Gehad? Hij is ze ook al weer kwijt geraakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft deze week zijn eerste paar hippe sneaks gehad.
Wij kopen eigenlijk alleen heel dure maar zeer verantwoorde schoenen voor de kinderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft deze week zijn eerste paar hippe sneaks gehad.
Een bepaald merk? Of is dat allemaal maatwerk?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Z het volgende:
[..]
Wij kopen eigenlijk alleen heel dure maar zeer verantwoorde schoenen voor de kinderen.
Fantastische auto. Als ik geen 740 had gekozen, was het een 240 geworden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef zodiakk het volgende:
Bij 'degelijk' denk ik aan een Volvo 240.
Sportschoenen. Zo noemde mijn gedistingeerde tante ze, vol walging en onbegrip.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:08 schreef DO2 het volgende:
En wat wordt het straks, na de sneaks? Eaks? Sneks? Nks?
Daar moet ik even op terug komen. Ik ben overigens wel van plan daar snel mee te stoppen, met die dure schoenen, want ik voel me eigenlijk elke keer genaaid. Gelukkig betalen de oma's graag mee aan het schoeisel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een bepaald merk? Of is dat allemaal maatwerk?
Ik heb nu een paar sneakertjes overgenomen van iemand voor een prikkie, maar die zullen vast niet verantwoord zijn. Hij loopt nog niet dus het is nog niet van belang.
Ik heb alleen nog maar de dia's van 1975-1979 ingescand, DO. Ik moet daar weer es verder mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:10 schreef DO2 het volgende:
Wat heb jij trouwens verdomd veel schattige foto's van jezelf als kind, 'ius.
Ach, dat waren toch je beste jaren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de dia's van 1975-1979 ingescand, DO. Ik moet daar weer es verder mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |