet flikkeren" en drukt meteen op z'n banknop
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Tikt er gisteren één "Dat is Jian, die is van Fok" dus die ouwe kijkt van een afstand, met z'n schele hoofd naar dat beeldscherm, ziet de J niet en brult, "dat is die Ian, ik heb toch gezegd dat je die eraf moet flikkeren" en drukt meteen op z'n banknop
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
ik kon m'n "favoriete" username hier niet meer gebruiken en toen ik hier kwam was jij in een soort van retraite. En als jij je overigens gewoon gedraagt is er niks aan de handquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ja, het spijt me maar ik was toch echt éérder met mijn username, dus eigen schuld
Ik doe helemaal niets man, wat kan ik het nou helpen dat ze op die chat het verschil niet zien!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
ik kon m'n "favoriete" username hier niet meer gebruiken en toen ik hier kwam was jij in een soort van retraite. En als jij je overigens gewoon gedraagt is er niks aan de hand
Oeh, ik wil wel een tegeltje met "Tieten en bier, alles dat nodig is voor plezier!".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
ik verkoop wandtegeltjes voor op de w.c.e ene FOKKER is nog leuker dan de andere FOKKER* wilde er 1 naar Opa&Oma in den haag sturen maar opa had nog nooit van dit spreekwoord gehoord, terwijl ik toch al 478 tegeltjes heb verkocht op marktplaats, dus deze spreuk is echt wel bekend in nederland en omstreken, maar opa wilde niet zo tegeltje op zijn w.c.
Ach, ik ben later nog 4 x binnen geweest hoor . Ik was degene van dat Sinterklaasverhaal waar ie 's nachts nog over liep te kankeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat zielig lig gestrekt hier.
zal ff mijn rekening nummer plaatstenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, ik wil wel een tegeltje met "Tieten en bier, alles dat nodig is voor plezier!".
Waar kan ik bestellen?
Wil je d'r écht een?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, ik wil wel een tegeltje met "Tieten en bier, alles dat nodig is voor plezier!".
Waar kan ik bestellen?
Amsterdamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar kan ik bestellen?
Dat weet ie nu wel, hij heeft me nog 3 x als mezelf geband daarnaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan anders wel even op die chat gaan melden dat jij iemand anders bent!?
ja heb hem uitgelegt dat het gewoon humor is, en dat hij ook wel door kan gaan voor kerstman, staat hem best rood pak lange witte baard echt hij is de ideale sinterklaas of kerstman, hij kon het niet waderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ik ben later nog 4 x binnen geweest hoor . Ik was degene van dat Sinterklaasverhaal waar ie 's nachts nog over liep te kankeren.
Was ook een geintje, ik laat die sympathieke man met rust tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat weet ie nu wel, hij heeft me nog 3 x als mezelf geband daarna
Ik vond het er zondag geen flikker aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is wel echt een fijne stad, Amsterdam
Om een middagje rond te lopen, that is
Zit je in Gouda of op de Veluwe?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij was ook te flauw voor woorden maar what the heck het is dinsdagmiddag
jij mag alles IAN, als ze maar vet betalen vind ik alles best.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh shit, sorry Heks, ik wou je klanten niet stelen
Tuurlijk, uitmelken die fuckers voor alles wat ze hebben!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij mag alles IAN, als ze maar vet betalen vind ik alles best.
was jij zondag dan in Amsterdamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het er zondag geen flikker aan
Die Maanbo, is dat Maanvis ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb hem uitgelegt dat het gewoon humor is, en dat hij ook wel door kan gaan voor kerstman, staat hem best rood pak lange witte baard echt hij is de ideale sinterklaas of kerstman, hij kon het niet waderen.
Ik was jarenlang in Amsterdam zonder jou op de hoogte te stellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij zondag dan in Amsterdamzonder mij daar van op de hoogte te stellen
5 uur lang op de spoedeisende hulp van het VU....zo spannend was het daar nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij zondag dan in Amsterdamzonder mij daar van op de hoogte te stellen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
5 uur lang op de spoedeisende hulp van het VU....zo spannend was het daar niet
KudtIanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was jarenlang in Amsterdam zonder jou op de hoogte te stellen![]()
![]()
Ik vond die -negerlullenpijper met mijn nieuwe vriendje had een wondje bij het scheren en toen ... eenhoorn, toverfee, kabouters ... dus het zou wel kunnen- wel leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het er zondag geen flikker aan
Bij mooi weer ijsje eten en even beppen? ('s middags of' 's avonds)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gouda, volgende week naar de tandarts op de Veluwe, dus dan ben ik weer thuis.
oh schatje waarom heb je niks gezegt, gaat het zo klote met dat ophogen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
5 uur lang op de spoedeisende hulp van het VU....zo spannend was het daar niet
Ik vond het echt hilarischquote:
Mweh nee ik moest daar naar toe komen omdat ik een zware allergische reactie van mn pleister had om die lijn heen....volgende keer gaan we gewoon naar Nijmegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh schatje waarom heb je niks gezegt, gaat het zo klote met dat ophogen?
nee tochquote:
oke oke gelukkig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mweh nee ik moest daar naar toe komen omdat ik een zware allergische reactie van mn pleister had om die lijn heen....volgende keer gaan we gewoon naar Nijmegen
Nah het was toch echt in Amsterdamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het echt hilarischSorry
Ik was in Amsterdam!
Oh leuk!
Ja! Op de spoedeisende hulp_!_!
Helaasch wel! Dat is ook niet naast de deur van de deur!quote:
Is goed, ik moet donderdag aan t eind vd middag naar de tandarts bij IJstijd om de hoek, heb ik Jr. wel bij me maar dat is vast geen probleemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij mooi weer ijsje eten en even beppen? ('s middags of' 's avonds)
kan ik ook remlofpuntjes verdienen??? snap daar geen reet van, hoe kom ik aan remlofpunten leg eens uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was trouwens dik en vet een Remlofl-punt waard
Stand:
Deissy - 1
Gert - 1
En jij mocht rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaasch wel! Dat is ook niet naast de deur van de deur!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik ook remlofpuntjes verdienen??? snap daar geen reet van, hoe kom ik aan remlofpunten leg eens uit
Okee, komt door die naam, moest het even zeker wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee tochzal toch niet, nee Maanvis heeft het veels te druk met Topic`s openen hier en daar op FOK, nee daar heeft Maanvis geen tijd voor hoor, om ook de chatters te vermaken.
Maanbo is wel oke
het kan maanvis ook wel zijn, weet het echt niet, maar denk het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, komt door die naam, moest het even zeker weten
Maakt mij niet uit, maar als toetje na het eten is het misschien wel lekkerder. Hoewel het dan misschien wat kouder is buiten. We zien wel, even het weer afwachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is goed, ik moet donderdag aan t eind vd middag naar de tandarts bij IJstijd om de hoek, heb ik Jr. wel bij me maar dat is vast geen probleem
En anders kan het 's avonds natuurlijk.... das misschien ook wel zo makkelijk, hoewel ik niet denk dat de tandarts nu werkelijk gaat behandelen
quote:Lubbers waarschuwde Cohen en Halsema
DEN HAAG - Informateur Ruud Lubbers heeft de fractieleiders van PvdA en GroenLinks erop gewezen dat met hun opstelling er „wellicht een gedoogvariant” zou kunnen ontstaan in een combinatie van VVD, PVV en CDA. Dat is te lezen in het eindverslag van Lubbers aan koningin Beatrix.
Na het mislukken van de onderhandelingen over een paars-pluskabinet van VVD, PvdA, D66 en GroenLinks adviseerden PvdA-leider Job Cohen en zijn GroenLinks-collega Femke Halsema dat eerst een rechts kabinet (VVD, PVV en CDA) moest worden onderzocht. In een toelichting zei Lubbers dat zij „wellicht niet dachten dat het weleens zou kunnen slagen”.
Ondertussen hield de PvdA-leider de boot af voor onderhandelingen tussen zijn partij, VVD en CDA. Halsema hoopte volgens Lubbers „op een nieuwe kans voor paars-plus” na een eventuele mislukking over rechts.
Gegokt en verloren en dat is niet zo erg, maar dan nu huilie, huilie doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cohen en Halsema beiden lutsertjes
[..]
Nederland als geheel niet. over een paar jaar komt er weer wat anders. De tendens is trouwens al vanaf half jaren '90 "ruim baan voor het bedrijfsleven" en "de burgers betalen de rekening". Dat is zowel bij paars, links als rechts het geval geweest. Alleen betaald de burger bij de ene keer meer dan dan de andere keer. Groep x is bij de één slecht af, groep y bij de ander. Per saldo maakt het allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is NL hier niet uiteindelijk zelf de dupe van en gaan we dan weer huilie doen dat het zo'n bende is?
Oeeh, Chinezen, daar heb ik ook wel zin in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ga Chinezen met mijn moeder. Je neemt ze een dagje mee naar de grote stad, doet een klein stukje Zeedijk en omstreken en madam denkt ook dat ze een heuse junk is.
Kan er ook slecht tegen, vooral Cohen vind ik een amateur in die Haagse politiek. Hij wordt natuurlijk wel bijgestaan door PvdA prominenten, maar dat zegt dan tevens genoeg over die hele partijkliek daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Gegokt en verloren en dat is niet zo erg, maar dan nu huilie, huilie doen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oeeh, Chinezen, daar heb ik ook wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |