Dan is het kindje dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef raistlin6 het volgende:
John_r_de_vries_normal johnvandertol Volgens getuigen zou de recherche ook ter plekke zijn bij het kinderdagverblijf in Rijswijk
Voor reanimaties worden altijd twee ambulances ingezet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zal wel echt iets aan de hand zijn dan, mocht zo'n kindje op natuurlijke wijze een hartstilstand krijgen is niet zoveel politie nodig lijkt me.
En eigenlijk ook niet zoveel Ambulances eigenlijk? Je kan natuurlijk maar met 1 á 2 mensen zo'n kindje reanimeren, en dat er dan meerdere eenheden heen gaan om er zsm eentje ter plaatste krijgen en bv. daarna nog een heli voor snel transport naar ziekenhuis is logisch. Maar waarom tig Ambulances nog naast die motor en heli?
En heli wordt meestal niet ingezet voor transport, maar die hebben een arts aan boord. Die mag en kan meer dan een ambu-verpleegkundigequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:56 schreef Felixa het volgende:
[..]
Voor reanimaties worden altijd twee ambulances ingezet.
Je weet nog helemaal niet wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik ben er echt letterlijk ziek van.. voel mij misselijk. Zo oneerlijk...
Wat dacht je van ouders??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef raistlin6 het volgende:
En de motor is er vaak bij omdat die nou eenmaal sneller ter plaatse is over het algemeen. Politie is me nog niet helemaal duidelijk, misschien eventuele omstanders wegtrappen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet wat er aan de hand is?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:15 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh jezus... ik heb verder gegoogled en het is de bedrijfsopvang van het EPO... daar werk ik dusGets.. tranen staan in mijn ogen. Pff ben blij dat mijn zoontje in Zoetermeer zit... zou gek worden
Ja die moeten ook opgevangen worden inderdaad.quote:
Dat een Bush blijft leven en een klein kindje niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er dan zo oneerlijk?
Er overlijden dagelijks kinderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat een Bush blijft leven en een klein kindje niet?
Gokje maar.
Knap, want we weten nog steeds niet of het kindje overleden is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat een Bush blijft leven en een klein kindje niet?
Gokje maar.
Ik snap dit soort dingen ook nooit.quote:
Ver-van-een-bed-show of er boven werken is een zeeeeer groot verschil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er overlijden dagelijks kinderen.
Kijk eens op nu.nl op een mooie zomerdag, hoe vaak het dan niet voorkomt dat er een peuter in een sloot valt en verdrinkt.
Neemt niet weg dat het niet erg is, maar uitzonderlijk is het niet (of het kind moet gedood zijn ofzo).
Maar de A58 is toch een andere weg dan de A59?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen ook nooit.
Er is een ongeluk gebeurd op de A58. Mijn ex en mijn 2 zoons rijden op dit moment op de A59. Ik ben er misselijk van.
Komaan Bibi, niet overdrijven.
Denk niet dat ze er boven werkt, anders had ze niet hoeven googlen, dan had ze buiten kunnen kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ver-van-een-bed-show of er boven werken is een zeeeeer groot verschil.
Daarom juist, pipoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:10 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Maar de A58 is toch een andere weg dan de A59?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef Maaslander het volgende:
Traumahelikopter bij kinderdagverblijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |