Waarom wil je daar langs dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme tis mijn ex. Dat is allang uit. Jammer genoeg door haar, maar uiteindelijk heb ik de rotzooi afgebroken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Splutje het volgende:
Ik heb dit topic naar de politie gemailed, vuige pastoor
ECHT HE :| WADDAFACK MAN.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
Je maakt me niet wijs dat dat een wijf is.
Het heeft wel een pittig kort kapsel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
En als het dat wel is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
TS heeft seks met kleine jongetjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Wat bedoel je Peners?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Geen idee waar dit allemaal over moet gaan, maar wat d'neuk is de afspraak met die afbeelding?
Penisbaard is een vuige engelsman die engelse uitdrukking probeert te vertalen.quote:
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xDquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of jij dat jongetje op die afbeelding gegeven hebt?
Wat een liefde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
Neger, wat d'neuk, man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Overigens is het nog altijd een meisje, maargoed. Ik snap de vergelijking, dat dacht ik eerst ook toen ik haar zag. Na een tijdje zie je daar wel doorheen xD
haha iksnap wat je bedoeld Xd ^^;quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol, ik heb nadat t uit was een keer flink ruzie met haar lopen zoeken, en sindsdien is dat nooit helemaal gebeterd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar zie je doorheen dan?
Zo te lezen heeft het ook nog een kutkarakter, dus veel om verliefd op te worden is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |