Alsof ze dat nog wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar nu durf ik nooit meer mee te doen.Ik voelde me vet lullig. En had nog gePM't of ze het niet over konden laten zetten naar iemand anders die mee had gedaan maar heb er niets meer van gehoord.
Er aan moeten wennen is natuurlijk ook weer zo wat, liever doe je er wat aan maar dat kan gewoon lang niet altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, Welcome to the group..
hoewel ik er nu wel aan gewend ben etc, ben ik tijdens de basisschoiol, brugklas en zelf een bepaalde klas op het MBO best wel veel gepest om mijn rug (niet helemaal recht, waardoor het lijkt of ik een dikke kont heb) en mijn stem..
maar goed, ik red me prima zo.
oh snapquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Aapvis het volgende:
whahaha
Genadeloos afgekeurd door mexicaan__!
Okeeee ik ga wel even kijken hoe en wat met Lowlands.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog wetenGewoon doen
Uiterlijk vind ik meer onder 'Mening' hangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's dus geen zelfvertrouwen.
En anders geef je mij je lowlands kaartjequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeee ik ga wel even kijken hoe en wat met Lowlands.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Aapvis het volgende:
whahaha
Genadeloos afgekeurd door mexicaan__!
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Uiterlijk vind ik meer onder 'Mening' hangen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En anders geef je mij je lowlands kaartje![]()
Dat is jou mening.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?
Valerio is lekker maar wel één der slechtste presentatoren van het moment.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ravenous- het volgende:
Dennis is zo'n baas he.
Valerio ook, daar niet van
Gelukkig presenteerd hij nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio is lekker maar wel één der slechtste presentatoren van het moment.
Nu snap ik het helemaal niet meer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
+ w. Laat maar, het wordt niets tussen ons.
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?
'jouw mening'. Met een w.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Jij snapt het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.
Ik zei niet dat het andersom ook gold.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Oke, tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het andersom ook gold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |