Altijd weer een spannend momentquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Altijd weer een spannend moment.
Zometeen MetMichiel ! helaas zonder Maricha maar wel met Tjibbe?
Denk het wel want er zullen toch een aantal namen uit het lijstje gehaald kunnen worden en het plaatje bovenin is dan ook niet meer helemaal actueelquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
De OP moet zeker zeker in september ook op de schop?
Dit is een remix van het origineel, heel sloom dat welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige danceplaat dit, maar wel oud? Maffe is dat ik deze plaat ook vandaag in de sportschool hoorde, maar dan een of andere vage mix.
Tja, verandering he. Levert altijd een hoop reacties op. Meestal negatief, want dat lijkt wel een beetje de aard van de mens te zijn. Ach ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Vorig topic bijna 4000 views. Het leeft wel de nieuwe 3FM programmering.
Die naam is nog steeds wel in gebruik als reverse DNS bij die Ziggo/@Home verbindingen. Ik zie .atwork.nl nog weleens voorbij komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
KVK.nl:
[ code verwijderd ]
Lekker ook. (Volgens mij een oude BV van ziggo.
Klopt. Mooie tijd om eens wat nieuws te gaan doen ermee lijkt me. Deze hebben we nu al een jaar of 3 volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef themauster het volgende:
[..]
De OP moet zeker in september ook op de schop?
En die Now Playing... is die nog steeds gewenst?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt. Mooie tijd om eens wat nieuws te gaan doen ermee lijkt me. Deze hebben we nu al een jaar of 3 volgens mij.
Kleine nuance: door Sport7 verdween het voetbal-kijken-met-eten-op-schoot-moment, Eredivisie Live heeft dat niet gedaan. Laten we wel wezen, een beetje Nederlander zal het aan z'n reet roesten wat er allemaal loos is, maar kom niet aan de voetbalsamenvattingen op zondag om 19.00, want dan ben je ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik noem een Sport 7... alleen door de negatieve aandacht ten onder gegaan. En nu doet Eredivisie Live hetzelfde en je hoort niemand klagen.
Ik kijk er nooit naar (heb zo m'n eigen feeds), maar geen idee wat de rest doet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En die Now Playing... is die nog steeds gewenst?
Hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef Sj0rSz het volgende:
* Sj0rSz meldt zich ook!
Nu eerst even het vorige draadje doorspitten met wijzigingen in de programmering.
Of heeft iemand een snelle samenvatting?
heb mezelf onderschat, 280quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh, dit zal dan wel ongeveer mijn 200ste topic weer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |