Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.quote:
waar hebben ze je dan over gepest?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.
Jij denk al gelijk aan je hele leven delen met jap?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.
Vroeger had ik altijd een prima leven totdat ik na groep 7 op mijn bek ging met een fiets in frankrijk, toen begon ik ineens gepest te worden met mijn, door dat ongeluk, scheve tanden en toen bleek ik op dat moment ook nog een lichte flaporen te hebben volgens hen.quote:
Agressief ben ik zeker niet maar ik heb vanmiddag wel een bromvlieg met een handdoek neergemept nadat hij mij een kwartier liep te irriterenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.
Gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik mijn geweldige combi van nummertjes toch maar daar neergooien?
Ik had 'm na 15 sec. al met het vlak van mijn vliegenmepper kennis laten maken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Agressief ben ik zeker niet maar ik heb vanmiddag wel een bromvlieg met een handdoek neergemept nadat hij mij een kwartier liep te irriteren
Ik dacht eerst dat ik de deurklink hoorde resoneren omdat mijn bass redelijk hard stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik had 'm na 15 sec. al met het vlak van mijn vliegenmepper kennis laten maken.
Check, check en Check.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Regel eens even een lekkere vent voor me met zelfvetrouwen, humor en een passie voor iets. Graag binnen twee weken afgeleverd bij mij thuis. Eindhoven of Zutphen maakt niet uit.
Check.quote:
Maar vorige keer dat ik won kon ik ook al niet.quote:
Als ik je pica bekijk in het fotoboek lijk je wel een wrede gast hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vroeger had ik altijd een prima leven totdat ik na groep 7 op mijn bek ging met een fiets in frankrijk, toen begon ik ineens gepest te worden met mijn, door dat ongeluk, scheve tanden en toen bleek ik op dat moment ook nog een lichte flaporen te hebben volgens hen.
Vervolgens in de brugklas ook nog wel wat last van gehad en nu ben ik inmiddels al bijna 2 jaar van mijn beugel af en staat alles weer prima recht maar toch ben ik nog heel onzeker. Laatst wel eindelijk de ballen gekweekt om een meisje wat ik leuk vond uit te vragen maar nadat ze ja zei, kreeg ik een week later alsnog een sms dat ik gewoon een vriend voor haar ben wat natuurlijk ook niet volledig bevorderend helpt
Achja.
Ook lekker?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Check, check en Check.
Alleen de locatie zit niet mee.
[..]
Check.
Wat had je vorige keer dan gewonnen? Ik heb hier alleen nog maar een bioscoopbon gewonnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar vorige keer dat ik won kon ik ook al niet.En nu kan ik alleen als het op die donderdag is maar eigenlijk heb ik dan introweek.
En ik weet niet hoe laat ik naar Lowlands wil.
Muuuu.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als ik je pica bekijk in het fotoboek lijk je wel een wrede gast hoor![]()
Gastenlijstplek voor Girls Love DJ's en toen mocht ik niet van mams.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat had je vorige keer dan gewonnen? Ik heb hier alleen nog maar een bioscoopbon gewonnen
Oh, dat is wel heel tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gastenlijstplek voor Girls Love DJ's en toen mocht ik niet van mams.
tja, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, Welcome to the group..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vervolgens in de brugklas ook nog wel wat last van gehad en nu ben ik inmiddels al bijna 2 jaar van mijn beugel af en staat alles weer prima recht maar toch ben ik nog heel onzeker. Laatst wel eindelijk de ballen gekweekt om een meisje wat ik leuk vond uit te vragen maar nadat ze ja zei, kreeg ik een week later alsnog een sms dat ik gewoon een vriend voor haar ben wat natuurlijk ook niet volledig bevorderend helpt
Achja.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mijzelf zeggen, anders ben ik homo.
Ja maar nu durf ik nooit meer mee te doen.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Da's dus geen zelfvertrouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |