hoop jij daarop~?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Dat laatste echt niet! Maar misschien kan die man wat normaler gaan doen, dan ben ik al dik tevreden!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leukequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, fijn, en als ik dat zeg mag ik aan het gas.
Ja klopt vandaag om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
Had ingelogd, nog niets gezegd, kom net weer bij de PC en blijk weer een ban te hebben? Potverdorie ouwe, hoe denk jij nu ooit een vaste kern followers te krijgen ?
Mot veel te ver reizen om voor de tram te gaan leggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leuke
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja klopt vandaak om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.
Hoop dat ze flink op der muil gaat als ze gaat skeeleren.
de vetklep en nep verpleegkundige
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Waar kun je die banlist zien trouwens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...
met irc kun je de banlist zien spuitjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar kun je die banlist zien trouwens?
En krijg ik nu een lintje omdat ik de enige ben?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met mirc kun je de banlist zien spuitje
O daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met irc kun je de banlist zien spuitje
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
Oop drinkt vandaag rooie wijnhij heb net gezegd dat iedereen dat straks wel weer zal weten, dus ik ben even van dienst
Chateau migraine van de Aldi whahahhaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafquote:
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafAnders zou ik ff met boelkloedig meedoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |