Op een dinsdag... want dan kan registreren gratis!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet zwanger. En we kunnen het laten omzetten in een huwelijk, wat we over een aantal jaar ook wel van plan zijn. Maar dan met kindjes erbij (hopen we) en met een goed feestje voor wat familie en vrienden.
Maar voor nu is dit een fijne verbintenis, veul beter dan verkering/samenwonen en dan niet alleen omdat we samen een hypotheek hebben, maar vooral omdat we na bijna twee jaar nog steeds blij zijn met elkaar.
Dus 17 Augustus hebben we een feestje.
Scheelt toch weer 170 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
Hè hè! Die chicks moeten het weer opknappen!
Ctrl-v
[..]
Op een dinsdag... want dan kan registreren gratis!![]()
Haha nee hoor, gefeliciteerd en maak er wat moois van!
Nee dat hoeft niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je samen een hypotheek hebt is een geregistreerd partnerschap toch al verplicht. Dat hoor ik zoveel stellen altijd zeggen.
Jep.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Dus jullie kennen elkaar allemaal persoonlijk in deze SC?
Ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
niet iedereenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Pietje en ik zijn een setje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Is die meet alweer 2 jaar geleden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet zwanger. En we kunnen het laten omzetten in een huwelijk, wat we over een aantal jaar ook wel van plan zijn. Maar dan met kindjes erbij (hopen we) en met een goed feestje voor wat familie en vrienden.
Maar voor nu is dit een fijne verbintenis, veul beter dan verkering/samenwonen en dan niet alleen omdat we samen een hypotheek hebben, maar vooral omdat we na bijna twee jaar nog steeds blij zijn met elkaar.
Dus 17 Augustus hebben we een feestje.
Sletquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is die meet alweer 2 jaar geleden?
Met sly en die scootmobiel?
Whehehehe!
gefeliciteerd!
Nah, ik heb geen idee wie die idioten allemaal zijn, ik probeer gewoon de aandacht van me af te houdenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
DAS DAN OOK VOOR HET EERST!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik probeer gewoon de aandacht van me af te houden
Tering romantisch ook, in zo'n zijkamertje.quote:
Jij bent de SC hoer? Ik ben dat van TAL, aangenaam.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen idee wie die idioten allemaal zijn, ik probeer gewoon de aandacht van me af te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |