goed plan voor een blind date. zeer geslaagd idee. zouden meer mensen moeten doen....quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Topic zegt het al. Wat was je saaiste, meest gefaalde date? Waar aan lag dat?
Mijne was een blind date. Ik was gekoppelt aan een jongen door een wederzijdse kennis en op de foto zag hij er nog oke uit, maar zijn karakter was verschrikkelijk. Hij was saai, praatte alleen over zichzelf en was enorm gierig. We zouden naar de bioscoop gaan maar ik was al na een half uur weer weg, wát een kneus.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef Silenus het volgende:
Hoezo was 'ie gierig? Wilde hij je kaartje niet betalen?
En vooral: hoe weet je binnen een half uur al dat-ie gierig is? Wat eis je allemaal binnen een half uur?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef Silenus het volgende:
Hoezo was 'ie gierig? Wilde hij je kaartje niet betalen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed plan voor een blind date. zeer geslaagd idee. zouden meer mensen moeten doen....
nee we gingen wat drinken en hij klaagde over de dure drankjes en wou perse maar eentje nemen enzo. En ik verwacht idd dat een man betaalt op de eerste date, dat heet galant.quote:
Dat soort wijven als jij drop ik meteen. Dat was ook mijn meest gefaalde date.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
nee we gingen wat drinken en hij klaagde over de dure drankjes en wou perse maar eentje nemen enzo. En ik verwacht idd dat een man betaalt op de eerste date, dat heet galant.
Galant?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
nee we gingen wat drinken en hij klaagde over de dure drankjes en wou perse maar eentje nemen enzo. En ik verwacht idd dat een man betaalt op de eerste date, dat heet galant.
Galant? je bent gewoon een hoer als je dat verwacht van een man/quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Hmm ach, heb ik ook niet gedaan op mijn eerste date met een meisje een aantal weken geleden..... toch is ze bij me in bed belandtquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
We gingen eerst wat drinken en dat EVT bioscoop. En ik verwachte niet meteen dat hij zou betalen. Alle andere dates boden het zelf aan. maar als hij gaat janken over 3 euro per drankje...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef Flurry het volgende:
Bioscoop is sowieso kut voor een blind date - ga dan een terrasje doen of naar het park ofzo
Maar dat de vrouw dat eist gaat natuurlijk ook te ver. TS komt echt over als iemand die denkt dat ze heel wat voorstelt en erg knap is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef huize het volgende:
Stelletje faalhazen. Een beetje vent betaald gewoon de eerste date net zoals je de deur openhoud voor de date. Leer eens manieren!
Klopt, en arrogante vrouwen zijn gruwelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar dat de vrouw dat eist gaat natuurlijk ook te ver. TS komt echt over als iemand die denkt dat ze heel wat voorstelt en erg knap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |