abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84817444
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat wil je niet meemaken? Je weet nog helemaal niks. Wacht de speculaties af voordat je jezelf helemaal overstelt met emoties.
Doe eens even normaal zeg. :{
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:43:49 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84817993
Idiote pubers weer zonder enig inlevingsvermogen die even de les komen lezen.

Vreselijk dit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84822913
RIJSWIJK - In een kinderdagverblijf in Rijswijk is dinsdag een vier maanden oude baby overleden. Dit meldt de politie dinsdagavond.

De politie kreeg in het begin van de middag de melding dat er in het kinderdagverblijf een baby’tje onwel was aangetroffen in zijn bedje. De hulpdiensten, onder wie een arts van de traumahelikopter hebben het jonge kind nog geprobeerd te reanimeren, maar tevergeefs.

Slachtofferhulp

Het personeel van het kinderdagverblijf is opgevangen door medewerkers van Slachtofferhulp. De andere kinderen in de créche zijn door hun ouders opgehaald.

Er zijn geen aanwijzing aangetroffen voor een strafbaar feit. Het overlijden van het kindje wordt verder onderzocht.

pi_84823032
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Doe eens even normaal zeg.
Wat? Omdat je een beetje realisme probeert in te brengen in een situatie die nog helemaal niet bekend was op dat moment? Ga ff wieberen ofzo
pi_84824243
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat? Omdat je een beetje realisme probeert in te brengen in een situatie die nog helemaal niet bekend was op dat moment? Ga ff wieberen ofzo :{w
Begrijp je nou écht niet wat zij met die opmerking bedoelde? :{ :{
pi_84824834
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]

Schaduwkant van hun beroep. -O-
Pijnlijke foto inderdaad. ;(

En wat te denken van degene die het aan de ouders moet melden...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_84824914
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Begrijp je nou écht niet wat zij met die opmerking bedoelde? :{ :{
Nee, ik kan helaas niet door het attention whoring gedeelte van haar posts heen kijken om daar een of andere verborgen boodschap te lezen. Het enige wat ik las was hoe misselijk ZIJ wel niet was, en hoe kut ZIJ het wel niet vond.

Dat het kut is voor de ouders en vreselijk voor het kind in kwestie zijn we het allemaal wel over eens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 19:52:49 ]
pi_84825439
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dan zouden de kranten erg dun worden als we niet meer gaan melden dat er weer iemand is dood geschoten (we hebben immers over de hele wereld oorlog).
Ja die zouden dan wel heel dun worden, maar wat hebben media die nieuws presenteren te maken met mijn post die je quote? Je slaat de plank mis gappie.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:30:54 #84
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_84832186
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, ik kan helaas niet door het attention whoring gedeelte van haar posts heen kijken om daar een of andere verborgen boodschap te lezen. Het enige wat ik las was hoe misselijk ZIJ wel niet was, en hoe kut ZIJ het wel niet vond.

Dat het kut is voor de ouders en vreselijk voor het kind in kwestie zijn we het allemaal wel over eens.
WTF wat een kut opmerking maar pff LB wat jij van mij vindt. Kom nog maar eens stoer doen met dit soort opmerkingen als je zelf ooit eens kinderen krijgt :r

Alsof ik aandacht ga zoeken met zoiets.. tss zielig persoon.. Ga lekker in een ander topic dit soort opmerkingen maken, dit is al triest genoeg...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:49:15 #85
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84833143
Het kwam echt wel zo over Bibi.

Er zijn mensen zat die heus kinderen hebben en die het toch niet nodig vinden zich te identificeren (en dat ook nog eens in een dramatische post op een forum te vertellen) met een onbekende moeder van een onbekende baby die door een onbekende oorzaak medische ondersteuning nodig had op een KDV waar je eigen kind niet zit.

Het is heel erg als iemands kindje overlijdt en ik hoop er nooit dichtbij te hoeven zijn maar het is ook overtrokken om op een nieuwsbericht als 'er is een traumahelikopter geland bij een KDV' zo hysterisch te reageren als jij deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door mspoez op 03-08-2010 23:03:22 ]
Prrrrr
pi_84833859
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef mspoez het volgende:
Het kwam echt wel zo over Bibi.

Er zijn mensen zat die heus kinderen hebben en die het toch niet nodig vinden zich te identificeren (en dat ook nog eens in een dramatische post op een forum te vertellen) met een onbekende moeder van een onbekende baby die door een onbekende oorzaak medische ondersteuning nodig had op een KDV waar je eigen kind niet zit.

Het is heel erg als iemands kindje overlijdt en ik hoop er nooit dichtbij te hoeven zijn en het is ook overtrokken om op een nieuwsbericht als 'er is een traumahelikopter geland bij een KDV' zo hysterisch te reageren als jij deed.
Dat dus.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:24:26 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84835007
Gezonde ouders doen niet zo dramatisch met dit soort shit. Overbezorgdheid schaadt immers de opvoeding van kinderen.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')