Volgens mij ook wel zakelijk inzicht, want redelijk goed geboerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:58 schreef hondjes het volgende:
je kan veel zeggen, maar humor heeft die man van me wel.
weet je zeker dat JIJ niet uit bed bent gevallen met je verkeerde nummerquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef hondjes het volgende:
nummer is fout,,,doe die van Fann maar.
Ik kan geen tjoepjes luisteren op mijn werkquote:
En dat alles op kosten van de zaak, en belastingtechnisch aftrekbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na augustus waarschijnlijk, Italië is bijna op slot voor vakantie. Dan eerst naar Breganze om de nieuwe Diesel Headquarters te zien en te kijken hoe we weer veel voor elkaar kunnen betekenen en dan door naar Verona, om eindelijk in levende lijve kennis te maken met deze opdrachtgever.
laat ze de pest krijgen die collega'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan geen tjoepjes luisteren op mijn werk![]()
Dat stoort mijn collega's![]()
Huh??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar in Klundert hadden ze dik 600 jaar geleden al wel mooi tractoren!
Fendt of Deutz??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Maar in Klundert hadden ze dik 600 jaar geleden al wel mooi tractoren!
Dat zou ik niet durven zeggen!quote:
let op je grasveldje he, en voor het geval dat, slippers aan doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
De buurman, de vrachtwagenchauffeur, heeft vakantie en is thuis. En dat zullen we weten, de Nederlandstalige muziek schalt over het park. En hij is afvalhout aan het verbranden zodat we tevens flink in de rook zitten.
En..........ik hoorde zojuist glasgerinkel.....straks maar eens even een kijkje nemen en een balletje opgooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |