teflon mag wel heeft als het goed is KIWA en Giveg keur, hennep mag niet meer voor waterleiding gebruikt worden ivm bacterieëngroei in de natte hennepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef dapluiz het volgende:
Je bedoelt een inbus gebruiken als ik het verlengstuk eenmaal losgemaakt heb ? Daar zal ik op letten ja
Wat kan ik daarna beter gebruiken als ik alles vastdraai, teflon-tape of hennepdraad ?
Ik heb dit al wel vaker gehoord op het forum, maar ik kan er verder niks over terugvinden. (Ook mede doordat de zoekwoorden verbod en hennep hele andere resultaten geven).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef exlurker het volgende:
[..]
...hennep mag niet meer voor waterleiding gebruikt worden ivm bacterieëngroei in de natte hennep...
Gehoord op een bijscholingsavond voor W monteurs waar ik als E man ook aanwezig wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef Duiker het volgende:
[..]
Ik heb dit al wel vaker gehoord op het forum, maar ik kan er verder niks over terugvinden. (Ook mede doordat de zoekwoorden verbod en hennep hele andere resultaten geven).
Zeker gesponsord door Loctite...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef exlurker het volgende:
[..]
Gehoord op een bijscholingsavond voor W monteurs waar ik als E man ook aanwezig was
toevallg nietquote:
Onderste gedeelte ? Wat dus verder in de muur zit ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Chinless het volgende:
Je moet het onderste gedeelte waar die stopdop op zit los draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |