Stel je voor:quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien ziet zij het zelf ook als een ervaring om nooit te vergeten en wil ze daar vrij zijn. Kan ik op zich wel begrijpen, maakt het niet minder kut voor jou.
Spacuhhhhh. Ik houd echt van dit soort muziek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dit om mensen te hersenspoelen.
Ga d'r achterna, fuck je leven, laat alles achter voor een ongewisse toekomstquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Aapvis het volgende:
(
[..]
Stel je voor:
Een Australisch meisje dat hier is komen wonen,
Kan surfen, skateboarden, houd van green day, sum 41 en blink 182, blonde haren, vaak een groen strikje in, kan goed dansen ende zingen, houd van fotografie, heeft humor, is cute en is perfect (voor een 14 jarige dan)
I know, chocola redt iedereen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
chocola is je vriend
zijspanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, chocola redt iedereen.
Ik ben benieuwd trouwens hoe mijn leven gaat lopen. Ik wil op mijn 25ste een jaar door Amerika touren op de motor, alleen. Maar straks heb ik een geweldige vriend die ik niet zolang kan missen.
Nee ik blijf gewoon lekker hier en zoek wel een ander leuk meisje, er zijn er nog ongeveer 3 miljard overquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ga d'r achterna, fuck je leven, laat alles achter voor een ongewisse toekomst!
Op fok zul je de antwoorden in ieder geval niet vinden.
Ja maar ik wil dus alleen, dat is het punt. En anders kan diegene ook wel achterop.quote:
Misschien duurt het even voor je dit soort muziek gaat waarderen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Spacuhhhhh. Ik houd echt van dit soort muziek.Daarbij voel je dat de DJ/producer intelligent is.
In je eigen leeftijdscategorie waarschijnlijk een stuk minder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee ik blijf gewoon lekker hier en zoek wel een ander leuk meisje, er zijn er nog ongeveer 3 miljard over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
In je eigen leeftijdscategorie waarschijnlijk een stuk minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loost_zin
Ik denk het wel, maar het kan je ook gewoon niet liggen. Net als minimal, je waardeert het of je waardeert het niet. Ik waardeer het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Misschien duurt het even voor je dit soort muziek gaat waarderen.
Ik heb 'm wel afgeluisterd
inderdaad ideaal, als je zelf ook ron die leeftijd bent.. als ze 21 ofzo zou zijn dan ideaal voor mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Aapvis het volgende:
(
[..]
Stel je voor:
Een Australisch meisje dat hier is komen wonen,
Kan surfen, skateboarden, houd van green day, sum 41 en blink 182, blonde haren, vaak een groen strikje in, kan goed dansen ende zingen, houd van fotografie, heeft humor, is cute en is perfect (voor een 14 jarige dan)
Is wel cool idee trouwensquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus alleen, dat is het punt. En anders kan diegene ook wel achterop.Maar dat is het ding waar ik al jaren naar uitkijk (wilde het eigenlijk dit jaar doen, maar geen geld en wilde bij nader inzien toch verder studeren). Vraag me toch af hoe dat allemaal gaat lopen.
Ik houd echt van dat soort dingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Is wel cool idee trouwens
Mijn neef en zijn vrienden hebben een kut auto gekocht voor 400 euro en die zijn naar het oosten gaan rijden deze vakantie, ze stoppen niet tot hij total loss is( ze zitten nu ergens in Rusland
![]()
En ik wil naar Japan
In tokio zijn en gewoon vette dingen doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd echt van dat soort dingen.Ik moet even toffe vrienden vinden in Eindhoven die ook zo denken.
Wat wil je daar doen?
Klinkt als een goed toekomstplan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
In tokio zijn en gewoon vette dingen doen
En natuurlijk naar het heilige zelfmoordbos waar heel veel mensen zelfmoord plegen(om gewoon te kijken doh)
En naar dat park waar elke zondag rock bands optreden,
rare dingen eten![]()
rare dingen kopen![]()
De natuur zien(ben ik nu raar als 14 jarige jongen?)
En natuurlijk het epische straatbeeld (ik heb gehoord dat sommeige mensen daar in het weekend verkleed over straat lopen)
Wat vind jij van The Subs trouwens?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ga sowieso een jaar reizen na m'n studie.
Maar hoe en wat weet ik nog niet
Een wereldreis met het openbaar vervoer lijkt me ook tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed toekomstplan.
Het lijkt me echt geweldig om in Tokyo foto's te maken. Wohhh.
En nee, natuur owns dingen als Lloret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |