Op een dinsdag... want dan kan registreren gratis!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet zwanger. En we kunnen het laten omzetten in een huwelijk, wat we over een aantal jaar ook wel van plan zijn. Maar dan met kindjes erbij (hopen we) en met een goed feestje voor wat familie en vrienden.
Maar voor nu is dit een fijne verbintenis, veul beter dan verkering/samenwonen en dan niet alleen omdat we samen een hypotheek hebben, maar vooral omdat we na bijna twee jaar nog steeds blij zijn met elkaar.
Dus 17 Augustus hebben we een feestje.
Scheelt toch weer 170 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
Hè hè! Die chicks moeten het weer opknappen!
Ctrl-v
[..]
Op een dinsdag... want dan kan registreren gratis!![]()
Haha nee hoor, gefeliciteerd en maak er wat moois van!
Nee dat hoeft niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je samen een hypotheek hebt is een geregistreerd partnerschap toch al verplicht. Dat hoor ik zoveel stellen altijd zeggen.
Jep.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Dus jullie kennen elkaar allemaal persoonlijk in deze SC?
Ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
niet iedereenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Pietje en ik zijn een setje!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Is die meet alweer 2 jaar geleden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet zwanger. En we kunnen het laten omzetten in een huwelijk, wat we over een aantal jaar ook wel van plan zijn. Maar dan met kindjes erbij (hopen we) en met een goed feestje voor wat familie en vrienden.
Maar voor nu is dit een fijne verbintenis, veul beter dan verkering/samenwonen en dan niet alleen omdat we samen een hypotheek hebben, maar vooral omdat we na bijna twee jaar nog steeds blij zijn met elkaar.
Sletquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is die meet alweer 2 jaar geleden?
Met sly en die scootmobiel?
Whehehehe!
gefeliciteerd!
Nah, ik heb geen idee wie die idioten allemaal zijn, ik probeer gewoon de aandacht van me af te houdenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
DAS DAN OOK VOOR HET EERST!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ik probeer gewoon de aandacht van me af te houden
Tering romantisch ook, in zo'n zijkamertje.quote:
Jij bent de SC hoer? Ik ben dat van TAL, aangenaam.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen idee wie die idioten allemaal zijn, ik probeer gewoon de aandacht van me af te houden
En zo is het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering romantisch ook, in zo'n zijkamertje.
Ach schijt, kun je die 180 euro er mooi 's avonds doorheen jassen in een puik restaurant.
Zou je onze nieuwe vrinden niet eens uitnodigen voor de Klundert-meet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen idee wie die idioten allemaal zijn, ik probeer gewoon de aandacht van me af te houden
en ik maar denken dat benny dat wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent de SC hoer? Ik ben dat van TAL, aangenaam.
Mehn dat vergeet je toch nooit meer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is die meet alweer 2 jaar geleden?
Met sly en die scootmobiel?
Whehehehe!
gefeliciteerd!
Haiquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent de SC hoer? Ik ben dat van TAL, aangenaam.
Nee, het zijn net kwijlende mongooltjes: schattig en grappig maar ik hou ze liever op een afstandquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je onze nieuwe vrinden niet eens uitnodigen voor de Klundert-meet?
Ik had toen nog een ban op Fok, Juud kwam met mijn ip adres online en kreeg direct een ban.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar we hebben wel heel veel lol gehad met sly en de zijnen.
Wat!? Was dit al bekend!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoi! En Dementor, had eerder al een bos bloemen gepost voor jullie, maar alsnog gefeliciteerdst!![]()
Nee, ik voel dat soort dingen aan.quote:
Handig om bij de hand te hebben, zo'n aanvoelertquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik voel dat soort dingen aan.
Hoest met Katrien Duck vandaag?quote:
Kijken of je dat over een paar jaar nóg vindt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Handig om bij de hand te hebben, zo'n aanvoelert
Zolang ze d'r aan blijft voelen vind ik het primaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken of je dat over een paar jaar nóg vindt.
Matig, maar ik ben wel heel dapper gaan sporten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoest met Katrien Duck vandaag?
Je vergeet te posten dat iedereen de tering kan krijgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten![]()
Ik ga stoppen met posten en kom nooit meer terug!
Ik ben lief vandaag, nog niet gemerkt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeet te posten dat iedereen de tering kan krijgen
Hele dag geslapen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Matig, maar ik ben wel heel dapper gaan sporten.
Hoe is het met het het Kardinaaltje?
Goed van je...kan je je gedachten misschien een beetje verzettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Matig, maar ik ben wel heel dapper gaan sporten.
Hoe is het met het het Kardinaaltje?
Ja zoiets, maar dan andersquote:
Mweh....nah....het houdt nog niet over....maar we blijven doorgaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan anders![]()
Hoe is het met je, is er al wat meer verbetering?
Dat wel, maar ik dacht dat je een Bongetje deedquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben lief vandaag, nog niet gemerkt?
Nah, paar dagen ouderwets lopen baggeren. Reicht wieder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik dacht dat je een Bongetje deed
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_eenden__.html?p=2,2quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik dacht dat je een Bongetje deed
Dit is nog anderhalve week grappig, dus neem het er vanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_eenden__.html?p=2,2
Absoluut niet en dat houden we (voorlopig) ook zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
Dan zal je het nodig gehad hebben, maar slaap je vannacht dan wel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hele dag geslapen!![]()
Sterkte meis en gewoon proberen de dagen door te komen!
Ik val nu alweer zowat in slaap!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal je het nodig gehad hebben, maar slaap je vannacht dan wel?
Ik probeer niet te veel vooruit te kijken, het nu is belangrijker.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mweh....nah....het houdt nog niet over....maar we blijven doorgaan
Jij boeit me niet zo. Was voor Deis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is nog anderhalve week grappig, dus neem het er van
Oh sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij boeit me niet zo. Was voor Deis.
Ook dat.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het gaat langzaam hè, en dat valt niet mee voor iemand die snel wilt
Ik las al zoiets vannmorgen, dat je een lompe lul had was ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, paar dagen ouderwets lopen baggeren. Reicht wieder.
Gisteren live on cam bedreigt door die ouwe zak een paar topics verder, dan weet je dat je op je hoogtepunt bent, en dan moet je stoppen
Dat is dé manier om ze terug te laten komen, keer op keer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was, Teun heeft haar zitten verjagen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las al zoiets vannmorgen, dat je een lompe lul had was ofzo
Zie je! Je wéét wel hoe het moetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dé manier om ze terug te laten komen, keer op keer.
Dat had ik met die buuf moeten doen, had ik er nu nog plezier van gehad
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kleintjes achter je aan, zo liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_eenden__.html?p=2,2
De lulquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was, Teun heeft haar zitten verjagen
Ja, normaal wel, als gevoelloos monster, maar soms gaat m'n hartje sneller kloppen (sorry pa) en ga ik natquote:
Playing hard to getquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik Loldequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, normaal wel, als gevoelloos monster, maar soms gaat m'n hartje sneller kloppen (sorry pa) en ga ik nat
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben er hoor, ik zit te fappen op jullie gekibbel.
Euh, hij doet dat ook echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar een note en zet het er in
Maar wel een lievequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik was een trutje, een zacht gekookt ei![]()
Kally zou zeggen zegt "Een zeikwijf"
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally zou zeggen "Een zeikwijf"
En, fapt dat een beetje lekker weg met zo'n ieniemienie clitje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben er hoor, ik zit te fappen op jullie gekibbel.
Sowieso, de "hard to get"-truc is toch een vrouwending?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally zou zeggen "Een zeikwijf"
Zomfgquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En, fapt dat een beetje lekker weg met zo'n ieniemienie clitje?
Moet ik dáárom nog steeds 10 meter achter je lopen als we boodschappen gaan doen!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sowieso, de "hard to get"-truc is toch een vrouwending?
Ik vind het zo lekker als je zo tegen me praat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En, fapt dat een beetje lekker weg met zo'n ieniemienie clitje?
Dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die spelen het, vooral heel doorzichtig, wij mannen doen het!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vandaar zeikwijfquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En daarom heb je al 2 weken geen vrouw over je heen gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die spelen het, vooral heel doorzichtig, wij mannen doen het!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom heb je al 2 weken geen vrouw over je heen gehad
Mehehequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker als je zo tegen me praat.
*crash!* FATALITY!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou,13 dagen om exact te zijn. Best een duur sletje trouwens, inclusief die twee snelheidsovertredingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je d'r géén tien hebt trouwens ook, het is voor beide partijen geheel vrijwilligquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je d'r tien hebt mag je met Remlof naar bed
Ze deden heel naarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
ik heb net een hele SC door moet scrollen met allemaal vreemde mensen enzo...
raaaaaaaaaaaaar
Zoveel geduld heeft Remlof vast niet, die geeft 'r zo een paar punten extra, uit het nietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je d'r tien hebt mag je met Remlof naar bed
De vraag is of ze het waard wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou,13 dagen om exact te zijn. Best een duur sletje trouwens, inclusief die twee snelheidsovertredingen
Het waren Dementor en Juud maarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
ik heb net een hele SC door moet scrollen met allemaal vreemde mensen enzo...
raaaaaaaaaaaaar
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren Dementor en Juud maar![]()
Deze is ook een Remlof-punt waard hè?
Nope, ze moeten een stuk ruiger zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar scoor je alleen punten mee in het boodschappen spel van omroep Max.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dát was BIJNA een Remloflpuntquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar scoor je alleen punten mee in het boodschappen spel van omroep Max.
Klinkt moeilijk, moet ik dan dingen onthouden enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar scoor je alleen punten mee in het boodschappen spel van omroep Max.
En jij gooit koekjes voor voedingquote:
Nee, gewoon de herhaling terugkijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt moeilijk, moet ik dan dingen onthouden enzo?
Als ie een wijf heeft ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
wanneer krijg je een Remlof punt en wat houdt dat precies in?
Een Remlof punt is een soort van taart, eentje met crèmequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
Als je een buitengewoon onvriendelijke sneer maakt die voor iedereen behalve het slachtoffer hilarisch is krijg je een Remlof-punt. Degene die er 10 heeft mag met Remlof naar bed. Degene die er géén tien heeft ook. Het spel loopt vanaf de opmerking van Deissy over het droogstaan van Teun tot wanneer Remlof dood is of zijn penis kapodt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
Ga ik doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, gewoon de herhaling terugkijken.
AH...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je een buitengewoon onvriendelijke sneer maakt die voor iedereen behalve het slachtoffer hilarisch is krijg je een Remlof-punt. Degene die er 10 heeft mag met Remlof naar bed. Degene die er géén tien heeft ook. Het spel loopt vanaf de opmerking van Deissy over het droogstaan van Teun tot wanneer Remlof dood is of zijn penis kapodt.
Misschien moet ik even terug lezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja jee een ander deed het niet...mag ik ook een keer
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weg!
Ik wil iets nieuws verzinnen/maken.
Jij had dat hele meiske overstuur door haar een bestaande ava te gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
AH...
ik mocht niet meer baggeren van Pietje in je ava topic![]()
maar ik kreeg wel een kusje![]()
dus ik heb kusje terug gegeven![]()
Pietje heb ik ook een note erbij ? of dat dan weer niet ?
was gewoon een grappiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
AH...
Misschien kan Ian een saggerijnige regenboog voor je makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weg!
Ik wil iets nieuws verzinnen/maken.
ik von het wel geinigquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij had dat hele meiske overstuur door haar een bestaande ava te geven
Ik dacht dat het andersom wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De buit is al binnen, regenboog is niet meer van toepassing
Oh dear copyright gezeik weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
AH...
D'r gebeurd hier ook nietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon een grappie![]()
kenne niks hebben die modjes hier...
Ik ga hem daar niet mee lastig vallen, ik kan zelf mijn avatars bakken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan Ian een saggerijnige regenboog voor je maken
Ik vind je wel erg overheersend. Zal wel aan mij liggenquote:
IK BLAUW !!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear copyright gezeik weer. Fann jij wil toch niet blauw (nou ja van de sosé misschien)
Okee, sorry. Ik zal vanavond niets meer postenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je wel erg overheersend. Zal wel aan mij liggen
Ik zie hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga hem daar niet mee lastig vallen, ik kan zelf mijn avatars bakken.
Mooi zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
IK BLAUW !!!
BEN JE DRONKEN OFSOW ???![]()
NEE
moet er niet aan denken
Dat zei je 15 minuten geleden ook alquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, sorry. Ik zal vanavond niets meer posten
Drama Panda Dinges ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, sorry. Ik zal vanavond niets meer posten
quote:Lady Gaga vermijdt seks
Lady Gaga is weer samen met haar voormalige vriend, Barman Luc Carl. Seks kan hij echter wel vergeten..
De excentrieke zangeres vertelt in een interview met Vanity Fair dat het bedrijven van de liefde haar creativiteit wegneemt. “Ik probeer seks zoveel mogelijk te vermijden. Het gaat ten koste van mijn creativiteit en die bewaar ik liever voor mijn fans,” legt de 24-jarige Gaga uit. “Fans zijn het belangrijkste voor me. Daar zal ik nooit iemand tussen laten komen.”
Gaga vindt het moeilijk om haar partner te vertrouwen. "Ik ben voortdurend eenzaam, ook als ik een relatie heb. Dat is mijn lot als artiest".
Dat was maar kul hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei je 15 minuten geleden ook al
Het bedrijven van de liefde neemt haar creativiteit wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een dom wicht eik! Over het paard getild ook met "Dit is mijn lot als artiest"![]()
[..]
Dat is zo'n dom schijtwijf. Die moet het van haar outfit hebben. Die nummers van haar zijn slappe Madonna plaatjes van de jaren 80. Wat een trollquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een dom wicht eik! Over het paard getild ook met "Dit is mijn lot als artiest"![]()
[..]
doet ik deze ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef remlof het volgende:
Was deze nog niet gepost?
Dan doe ik het even
Fuck hee, dat doe je maar drie keer per jaar, dat schilderenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bedrijven van de liefde neemt haar creativiteit weg![]()
Ik gaat altijd schilderen als een tierelier juist![]()
wat een bullshit
nee heur ik ben weer volop in actiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fuck hee, dat doe je maar drie keer per jaar, dat schilderen
Ik zei ook niet dat jij dat zei sukkelquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het leuk was muts!
ik heb laatst de plinten geschilderd, zat zeker 6 weken werk inquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, voor de tweede keer dit jaar en we zitten inmiddels in augustus
waren die boeken van de buuf ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest de boeken inleveren en heb nog steeds niets
welke dan.. post is een toepje van een leuke..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch vind ik die herrie van Gaga wel leuk zo af en toe
nah... ben benieuwquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
welke dan.. post is een toepje van een leuke..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
welke dan.. post is een toepje van een leuke..
Valt best mee. Ben druk hee.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ben benieuw![]()
Teun zoekt zich een ongeluk nu
quote:
Ongelofelijk. Echt goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die eerste vind ik geniaal, jij ook?
hahhaha oke Teunquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doei Heks, jij ook naar bed hè. En handjes boven de dekens
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
hoi Remlof en gnilrednoz
de rest ligt al in bed denk ik?
Ja, dat zijn watjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
hoi Remlof en gnilrednoz
Nog nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
hoi Remlof en gnilrednoz
Nog steeds wakker geef ik je het volgende advies. Geef die meiden gewoon gelijk, in alles, en steek achter je beeldscherm je middelvinger omhoog (zien ze toch nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ga minimaal door tot 8 uur in de ochtend, jeweet
maar ik ben hier nu enigszins gehaat, omdat ik onaardig was tegen Laysa nadat die imo nogal bitcherig deed en toen was t een beetje all on medus ik reageer waarschijnlijk wat minder
Titus is een Ajaxtruitje aan het breien voor haar hondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:24 schreef Gert het volgende:
Waar Tita uithangt, is wel "ergens op een stream" te zien.
mijn hond heeft een naam, Bertje Maradona en is een HondJEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Titus is een Ajaxtruitje aan het breien voor haar hond
Thanks for the advicequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog steeds wakker geef ik je het volgende advies. Geef die meiden gewoon gelijk, in alles, en steek achter je beeldscherm je middelvinger omhoog (zien ze toch niet)
![]()
Laysa is ook een bitch, makkelijk zat. Zijn ze trouwens allemaal en dat is wel weer tof of zo, want dan heb je wat te steggelen![]()
Nog een advies: "pak" nooit iets dat dichter dan 1000 meter naast je woont, krijg je geheid nóg meer gelazer mee dan je normaal al krijgt met die chicks
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laysa is ook een bitch, makkelijk zat. Zijn ze trouwens allemaal en dat is wel weer tof of zo, want dan heb je wat te steggelen![]()
Okay gekkie, I won'tquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kusjekroel
![]()
Ow en gnilrednoz....Dat was toch heel geen ruzie maken....Je moet het niet zo serieus nemen Mallerd....
Ja, ze zijn geregistreerd partnerschap aangegaanquote:
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, ze zijn geregistreerd partnerschap aangegaan![]()
17 augustus is het pas officieel. Dus we hebben nog best tijd om wat leuke stukjes in te studeren!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ze zijn geregistreerd partnerschap aangegaan![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
De A is van Apeldoorn, daar wonen ze fijn
De B is van BBQ, daar begon het samenzijn
De C is van Copycat, dat is klip en klaar
De D is van Donkerblond, de kleur van Dementor's haar.
En de J is van Joh!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
De F is van Fok! natuurlijk, daar waar zij elkaar tegenkwamen.
Dat is nog wel de makkelijkstequote:
Dunno, niet voor mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fann en ik hebben ook eens een ABC voor Dementor gemaakt.
Gert vertel eens, wordt het strandweer vandaag?
Kind vermaakt zich prima bij jouw collega's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ah mooi!
Ik denk dat ik vandaag dan echt maar eens weer ga. Jij zou ook moeten gaan joh, kind in een rugzak en gaan, voor je het weet is de zomer weer voorbij!
Zie ik je zaterdag nog trouwens?
Wel.... en je hebt groot gelijk, ik heb er met Jr. ook gewoon afspraken over gemaakt, liever dat ik hem op een dorpsfeest een keer een biertje zag drinken toen hij 14/15 was dan dat ik hem de hele avond niet tegenkwam omdat hij vooral druk was mij te ontlopen met een baco in z'n handen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik irriteer me aan die reclame over kinderen & alcohol. Ik mocht vroeger wel van bier proeven, en ben nog steeds geen alcoholist. En wie verzint die opvoedingstechnieken, de overheid? Je moet ermee omgaan, niet verbieden.
Zo, dit leest toch niemand.
Nee, ik was er natuurlijk weer eens niet, en dan te bedenken dat ik tegenwoordig niet meer in de kroeg zit, en nog steeds presteer ik het afwezig te zijn als er wat te rellen valtquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan kan je nagaan: Leandra heeft hem nog niet eens gegrepen
Gefeliciteerd, ik vind het geweldig voor julliequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Juud79 het volgende:
![]()
Duß Daß!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:25 schreef Gert het volgende:
De E is van Edelweiss gewoon omdat het kan![]()
Der kleine Kenny hatte Glück das "they" ihm nicht getötet haben!quote:
Ik heb het ook gemist, maar ook sterkte toegewenst van mij dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb gemist wat er aan de hand is met je ouwe, Teun, maar sterkte ermee iig
Ik dus ook, maar ook namens mij sterkte Teun!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat ze die rijstrook en dat hele WK lekker in hun reet stoppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)A_op_WK___.html?p=24,1
Willen die bobo s ook nog eens een eigen rijstrook.
Ik werk morgen ook thuis. Kan ik mooi het kamerdebat volgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Thuis werken is wel funest voor mijn voorraad Nespressocups. Maar ach, we pakken nog een espresso.
Bofkont ben je. Dat zou ik ook wel willen volgen. Mmm, eens kijken of dat te regelen valtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk morgen ook thuis. Kan ik mooi het kamerdebat volgen.
Maar ik zet dan gewoon ouderwets een volle pot
Dat, en als ze al een BTW-vrijstelling hebben helemaal.... dan toch lekker geen WK in NL/Bquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze die rijstrook en dat hele WK lekker in hun reet stoppen.
Zij zal toch niet.....als ultieme wraak op Yolanthequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef FANN het volgende:
ALLES IS WEG !!!!![]()
[ afbeelding ]
Kijk Ma Smit lachen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ggeroofd__.html?p=18,1
Daar ligt een schone taak voor een nieuw kabinet: Opsodemieteren met dat WKquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef FANN het volgende:
ALLES IS WEG !!!!![]()
[ afbeelding ]
Kijk Ma Smit lachen![]()
ALLES IS WEG !!!!![]()
[ afbeelding ]
Kijk Ma Smit lachen![]()
Toen die Bavaria-Babes in het nieuws waren gingen er ook al verhalen dat hier óók (net als in ZA schijnbaar gebeurd is) de wet tijdelijk aangepast zal worden als hier het WK is, zodat hier mensen ook gewoon gearresteerd kunnen worden als ze bijv. sluikreclame maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en als ze al een BTW-vrijstelling hebben helemaal.... dan toch lekker geen WK in NL/B
LOLquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef FANN het volgende:
ALLES IS WEG !!!!![]()
[ afbeelding ]
Kijk Ma Smit lachen![]()
ALLES IS WEG !!!!![]()
[ afbeelding ]
Kijk Ma Smit lachen![]()
Idioterie van de bovenste plank!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toen die Bavaria-Babes in het nieuws waren gingen er ook al verhalen dat hier óók (net als in ZA schijnbaar gebeurd is) de wet tijdelijk aangepast zal worden als hier het WK is, zodat hier mensen ook gewoon gearresteerd kunnen worden als ze bijv. sluikreclame maken.
Vanaf 13.00 uur !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werk morgen ook thuis. Kan ik mooi het kamerdebat volgen.
Maar ik zet dan gewoon ouderwets een volle pot
Wanneer gaan jij en Noek een verhouding beginnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:25 schreef Gert het volgende:
De E is van Edelweiss gewoon omdat het kan![]()
In die link van Hondjes over de eisen van de FIFA bobo's staat zelfs dat het wellicht een probleem is dat de Heineken Music Hall de naam heeft die hij heeft, en mogelijk tijdelijk een andere naam zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toen die Bavaria-Babes in het nieuws waren gingen er ook al verhalen dat hier óók (net als in ZA schijnbaar gebeurd is) de wet tijdelijk aangepast zal worden als hier het WK is, zodat hier mensen ook gewoon gearresteerd kunnen worden als ze bijv. sluikreclame maken.
Ja,dat gun ik hem wel, nog een jaar of tien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:31 schreef hondjes het volgende:
Sterkte met je vader, Teun.
Laten we hopen dat er nog een paar jaartjes bij komen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Drie jaar geleden zat z'n hart nog op een capaciteit van 70 procent en hij moest rustig aan doe. Maar hij wil niet luisteren, gaat gewoon door ('t is een familieding). Ligt nu in het ziekenhuis met vermoedelijk een probleem aan de kransslagader. In goede handen nu, nog niet direct levensbedreigend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook iets gemist over de vader van Teun. Maar van wat ik uit de reacties kan destilleren, is een sterkte en eenop zijn plek. Bij deze.
JOGGUH je loopt achter.... die hebben ze al maandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Noek een verhouding beginnen?
Ik lees dit ook nu pas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja,dat gun ik hem wel, nog een jaar of tien.
[..]
[..]
Drie jaar geleden zat z'n hart nog op een capaciteit van 70 procent en hij moest rustig aan doe. Maar hij wil niet luisteren, gaat gewoon door ('t is een familieding). Ligt nu in het ziekenhuis met vermoedelijk een probleem aan de kransslagader. In goede handen nu, nog niet direct levensbedreigend.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
JOGGUH je loopt achter.... die hebben ze al maanden![]()
Opbokken met dat hele WK hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
In die link van Hondjes over de eisen van de FIFA bobo's staat zelfs dat het wellicht een probleem is dat de Heineken Music Hall de naam heeft die hij heeft, en mogelijk tijdelijk een andere naam zou moeten krijgen
Dat WK gaat er niet komen denk ik. In België lopen ze al stevig tegen te sputteren en van het Nederlandse volk hoeft die dictatuur ook niet. Dit screenshot van het AD van vandaag zegt veel:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
Jep, ook nog eens vrijstelling krijgen voor het betalen van BTW, onbegrijpelijkquote:
Dat die eerste 20 jaren kut zijn moet je dan maar op de koop toenemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
maar geen nood, na 10 jaar is het makkelijker en na 20 jaar wordt het pas echt leuk
Gaaf, het wordt dus echt leuk na 20 jarenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:meneer hondjes is vannacht uit zijn bed gevallen
![]()
Hij was aan vechten , in zijn dromen..
En werd op de grond wakker, toen had hij pijn in zijn tenen.![]()
En ik heb niets gemerkt![]()
Hij zit het net te vertellen, de tranen lopen over mijn wangen van lachen
Een wilde, die meneer Hondjes van jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:
meneer hondjes is vannacht uit zijn bed gevallen
![]()
die 20 jaren zijn zo voorbij ... merk je niks vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat die eerste 20 jaren kut zijn moet je dan maar op de koop toenemen![]()
Misschien..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wilde, die meneer Hondjes van jou![]()
Zat hij weer achter een tasjesdief aan?
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wilde, die meneer Hondjes van jou![]()
Zat hij weer achter een tasjesdief aan?
Weet hij zelf niet meer met wie hij gevochten heeft? of kan hij zich helemaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien..![]()
dat ik niets gemerkt heb.zooooooo jammer.
Verder heeft hij geen schade enzo??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:
meneer hondjes is vannacht uit zijn bed gevallen
![]()
Jij bent erg!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien..![]()
dat ik niets gemerkt heb.zooooooo jammer.
Na augustus waarschijnlijk, Italië is bijna op slot voor vakantie. Dan eerst naar Breganze om de nieuwe Diesel Headquarters te zien en te kijken hoe we weer veel voor elkaar kunnen betekenen en dan door naar Verona, om eindelijk in levende lijve kennis te maken met deze opdrachtgever.quote:
Dat zullen we tezijnertijd uiteraard groots hier aankondigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Noek een verhouding beginnen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef hondjes het volgende:meneer hondjes is vannacht uit zijn bed gevallen
![]()
Neen , gelukkig niet,,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verder heeft hij geen schade enzo??
Het is namelijk geen enkel probleem om op die manier een paar gekneusde ribben op te lopen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |