Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
als je op een normale dag op dat eiland rondloopt is het waarschijnlijk gewoon kut
Jij welquote:
Ha, ik heb vandaag een half uur hard gefietst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Ravenous- het volgende:
Damn, dat was mn kortste hardlooptripje ooit, ik kwam de oprit geeneens af
Morgen MTB'enquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ha, ik heb vandaag een half uur hard gefietst!
Morgen joggen.
Vreselijk is datquote:
hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.
Onze 40D owned jullie 1000D.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.
Nee, dat is leukquote:
Mijn 40D owned jullie 40Dquote:
Mountainbikenquote:
Ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent 14, who gives a fuck?
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk
Beetje raggen door de bossen, heerlijk
Was vandaag in Bredaahquote:
Met een mountainbike is dat leuk, zeker downhill, met een paar flinke sprongen erbijquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.
Damn, dat was pas shit
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.
Damn, dat was pas shit
Ja, de berg op ging met, like... 5 km per uur ofzo -overdrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Met een mountainbike is dat leuk, zeker downhill, met een paar flinke sprongen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |