Escape to the Country. Ja, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef DO2 het volgende:
Je hebt zo'n Brits programma waarbij ze voortdurend op zoek gaan naar leuke huisjes in groene streken.
Dan krijg je wel een aardig beeld van hoe mooi Engeland is, of kan zijn. Erg mooi, ja.
Maar dat wisten jullie eigenlijk al, dus.
Dat heb ik ook eens gedaan. Korte tijd later kwamen de onderburen kond doen van de werkelijke reden dat alles weer lekker doorliep: ik had de buis kapotgemaakt. Toen toch maar eens een echte trekveer aangeschaft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:53 schreef Ringo het volgende:
Vanmiddag heb ik de afvoer van mijn wasbak ontstopt. Eerst met soda en azijn. Dat reageert leuk met elkaar! Maar ondanks het bruisende spektakel hielp het geen sodemieter. Toen heb ik met een oude televisieantenne de boel van binnen eens lekker lekgeprikt. Gotcha! Het water stroomt weer als een zonnetje.
Nu zit ik in de trein naar Rotterdam.
In boekenwereld draait het allemaal om hype wanneer er snel geld mee gemaakt moet worden. Als je als schrijver op mond-tot-mond-reclame vertrouwt ben je al bejaard en zit je met je oude slappe pik op kleine jongetjes te geilen voordat er wat geld binnen begint te stromenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef Marble het volgende:
Maar goed, nu even een serieus literair vraagstuk. Waarin verschilt The Pillars of the Earth van de gemiddelde Thea Beckman? Het is een tof boek hoor, maar van waar die ongelooflijke hype? Thea (ik mag Thea zeggen) flikte exact hetzelfde kunstje toch al eeuwen geleden? En die mocht ook niet bij Oprah komen. Ik kan me voorstellen dat iemand als Frollo of Gelly hier wel een antwoord op weet.
De onbevlekt ontvangene.quote:
Daar mist ergens een d.quote:
Maria was toch object en niet subject?quote:
Dit verhaal stemt me in 't geheel niet gerust, Gellius.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan. Korte tijd later kwamen de onderburen kond doen van de werkelijke reden dat alles weer lekker doorliep: ik had de buis kapotgemaakt. Toen toch maar eens een echte trekveer aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |