Hajee aangezien jij zo goed bent met GIFjes , kan jij van mijn avatar het blauwe licht wat achter de planeet zit langzaam of snel weer aan en uit laten gaan ?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hajee aangezien jij zo goed bent met GIFjes , kan jij van mijn avatar het blauwe licht wat achter de planeet zit langzaam of snel weer aan en uit laten gaan ?
Bij voorbaat dank
Weetniet of t magquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:46 schreef gnilrednoz het volgende:
kan iemand de mijne niet ff verneuken anders?lijkt me wel geinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrehFreh
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:00 schreef FrehFreh het volgende:
[..]
Weetniet of t mag
haha master, ik ga em ff instellen, w8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoe erg zal het worden, ze stoppen er een dikke joint in der mond ofzo, het niveau is erg voorspelbaarquote:
sorryquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja hoe erg zal het worden, ze stoppen er een dikke joint in der mond ofzo, het niveau is erg voorspelbaar
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:04 schreef gnilrednoz het volgende:
toch even terugveranderd, geen zin om straks nog een ban te krijgen ook ofzo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja hoe erg zal het worden, ze stoppen er een dikke joint in der mond ofzo, het niveau is erg voorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrehFreh
Na de creaties van HeaN82 hier nog van mij precies wat je vroeg...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hajee aangezien jij zo goed bent met GIFjes , kan jij van mijn avatar het blauwe licht wat achter de planeet zit langzaam of snel weer aan en uit laten gaan ?
Bij voorbaat dank
als het daar al bij blijftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:02 schreef FrehFreh het volgende:
[..]
Staat toch een pentagram in, is al verneukt genoeg.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ja een lul, dat is idd net iets orgineler dan een joint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |