Altijd weer een spannend momentquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijd weer een spannend moment.
Zometeen MetMichiel ! helaas zonder Maricha maar wel met Tjibbe?
Denk het wel want er zullen toch een aantal namen uit het lijstje gehaald kunnen worden en het plaatje bovenin is dan ook niet meer helemaal actueelquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
De OP moet zeker zeker in september ook op de schop?
Dit is een remix van het origineel, heel sloom dat welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige danceplaat dit, maar wel oud? Maffe is dat ik deze plaat ook vandaag in de sportschool hoorde, maar dan een of andere vage mix.
Tja, verandering he. Levert altijd een hoop reacties op. Meestal negatief, want dat lijkt wel een beetje de aard van de mens te zijn. Ach ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Vorig topic bijna 4000 views. Het leeft wel de nieuwe 3FM programmering.
Die naam is nog steeds wel in gebruik als reverse DNS bij die Ziggo/@Home verbindingen. Ik zie .atwork.nl nog weleens voorbij komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
KVK.nl:
[ code verwijderd ]
Lekker ook. (Volgens mij een oude BV van ziggo.
Klopt. Mooie tijd om eens wat nieuws te gaan doen ermee lijkt me. Deze hebben we nu al een jaar of 3 volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
De OP moet zeker in september ook op de schop?
En die Now Playing... is die nog steeds gewenst?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt. Mooie tijd om eens wat nieuws te gaan doen ermee lijkt me. Deze hebben we nu al een jaar of 3 volgens mij.
Kleine nuance: door Sport7 verdween het voetbal-kijken-met-eten-op-schoot-moment, Eredivisie Live heeft dat niet gedaan. Laten we wel wezen, een beetje Nederlander zal het aan z'n reet roesten wat er allemaal loos is, maar kom niet aan de voetbalsamenvattingen op zondag om 19.00, want dan ben je ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik noem een Sport 7... alleen door de negatieve aandacht ten onder gegaan. En nu doet Eredivisie Live hetzelfde en je hoort niemand klagen.
Ik kijk er nooit naar (heb zo m'n eigen feeds), maar geen idee wat de rest doet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En die Now Playing... is die nog steeds gewenst?
Hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef Sj0rSz het volgende:
* Sj0rSz meldt zich ook!
Nu eerst even het vorige draadje doorspitten met wijzigingen in de programmering.
Of heeft iemand een snelle samenvatting?
heb mezelf onderschat, 280quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, dit zal dan wel ongeveer mijn 200ste topic weer zijn
Gelukkig zijn er mensen die een uitzondering vormen op de regel. En inderdaad negatief, maar dan kan het alleen maar beter worden. Toch? En als het straks inderdaad meevalt dan ben jij de eerste die het hoort.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, verandering he. Levert altijd een hoop reacties op. Meestal negatief, want dat lijkt wel een beetje de aard van de mens te zijn. Ach ja.
Dan ga ik alvast op je fax zitten wachten. Ik heb er wel vertrouwen in namelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die een uitzondering vormen op de regel. En inderdaad negatief, maar dan kan het alleen maar beter worden. Toch? En als het straks inderdaad meevalt dan ben jij de eerste die het hoort.
ik heb een zelfs een FF addon https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/13160/quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit naar (heb zo m'n eigen feeds), maar geen idee wat de rest doet.
Lijkt mij een deal !quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast op je fax zitten wachten. Ik heb er wel vertrouwen in namelijk.
oe, gaaf.. even gestolenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een zelfs een FF addon https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/13160/
Nou, misschien valt het wel vies tegen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die een uitzondering vormen op de regel. En inderdaad negatief, maar dan kan het alleen maar beter worden. Toch? En als het straks inderdaad meevalt dan ben jij de eerste die het hoort.
goed dat je em hier neer blijft planten, Hans.. hoef ik et niet meer te doenquote:
Hmm, Arbeidsvitaminen dus wegquote:
De release van de zomer aldus Veenstra ...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Linkin Park, wat ben ik die allang zat zeg
mensen houden niet van verandering, dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, verandering he. Levert altijd een hoop reacties op. Meestal negatief, want dat lijkt wel een beetje de aard van de mens te zijn. Ach ja.
dat word niet zijn fijne zomer danquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De release van de zomer aldus Veenstra ...
*gniffel*quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:24 schreef Againzender het volgende:
'en over donkere grotten gesproken'
wait, whut?quote:"i didn't know that soft could go hard"
quote:Zo kwam Shownieuws vanmorgen een uur lang bij 3fm filmen, NIKS van gebruikt! Wel beelden van 4 jaar geleden en NIETS over nieuwe programma!
Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestalquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mensen houden niet van verandering, dus zo gek is het niet.
Ik ben blij dat Eetvermaak vervangen wordt door Ekdom (waarom heet het program niet 'DIE LUNCH!!! eigenlijk?). Gerard kan meer dan alleen (hele goede!) plaatjes draaien, een lunchprogramma met meer ge-OH met hem kan denk ik erg leuk worden!
Domien op 10-12: prima. Jonge gast (past bij BNN natuurlijk) die al weer een tijd meeloopt bij 3FM. Leuk dat hij deze kans krijgt (en de DJ die denk ik relatief gezien mijn meeste request draait)
Ik zie het wel zitten hoor!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestal
qft, mute momentje straks.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Linkin Park, wat ben ik die allang zat zeg
Sterker nog, als ik zaterdag/zondag niet direct wakker wordt zet onze middelste keihard de radio naast ons bed aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind Domien sowieso een goede dj,luister met plezier naar Domien is Wakker! ook het enige programma wat ik luister in het weekend meestal
Toch niet als Gerard aan het 'zingen' is hè, zo rond 7.10 uur?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik zaterdag/zondag niet direct wakker wordt zet onze middelste keihard de radio naast ons bed aan
vaak welquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch niet als Gerard aan het 'zingen' is hè, zo rond 7.10 uur?
was geen Linkin Park fan, nu nog steeds nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Bol_Wan het volgende:
en hoe was die? ik heb mijn oren maar niet op de proef gesteld
had al eerder zn bericht gezien, maar raakt me nogal dit verhaal. brok in mn keel.quote:
Je kan het ook aan hemzelf zien.......quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
had al eerder zn bericht gezien, maar raakt me nogal dit verhaal. brok in mn keel.
webcam uit hier, maar je kon het horen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je kan het ook aan hemzelf zien.......
meisje van Michiels lagere school, waar hij gek op was, maar sinds klas 5 niet meer heeft gezien, is vorige week overleden.quote:
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
mensen houden niet van verandering, dus zo gek is het niet.
er is een theorie dat mensen op een zender blijven hangen na de ochtendshow, dus eigenlijk hangt het van Giel afquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.
Ben dan ook erg benieuwd hoe dat @work (:r titel) ontvangen gaat worden. Mensen kunnen wel honkvast zijn, maar als Domien niet nog een beetje verandert, zullen we de dip in luistercijfers wel snel zien...
Wat is dat voor suffe John Mayer kloon. Hij kijkt ook net zo semi-mysterieus glazig op foto'squote:
absoluut geen John Mayer kloon, geen idee waarom ie glazig kijkt maar et is ook geen mediahoer... geeft ruiterlijk toe een hekel te hebben aan fotoshoots en video's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat voor suffe John Mayer kloon. Hij kijkt ook net zo semi-mysterieus glazig op foto's
Een dip in de cijfers krijg je vrijwel altijd na een verandering. Toen Florent de boel omgooide, ging het al niet goed en werd het nóg minder, waarna de hele handel langzaam maar zeker omhoog kroop met de huidige sterke positie als gevolg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verandering die mij het meest stoort, is dat Arbeidsvitaminen compleet overboord gegooid wordt. Of je het in het vervolg op Radio 5 uitzendt of dat je het programma helemaal stopt: het is hetzelfde. Wat een debiel besluit.
Ben dan ook erg benieuwd hoe dat @work (:r titel) ontvangen gaat worden. Mensen kunnen wel honkvast zijn, maar als Domien niet nog een beetje verandert, zullen we de dip in luistercijfers wel snel zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik schuil in een hoekje met de handen over m'n oren, terwijl ik heel hard "LALALALALA" zing. Wil je het even zeggen als dat stellinggeneuzel geweest is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Waar is iedereen? allemaal weggerend voor Sharid?
ja hoor, ik ben zelf ook totaal met die stelling bezig, heb het wel geluisterd maar weet nu nog steeds niet wat de stelling isquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik schuil in een hoekje met de handen over m'n oren, terwijl ik heel hard "LALALALALA" zing. Wil je het even zeggen als dat stellinggeneuzel geweest is?
amateuristisch systeem ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
Die Sharid heeft overal slechte invloed op.
[ afbeelding ]
Die geeft aan of er een beller is op de internequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef hole1988 het volgende:
even NERDalert maar kan iemand mij vertellen wat een knipperende blauwe lamp betekent in de 3fmstudio
Corton is zeker weer terugquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:34 schreef Againzender het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Angel of Death![]()
thanks (en Geel geeft aan dat de studio onair is)quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die geeft aan of er een beller is op de interne
lijn (blauwe lamp ) en of er een microfoon aan
staat ( rode lamp ) .
Bron: Remlof
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:40 schreef alors het volgende:
...gaat ie hierna vast caro, mm, sjakkelien of laura jansen draaien
Die glazen bol wil ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:40 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Michiel is lekker scherp vandaag![]()
Wel puicke muziek
Hate to say I told you so...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:40 schreef alors het volgende:
Wel puicke muziek
Hee! Sla eens niet met dat luchtdrumstokkie op mn kop!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik sleep het luchtdrumstel vast het topic in.
Die cd was het einde van Blofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, ik moet echt die Umoja-cd eens gaan downloaden.... klinkt zo fijn allemaal! Lekker dansbaar ook!
Houdoe!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Goedddd, I'm off!
Tot de volgende keer weer!
Ik heb meegezongen. Hard.quote:
qftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behind
Blue
Eyes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grotere GRAFNUMMERS bestaan er bijna niet. Bands ook niet trouwens.
Die Anita Meyer pikte ik gelukkig nog net mee, maar die gemiste Slayer, daar zit ik wel een beetje mee... Zo gauw ik thuis ben, haal ik Reign in blood uit de kast en hebben m'n buren een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Anita Meyer én Slayer gemist in een paar uur tijd
Echt al die platen lijken op elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor kansloos geschreeuw? Dat verschrikkelijke 30 Seconds to Mars weer?
Correct, daarvoor gillen ze te hard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar ach, het 'verschil' horen die fanmeisjes toch niet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct, daarvoor gillen ze te hard.
Komt door die kutstem van die 'zanger'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:38 schreef Evertjan het volgende:
vond het wel mooi toen Robbert Jan de nieuwe Maroon 5 speelde hij zij dat deze plaat net zo klinkt als de vorige singles
En dat is dus nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die Anita Meyer pikte ik gelukkig nog net mee, maar die gemiste Slayer, daar zit ik wel een beetje mee... Zo gauw ik thuis ben, haal ik Reign in blood uit de kast en hebben m'n buren een probleem.
Amen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt door die kutstem van die 'zanger'.
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Sj0rSz - Venema - Cee
Robben 2 maand out.
Als je als Amerikaan gewond terugkomt van een oorlog, krijg je een Purple Heart. Zoiets verdient ie welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je als Amerikaan gewond terugkomt van een oorlog, krijg je een Purple Heart. Zoiets verdient ie wel
Wat een held is het toch ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.
Robben is gewoon de man van glas. Die heeft altijd wel iets. Erg zonde ook, want het is een uitstekend voetballer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een held is het toch ook. Hoop dat 'ie snel weer beter is.
Blijkbaar heeft Nederland ook zoiets: het Draaginsigne Gewonden!quote:
Oftewel: een ultieme zomerhit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben klaar met Yolanda B Cool. Was ik na een week al. Kan je je voorstellen wat een marteling deze laatste paar weken waren.
Wie gaat er beslag leggen op www.robbenverdientdraaginsigne.nl?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Nederland ook zoiets: het Draaginsigne Gewonden!
Volgens mij hebben we nu al 3 ultieme zomerhits gehad. Eerst Alors on danse, maar die piekte te vroeg in de zomer, toen kwam dit, maar de zomer is nog niet voorbij dus nu komt er vast nog wel iets voorbij waar alle pubers die nu met hun zatte ballen aan de spaanse kust zitten, behalve soa's, straks mee thuis komen.quote:
Ja, echt kud inderdaad dat hij zo kwestbaar is. Echt een ge-wel-dige speler. Type Overmars. Dat spreekt mij wel aan. Tsja, en dat hij uit Groningen komt vind ik zelf ook wel tof. Heb 'm vroeger een paar keer in het Oosterpark stadion zien spelen. Die kans is nu toch wel een stuk minder grootquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Robben is gewoon de man van glas. Die heeft altijd wel iets. Erg zonde ook, want het is een uitstekend voetballer.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie gaat er beslag leggen op www.robbenverdientdraaginsigne.nl?
Jezus Christus in 1 adem vernoemen met Laura Jansen en Sjakkelien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef alors het volgende:
jezus christus zegna laura jansen en ilse de lange wordt je nu geteisterd door sjakkelien op Spotify
jezus zeg, maken ze nog wel reclame voor goede muziek? het is alleen maar kommer en kwel die reclames...
Nou ja, hij zal vast nog wel een keer bij FC Groningen komen kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt kud inderdaad dat hij zo kwestbaar is. Echt een ge-wel-dige speler. Type Overmars. Dat spreekt mij wel aan. Tsja, en dat hij uit Groningen komt vind ik zelf ook wel tof. Heb 'm vroeger een paar keer in het Oosterpark stadion zien spelen. Die kans is nu toch wel een stuk minder groot.
We zijn op dat punt aangekomen waarop de meest levendige herinneringen in werkelijkheid alweer een ver verleden zijn. Treur met me mee, Sersjee.quote:
vergeet je niet tijdig in te schrijven voor het bejaardenhuis!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn op dat punt aangekomen waarop de meest levendige herinneringen in werkelijkheid alweer een ver verleden zijn. Treur met me mee, Sersjee.
Ja maar niet meer in het Oosterpark Stadionquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal vast nog wel een keer bij FC Groningen komen kijken
Maak even ruimte, dan kom ik naast je in dat hoekje zitten, huilend omdat m'n leven me razendsnel ontglipt. Boehoehoe!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn op dat punt aangekomen waarop de meest levendige herinneringen in werkelijkheid alweer een ver verleden zijn. Treur met me mee, Sersjee.
Ik vind het veel te Sky/cliché. Als klap op de vuurpijl die cover met dat ge uuuuuuuuuuh ooooooooooooooooooooh uuuuuuuuuuuuh ooooooooooooooohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef MichielV het volgende:
Snap jullie aversie tegen Laura Jansen niet. Truly talented meisje!
Ongetwijfeld een getalenteerde meid. Kwestie van smaak, denk ik. Ik vind het een beetje te veel meisje-meisje-pingelmuziek. Het is gelukkig ook weer geen Maria Mena, daar gaan m'n nekharen compleet van overeind staan. Het valt nog te tolereren. Maar, liever niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef MichielV het volgende:
Snap jullie aversie tegen Laura Jansen niet. Truly talented meisje!
Nope, dat stadion is onlosmakelijk met FC Groningen verbonden. Net als bv. Ajax dat met De Meer heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar niet meer in het Oosterpark Stadiondaar staan nu hele lelijke huizen op.
De Euroborg kan nog steeds niet op tegen good old Oosterpark
Nah, eigenlijk zijn we gezegend met onze fossiliteit want we weten ons tenminste de originelen nog te herinneren van alle covers en samples waar je nu mee om de oren wordt geslagen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maak even ruimte, dan kom ik naast je in dat hoekje zitten, huilend omdat m'n leven me razendsnel ontglipt. Boehoehoe!
Glenn Medeiros! Die deed dat duet met de betreurde Ria Brieffies! Dát waren nog eens tijden...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk zijn we gezegend met onze fossiliteit want we weten ons tenminste de originelen nog te herinneren van alle covers en samples waar je nu mee om de oren wordt geslagen.En wij hadden Glenn Medeiros en Kaoma en MOTHERFUCKING KOKOMO als zomerhits.
Hoop het ! of dat hij hier zijn loopbaan beëindigdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal vast nog wel een keer bij FC Groningen komen kijken
Dat zal hij vast nog wel een keer gaan roepen, maar er zijn bijster weinig voetballers die dat doen. Beetje jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het ! of dat hij hier zijn loopbaan beëindigd
Amen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Begin van deze 30 seconds to mars is wel OK. Maar voor de rest is het weer een hoop idioot gekrijs en klinkt het vrijwel identiek als de voorgaande singles.
Het blijft Jordan Catalano voor mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Begin van deze 30 seconds to mars is wel OK. Maar voor de rest is het weer een hoop idioot gekrijs en klinkt het vrijwel identiek als de voorgaande singles.
Dus eigenlijk zijn alleen de eerste 30 seconden leuk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
+1 scherp.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn alleen de eerste 30 seconden leuk?
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oudquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Onze stofzuiger is vandaag ontploft (jaja). Het is de oude stofzuiger van mn schoonouders en die hebben even zitten terugrekenen hoe oud t ding nu helemaal was... bijna 30 jaar!
Geen schande dus dat-ie er mee is opgehouden
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oud
Cool ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oude stofzuigers zijn tof. M'n ouders hebben de stofzuiger nog die ze bij hun trouwen hebben gekregen en dat ding doet het nog steeds. Bijna 37,5 jaar oud
Absoluut. Het kreng is in 3 huizen actief geweest: m'n ouderlijk huis, mijn bachelor pad en het après-samenwoonfiascohok van m'n broertje. Nu is ie met semi-pensioen en slijt ie z'n dagen op zolder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Die heeft zich wel terugverdiend inmiddels
.
Glenn Medeirosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, eigenlijk zijn we gezegend met onze fossiliteit want we weten ons tenminste de originelen nog te herinneren van alle covers en samples waar je nu mee om de oren wordt geslagen.En wij hadden Glenn Medeiros en Kaoma en MOTHERFUCKING KOKOMO als zomerhits.
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt kud inderdaad dat hij zo kwestbaar is. Echt een ge-wel-dige speler. Type Overmars. Dat spreekt mij wel aan. Tsja, en dat hij uit Groningen komt vind ik zelf ook wel tof. Heb 'm vroeger een paar keer in het Oosterpark stadion zien spelen. Die kans is nu toch wel een stuk minder groot.
Overmars was ook nog wat sneller volgens mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermen
Niet kapot te krijgen die manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Overmars stond na een overtreding razendsnel op om keihard door te rennen terwijl de tegenstander nog doorgleed. Robben ligt gelijk te jammeren en te kermen
Want Want. En Want Want is de shizzle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Van wie is dat kutlied? Dat Nederlands liedje met dat gescheld?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Van wie is dat kutlied? Dat Nederlands liedje met dat gescheld?
Okéquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Want Want. En Want Want is de shizzle.
Zo, veel klassieker dan dat vind je ze niet gauw!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Queen - Live at wembley kijken. Omdat het kan. Toch niet veel zin in 3voor12.
Wat mijnheer Sersjee zegt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, veel klassieker dan dat vind je ze niet gauw!
Daar kan ome Sersjee wel een paar kunstjes op.quote:
Yup, HMH. Als je héél goed luistert, kan je mij horen meeblèren.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar kan ome Sersjee wel een paar kunstjes op.
Ik treed verder niet in details, er komen hier ook kinderen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik treed verder niet in details, er komen hier ook kinderen.
Er zijn gastjes bij van wie ik met gemak de vader had kunnen zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een moment om in een hoekje te gaan zitten huilen. Eens zien of Cee er nog zit...Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn gastjes bij van wie ik met gemak de vader had kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een moment om in een hoekje te gaan zitten huilen. Eens zien of Cee er nog zit...
![]()
[..]
Er zijn gastjes bij van wie ik met gemak de vader had kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een moment om in een hoekje te gaan zitten huilen. Eens zien of Cee er nog zit...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]
Er zijn gastjes bij van wie ik met gemak de vader had kunnen zijn...Midlifecrisis, Sersjee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een moment om in een hoekje te gaan zitten huilen. Eens zien of Cee er nog zit..."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
dit hoor je niet op 538, slamfm en al die andere zendersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Sersjee het volgende:
Slayerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
[ afbeelding ]
En zie hier de reden waarom een 3FM nooit mag verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit hoor je niet op 538, slamfm en al die andere zenders
I Fully agree ! Ik heb die DVD best vaak gezien, maar oh oh oh wat blijft het mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, veel klassieker dan dat vind je ze niet gauw!
Hier exact het zelfde verhaal alleen is hij pas 32 jaar en een nieuwe set koolborstels rijker (Philips)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Eens. Beste voorbeeld vind ik nog Alphabeat's Fascination twee jaar terug. Die was bij 3FM al compleet kapot gedraaid en toen werd ie bij 538 (wat op m'n werk opstond) als nieuwe plaat geïntroduceerd... Ik dacht dat ik gek werd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
volledig mee eens. ik blijf erbij dat 3FM hits maakt en zenders als 538 en slamfm hits draaien. een wezenlijk verschil.
...
net gewoon een Queen-fan gesproken die Schandal niet kende, toen had ik wel even eenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
I Fully agree ! Ik heb die DVD best vaak gezien, maar oh oh oh wat blijft het mooi. En die Freddie, wat een held! Als Freddie wil dat het publiek zingt dan zingt het publiek. De band begint te spelen, maar Freddie wil eerst een slok van zijn bier. Band stopt direct met spelen. Het plezier waarmee die gasten op het podium staan. Fantastisch! Je zou verwachten dat ze wel even een pauze nodig hadden na Love Of My Life en Is This The World We Created, maar nee hoor een paar seconden later staat Freddie alweer te springen met een politiehelm op en zingen ze Elvis liedjes.
Het was weer genieten. Wat een helden!![]()
.
zelfde verhaal met Mumford And Sons (The Cave), was bij 3FM al lang en de playlist in geknald en toen begon 538 voorzichtig met introducerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Beste voorbeeld vind ik nog Alphabeat's Fascination twee jaar terug. Die was bij 3FM al compleet kapot gedraaid en toen werd ie bij 538 (wat op m'n werk opstond) als nieuwe plaat geïntroduceerd... Ik dacht dat ik gek werd.
Je hebt hem direct een klap verkocht?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
net gewoon een Queen-fan gesproken die Schandal niet kende, toen had ik wel even een-momentje
![]()
vind et persoonlijk één van de best, heb minder met de enooorme hits, wss te vaak gehoord
Veenstra in de ochtend is echt tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Evertjan het volgende:
ik zou graag Veenstra in de ochtend willen hebben en Giel naar het 19-21 uur slot
Misschien omdat je het verkeerd spelde ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
net gewoon een Queen-fan gesproken die Schandal niet kende, toen had ik wel even een-momentje
![]()
vind et persoonlijk één van de best, heb minder met de enooorme hits, wss te vaak gehoord
O. Ik heb 538 nooit meer aan, godzijdank.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zelfde verhaal met Mumford And Sons (The Cave), was bij 3FM al lang en de playlist in geknald en toen begon 538 voorzichtig met introduceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |