Doe eens even normaal zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat wil je niet meemaken? Je weet nog helemaal niks. Wacht de speculaties af voordat je jezelf helemaal overstelt met emoties.
Wat? Omdat je een beetje realisme probeert in te brengen in een situatie die nog helemaal niet bekend was op dat moment? Ga ff wieberen ofzoquote:
Begrijp je nou écht niet wat zij met die opmerking bedoelde?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Omdat je een beetje realisme probeert in te brengen in een situatie die nog helemaal niet bekend was op dat moment? Ga ff wieberen ofzo
Pijnlijke foto inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Schaduwkant van hun beroep.
Nee, ik kan helaas niet door het attention whoring gedeelte van haar posts heen kijken om daar een of andere verborgen boodschap te lezen. Het enige wat ik las was hoe misselijk ZIJ wel niet was, en hoe kut ZIJ het wel niet vond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Begrijp je nou écht niet wat zij met die opmerking bedoelde?![]()
Ja die zouden dan wel heel dun worden, maar wat hebben media die nieuws presenteren te maken met mijn post die je quote? Je slaat de plank mis gappie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zouden de kranten erg dun worden als we niet meer gaan melden dat er weer iemand is dood geschoten (we hebben immers over de hele wereld oorlog).
WTF wat een kut opmerking maar pff LB wat jij van mij vindt. Kom nog maar eens stoer doen met dit soort opmerkingen als je zelf ooit eens kinderen krijgtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik kan helaas niet door het attention whoring gedeelte van haar posts heen kijken om daar een of andere verborgen boodschap te lezen. Het enige wat ik las was hoe misselijk ZIJ wel niet was, en hoe kut ZIJ het wel niet vond.
Dat het kut is voor de ouders en vreselijk voor het kind in kwestie zijn we het allemaal wel over eens.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef mspoez het volgende:
Het kwam echt wel zo over Bibi.
Er zijn mensen zat die heus kinderen hebben en die het toch niet nodig vinden zich te identificeren (en dat ook nog eens in een dramatische post op een forum te vertellen) met een onbekende moeder van een onbekende baby die door een onbekende oorzaak medische ondersteuning nodig had op een KDV waar je eigen kind niet zit.
Het is heel erg als iemands kindje overlijdt en ik hoop er nooit dichtbij te hoeven zijn en het is ook overtrokken om op een nieuwsbericht als 'er is een traumahelikopter geland bij een KDV' zo hysterisch te reageren als jij deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |