Over een weekje bodyboarden, mountainbiken en fotograferen in Spanjequote:
Ik ga lekker relaxen in het grootste gat van Engeland das veel leukerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Over een weekje bodyboarden, mountainbiken en fotograferen in Spanje
In Spanje is het tenminste 30 gradenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik ga lekker relaxen in het grootste gat van Engeland das veel leuker
KUTTquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In Spanje is het tenminste 30 graden
Heul niet waar, elke omgeving heeft zijn charmesquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Aapvis het volgende:
[..]
KUTT
op dat kut isle of wight kan je beter fotograferen![]()
niet dat ik dat ga doen maar toch
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ojoijoij, wat een lol weer thuis.
Komt er een reclame van UPC.
Vraagt mijn moeder ondertussen, wie wilt er wat drinken.
Ik dus: Joe pie
Mijn vader meteen erachteraan: Si!
Staan best mooie pica compilaties van dat kut eiland op internetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heul niet waar, elke omgeving heeft zijn charmes
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Staan best mooie pica compilaties van dat kut eiland op internet
Moet je wel ff je geluid uitzetten__!
Probleem opgelost.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Probleem:
Bier is op en het onweert buiten.
Ja inderdaad..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.
De kunst is het laten zien van de schoonheid die de mens normaal niet zou zien.
Ik loop altijd door de stad ofzo en dan roep ik steeds oohh mooie foto kan je daarvna maken, echt van de meest rare dingen. Maar mijn vrienden snappen dat nooit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.
De kunst is het laten zien van de schoonheid die de mens normaal niet zou zien.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je gebieden die normaal niet mooi lijken, enorm mooi op de foto kan zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
als je op een normale dag op dat eiland rondloopt is het waarschijnlijk gewoon kut
Mensen zien het ook niet totdat jij die foto maakt en de schoonheid ervan laat zienquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik loop altijd door de stad ofzo en dan roep ik steeds oohh mooie foto kan je daarvna maken, echt van de meest rare dingen. Maar mijn vrienden snappen dat nooit.En mijn ouders al helemaal niet.
Kan ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je gebieden die normaal niet mooi lijken, enorm mooi op de foto kan zetten.
Als je dat kan, ben je echt een goede fotograaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |