FF mijn brilletje opzettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet zo duidelijk, maar het is een waterval
Dat is alleen om mensen te lokken. Eigenlijk maken we ze veel mooierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nee dank u
ps. verneuken betekent volgens mij dat je iemands icoon belachelijk maakt toch?![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef HJTP het volgende:
[..]
Ik was je vergeten![]()
Daarom extra mooi:
[ afbeelding ]
Beter dan die dino's kan nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef friekin_ het volgende:
Nou, ik heb er 4. Waarvan 2 met dino's. Conclusie is dus dat het wel te verneuken valt, maar maar weinig creatief
Dat klinkt als een uitdagingquote:
Hier, verneukt en creatiefquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:33 schreef friekin_ het volgende:
Nou, ik heb er 4. Waarvan 2 met dino's. Conclusie is dus dat het wel te verneuken valt, maar maar weinig creatief
Hier worden paint skills (goed of slecht) alleen maar gewaardeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef HJTP het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitdaging![]()
[ afbeelding ]
Ik hou echt van [paint] topics, eindelijk word ik eens niet afgerekend op mijn (vrij trieste) tekenskills
Heerlijk Hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef HJTP het volgende:
[..]
Ik hou echt van [paint] topics, eindelijk word ik eens niet afgerekend op mijn (vrij trieste) tekenskills
Hij is inderdaad zeer goed,quote:
Jij bent dus de epische tekenaar van mijn backdropquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef banapples het volgende:
Even voor mezelf samengevat
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op verzoek:
Een scene van Moskou; eel met geweren en sneeuw plus een duistere lichtinval van zeg circa 17 uur 05. Ook met wat rook en maybe some verbrande bomen ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent dus de epische tekenaar van mijn backdrop. Thq to jou
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef HJTP het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zeer goed,banapples
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
WOESJquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef banapples het volgende:
[..]
Hij was beter gelukt dan ik dacht. En dat in 5 minuten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mensen zouden het lef moeten hebben om Max te verpesten.
Jij hebt lef!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |