Ja hey, sneaky hoor..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Fokkers zijn niet de meest aantrekkelijke mannendus het zal me niet zoveel boeien
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Fokkers zijn niet de meest aantrekkelijke mannendus het zal me niet zoveel boeien
Als we toch met foto's gaan gooien doe ik meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je deurbel dan ook fiksenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:dankjewel
Klopt net iemand op de voordeur, dus ik ren naar beneden in mijn hotpants en topje (had nog geen zin om me om te kleden...) en ik dacht van ach alleen familie klopt aan dus dat kan wel.
Bleek het de postbode te zijn met bestelling van vriendlief en hij vond dat ik een lekker kontje had![]()
schaam me kapot
Ik ben leuk EN heb een goed uiterlijk, mag dat ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
er zitten best leuke mannen op Fok! en dan niet eens door hun uiterlijk
Vandaar dat je ermee date?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
goed bezig kerelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
top, ik wil naar Limburg verhuizen
kan mn auto ook niet stuk gaan onderweg
Ja. Nog steeds gelukkig met mijn fokker.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef solaire het volgende:
[..]
date jij nog steeds met die jongen?
dan moet ik zeggen:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds gelukkig met mijn fokker.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:14 schreef solaire het volgende:
[..]
dan moet ik zeggen:
"oke ik had het fout, het duurt wel langer dan 2 weken, sorry"
Ik van mezelf met een doorschijnend onderbroekjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb S&G fotos gemaakt op de afsluitdijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik van mezelf met een doorschijnend onderbroekje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik van mezelf met een doorschijnend onderbroekje
mail maar danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. De foto's in kwestie zijn behoorlijk
Dank je. Ja, je moet er wat werk voor doen maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:22 schreef Zak het volgende:
Even spelen met wat filters en die foto van friekin word steeds leuker! Perfecte vormen!
ik ben net thuis, zei toch dat ik ff weg ging deze week?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:03 schreef vosss het volgende:
Hey Alexxxxx, had je nog gedacht aan die foto's?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/content/(...)top_in_tuin_maasbree
Nice..
Het zand is wel mooie afgeleverdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice..
Vrachtauto rechtop in voortuinquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice..
Schiet aardig op met de opbouw. Staan al flink wat tenten opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ben bezig met de muziek collectie voor solar...
de cd's tot nu toe
- zwoele neger schuur muziek (incl how many licks, thong song en freak me)
- 90's
- foute muziek (fabrizio, k3, linda roos en jessica, jan smit)
- limburgs/duits/carnavallach me krom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |