abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84781315
Om te beginnen ik ben een jongen van 19 jaar oud en het lijkt alsof ik moeilijk aan een meid kan komen terwijl ik het wel graag wilt en voorheen flirtte meiden vaak met me als ik ze tegemoet kwam. maar nu word ik door minder meiden bekeken, die aandacht is veel minder geworden vergeleken met een tijd terug, en ben helemaal niet lelijk maar ik weet niet waar het aan ligt. de laatste dagen voel ik me ook ongelukkig om het feit dat ik geen vrienden/kennissen heb waar ik gezellig mee kan babbelen, optrekken, voorheen kreeg ik altijd oogcontact van knappe meiden, maar nu lijkt het alsof ze me niet meer aantrekkelijk vinden als eerst en dat heeft me onzeker gemaakt.
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 18:34:53 #2
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_84781387
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef fitnesser het volgende:
Om te beginnen ik ben een jongen van 19 jaar oud en het lijkt alsof ik moeilijk aan een meid kan komen terwijl ik het wel graag wilt en voorheen flirtte meiden vaak met me als ik ze tegemoet kwam. maar nu word ik door minder meiden bekeken, die aandacht is veel minder geworden vergeleken met een tijd terug, en ben helemaal niet lelijk maar ik weet niet waar het aan ligt. de laatste dagen voel ik me ook ongelukkig om het feit dat ik geen vrienden/kennissen heb waar ik gezellig mee kan babbelen, optrekken, voorheen kreeg ik altijd oogcontact van knappe meiden, maar nu lijkt het alsof ze me niet meer aantrekkelijk vinden als eerst en dat heeft me onzeker gemaakt.
karma... uitstraling.

Meiden letten heel heel heel erg op wat je uitstraalt.
Straal je onzekerheid uit, vergeet het dan maar.

Straal je zelfverzekerdheid en positiviteit uit, dan komen ze vanzelf op je af ;)

edit- en niet teveel fitnessen... krijg je een kleine piel van :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:41:58 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84781643
Ja, omdat je je onzeker voelt, straal je dat ook uit, zoiets valt direct op en vinden meisjes / mensen je wat minder, eh, aantrekkelijk/interessant.

Uiteraard is er niet 1-2-3 een oplossing. Heb je een idee hoe je je onzeker bent gaan voelen? Is er wat gebeurd ofzo, bv blauwtje gelopen, bedrogen?
How can I make this topic about me?
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:44:56 #4
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_84781743
ik loop gewoon altijd met een happy face rond, terwijl ik best lelijk ben, trek ik toch vrouwen aan. omdat ze vinden dat ik een schattig en blij hoofdje heb ^O^

(1.90 zijn dan tegen je horen zeggen dat je en schattig jongetje bent :+ )
pi_84782124
Het is echt uitstraling idd, als jij al zo'n instelling hebt dat je geen vriendin kan krijgen en geen aandacht van vrouwen krijgt dan straal je dat ook uit. Niet zoveel aan jezelf twijfelen, heb vertrouwen in jezelf. Als je je ook heel erg focust op het vinden van een vriendinnetje vindt je die ook niet. Je moet wat relaxter in het leven staan. Als je eerst begint met wat sociale contacten opbouwen dan komt het allemaal vanzelf wel.
pi_84782218
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, omdat je je onzeker voelt, straal je dat ook uit, zoiets valt direct op en vinden meisjes / mensen je wat minder, eh, aantrekkelijk/interessant.

Uiteraard is er niet 1-2-3 een oplossing. Heb je een idee hoe je je onzeker bent gaan voelen? Is er wat gebeurd ofzo, bv blauwtje gelopen, bedrogen?
Ik heb al vaker blauwtjes gelopen bij meiden. vorig week nog en ik heb geen matties waar ik mee kan praten over mijn situatie.

ik probeer mezelf wel op te vrolijken maar alleen lukt het moeilijk want ergens zit het me toch een beetje dwars dat het me maar niet lukt om een meid aan de haak te slaan en als je om je heen kijkt zie je veel stelletjes en weinig jongens die geen vriendin hebben, ik ben een beetje in een depressieve bui de laatste dagen want ik heb het idee alsof andere mensen me links laten liggen en vandaar dat ik me niet zo goed voelt. verder sport ik ook paar keer in de week krachttraining.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:09:26 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84782725
waarom heb je geen vrienden dan?
Intelligent, but fucked up.
pi_84788942
gewoon geduld hebben en niet krampachtig gaan zoeken, de leukste mensen komen op je pad op een moment dat je het niet verwacht! (en ik kan het weten *; )
S. 2014
J. 2016
pi_84791777
het is niet helemaal waar wat hier gezegd wordt, dat onzekerheid uitstralen niet goed zou zijn om indruk te maken op meisjes. veel meisjes vinden het juist fijn als een jongen niet al te zelfverzekerd overkomt, maar wat kwetsbaarder...of verlegen...
ik denk niet dat het daar aan ligt.

je zegt "ik heb een tijd geen vriendin"...wat is een tijd?
misschien omdat jij je gewoon niet goed voelt, denk je dat meisjes niet geinteresseerd zijn...maar ik kan me niet voorstellen dat elk ander wel om de haverklap een vriendin/ vriend heeft...

moet je niet gewoon lekker jezelf zijn, leuke dingen gaan doen, jezelf weer happy en goed voelen? dan komt het vanzelf op je pad!
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:31:13 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84792156
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:57 schreef fitnesser het volgende:

[..]

Ik heb al vaker blauwtjes gelopen bij meiden. vorig week nog en ik heb geen matties waar ik mee kan praten over mijn situatie.

ik probeer mezelf wel op te vrolijken maar alleen lukt het moeilijk want ergens zit het me toch een beetje dwars dat het me maar niet lukt om een meid aan de haak te slaan en als je om je heen kijkt zie je veel stelletjes en weinig jongens die geen vriendin hebben, ik ben een beetje in een depressieve bui de laatste dagen want ik heb het idee alsof andere mensen me links laten liggen en vandaar dat ik me niet zo goed voelt. verder sport ik ook paar keer in de week krachttraining.
Dat is dus je eerste probleem. Je moet wel matties hebben waar je mee kan praten. Meisjes kijken niet alleen naar je uiterlijk, maar de hele pakket. Als meisjes weten dat je iemand bent die moeilijk vrienden kan maken, dan gaan meisjes je ook minder leuk vinden.

Maar het kan ook zijn dat je perceptie gewoon is veranderd. Als je in een depressieve bui bent, dan zie je sneller die negatieve dingen dan de positieve dingen. Dus misschien is het alleen maar in je hoofd dat meisjes je niet meer aantrekkelijk vinden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84794240
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
waarom heb je geen vrienden dan?
Omdat ik niet iemand bent die zelf spontaan een gesprek begint met anderen begint.
pi_84794320
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef dutchgal het volgende:
het is niet helemaal waar wat hier gezegd wordt, dat onzekerheid uitstralen niet goed zou zijn om indruk te maken op meisjes. veel meisjes vinden het juist fijn als een jongen niet al te zelfverzekerd overkomt, maar wat kwetsbaarder...of verlegen...
ik denk niet dat het daar aan ligt.

je zegt "ik heb een tijd geen vriendin"...wat is een tijd?
misschien omdat jij je gewoon niet goed voelt, denk je dat meisjes niet geinteresseerd zijn...maar ik kan me niet voorstellen dat elk ander wel om de haverklap een vriendin/ vriend heeft...

moet je niet gewoon lekker jezelf zijn, leuke dingen gaan doen, jezelf weer happy en goed voelen? dan komt het vanzelf op je pad!
Er staat nergens in me bovenstaande tekst''ik heb een tijd geen vriendin''
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:16:57 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84794484
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef fitnesser het volgende:

[..]

Omdat ik niet iemand bent die zelf spontaan een gesprek begint met anderen begint.
Ook niet met meisjes?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84794567
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus je eerste probleem. Je moet wel matties hebben waar je mee kan praten. Meisjes kijken niet alleen naar je uiterlijk, maar de hele pakket. Als meisjes weten dat je iemand bent die moeilijk vrienden kan maken, dan gaan meisjes je ook minder leuk vinden.

Maar het kan ook zijn dat je perceptie gewoon is veranderd. Als je in een depressieve bui bent, dan zie je sneller die negatieve dingen dan de positieve dingen. Dus misschien is het alleen maar in je hoofd dat meisjes je niet meer aantrekkelijk vinden.
Minder aantrekkelijk bedoelde ik in de zin van dat weinig nu met me flirten oa in de stad, trein/bus, maar eerst kreeg ik geregeld oogcontact met knappe meiden. nu in de zomervakantie lijkt het alsof die aandacht veel minder is geworden.
pi_84794623
Ik zou me drukker maken om het feit dat je geen vrienden hebt, lijkt me vervelender dan vrijgezel zijn.

En maak je niet zo druk, je bent 19
٩๏̯͡๏)۶
pi_84794743
Waarom zit je eigenlijk op fitness?
pi_84795284
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef Techno het volgende:
Waarom zit je eigenlijk op fitness?
Omdat het leuke bezigheid is en daarnaast word je er ook strakker en gespierder van als je op de juiste manier traint. voor goede zelfvetrouwen doet het ook goed.
pi_84831546
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook niet met meisjes?
no
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:30:16 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_84832150
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef fitnesser het volgende:

[..]

Nou, 't is niet zo dat je plots vrienden hebt als je veel begint te praten. Vrienden maak je niet met alleen (geforceerd) kletsen, maar door dingen met anderen te doen. Dat fitness van jou is bijvoorbeeld een mooie stap, om met anderen dingen te doen. 't begint bijvoorbeeld met iemand in de school vragen of hij de halters wil opvangen, en andersom dat jij zijn halters steunt als hij traint.....

Of sport: weet niet of je van een sport als judo houdt, maar ook dat zijn mooie gelegenheden om meer met anderen om te gaan en wat meer mensen te leren kennen. En dan gaat het vooral om niet direct na de training zo snel mogelijk te verdwijnen, maar nog even met je trainingsmaatjes na te praten..... En echt, na een paar weken merk je al dat 't contact leggen enzo een stuk soepeler loopt.

Zodra dit allemaal wat makkelijker gaat zul je zien dat 't met meisjes eigenlijk net zo makkelijk gaat.

En ja: 't is makkelijk ingetypt, de uitvoering is een stuk lastiger en een ander ziet het weer anders.... ;)
How can I make this topic about me?
pi_84832346
Een vriendin moet geen doel op zich zijn, maar een verrijking van je leven. Zoals al gesteld wordt is het noodzaak om eerst eens tevreden te zijn met jezelf. Zorg eerst dat je je eigen passies ontdekt, en richt je daarop. Wanneer je positiever in het leven staat trekt dat meer mensen aan, dus ook vrienden en een eventuele vriendin.

Relativeer alles een beetje, en sta gewoon wat meer relaxed in het leven.
pi_84833592
Ik stond in ongeveer dezelfde situatie als jou. Dus heb ik het idee een vriendin te zoeken losgelaten.

Op school was er in mijn projectgroepje toch iemand waar ik enorm goed mee overweg kon. Mede door hem ben ik een stuk socialer geworden (dit beseft hij zelf niet dat het door hem komt). Ik ging nooit uit maar vroeg toch eens of ik met hem mee mocht. Dit werd uiteindelijk samen met een hele vriendengroep. Later nog een keertje en toen vroeg ik wat ze buiten de feesten zoal deden. 2 keer in de week zien ze mekaar bij iemand thuis. Niemand had bezwaar dat ik er tussenkwam aangezien ik me van mijn beste kant liet zien die twee keer. En nu zit ik dus in een vriendengroep van ca 10 personen.

Vervolgens ging ik voor mijn rijbewijs en ging ik op fitness. Daar blijkt een meisje te werken die ik op het voortgezet onderwijs al leuk vond maar nooit moedig genoeg was om aan te spreken. En nu ben ik weer een soort van verliefd op haar. Maar dit keer sta ik een stuk beter in het leven. Volgende week vraag ik haar mee uit. Geen flauw idee wat ze zal zeggen maar dat terzijde.

Ben ook 19 nu.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_85164465
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou, 't is niet zo dat je plots vrienden hebt als je veel begint te praten. Vrienden maak je niet met alleen (geforceerd) kletsen, maar door dingen met anderen te doen. Dat fitness van jou is bijvoorbeeld een mooie stap, om met anderen dingen te doen. 't begint bijvoorbeeld met iemand in de school vragen of hij de halters wil opvangen, en andersom dat jij zijn halters steunt als hij traint.....

Of sport: weet niet of je van een sport als judo houdt, maar ook dat zijn mooie gelegenheden om meer met anderen om te gaan en wat meer mensen te leren kennen. En dan gaat het vooral om niet direct na de training zo snel mogelijk te verdwijnen, maar nog even met je trainingsmaatjes na te praten..... En echt, na een paar weken merk je al dat 't contact leggen enzo een stuk soepeler loopt.

Zodra dit allemaal wat makkelijker gaat zul je zien dat 't met meisjes eigenlijk net zo makkelijk gaat.

En ja: 't is makkelijk ingetypt, de uitvoering is een stuk lastiger en een ander ziet het weer anders.... ;)
Ik denk dat ik eerst s een vriendenkring zal opbouwen van andere jongens en ik fitness al langer dan een jaar maar ik heb nog geen mensen kunnen leren kennen want het is een individuele sport en dat houdt in dat je alleen bezig bent en na je training weer direct verdwijnen. Door te trainen krijg je er wel een goede body door en het maakt je aantrekkelijker voor chicks.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:07:31 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85165072
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef fitnesser het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst s een vriendenkring zal opbouwen van andere jongens en ik fitness al langer dan een jaar maar ik heb nog geen mensen kunnen leren kennen want het is een individuele sport en dat houdt in dat je alleen bezig bent en na je training weer direct verdwijnen. Door te trainen krijg je er wel een goede body door en het maakt je aantrekkelijker voor chicks.
Tuurlijk. Fitnessen kan geen kwaad (tenzij je The Hulk wordt).

Maar vraag iemand mee om te fitnessen. Zeg dat je een fitness partner zoekt.

Of anders, kijk rond terwijl je fitness en zoek een onervaren fitnesser die ook alleen is. Ga hem helpen of gewoon met hem praten en vraag dan of je samen wilt fitnessen.
pi_85165400
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:35 schreef fitnesser het volgende:
Omdat het leuke bezigheid is en daarnaast word je er ook strakker en gespierder van als je op de juiste manier traint. voor goede zelfvetrouwen doet het ook goed.
Mwah, als je zelfvertrouwen het daarvan moet hebben...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:41:19 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85166686
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Niks mis mee, toch? En het is bovendien ook nog gezond.
pi_85167517
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Vertel eens.. waar moet je het dan van hebben? Hij geeft bijvoorbeeld toch al een geen vlotte babbel te hebben en als je geregeld afgewezen wordt kun je natuurlijk ook moeilijk daar je zelfvertrouwen uit op doen. Als hij door een afgetraind lichaam zich zekerder van zichzelf voelt is daar toch niks mis mee?
Veel jongens lopen met een ontzettend misplaatst zelfvertrouwen rond door zichzelf eigenschappen toe te bedelen die ze helemaal niet beschikken (de ironie wil overigens dat er genoeg vrouwen zijn die daar niet door heen kunnen prikken en ze er alsnog mee weg komen ook).
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:44:10 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85169556
Hoe meer je er mee bezig bent, hoe minder het lukt.

Ga groepsporten, zoek een hobbie en houd je bezig met boeiendere dingen dan het zoeken van een meisje. Nadeel van alleen fitnessen en verder niets doen is dat het je continu confronteert met je ogenschijnlijke tekortkomingen ("Mensen vinden mij nu minder aantrekkelijk, waarom?') en daarnaast kan het gebrek aan progressie op de korte termijn frustrerend werken.

Maar het belangrijkste is: doe wat boeiends met je leven (meerdere dingen) en richt je daar op. Ben je daar succesvol en zelfverzekerd in, dan verandert dat je karakter en gaat alles onbewust een stuk gemakkelijker.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:33:54 #28
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85178941
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niks mis mee, toch? En het is bovendien ook nog gezond.
Maar het werkt dus voor geen meter.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:34:52 #29
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85178984
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

Veel jongens lopen met een ontzettend misplaatst zelfvertrouwen rond door zichzelf eigenschappen toe te bedelen die ze helemaal niet beschikken (de ironie wil overigens dat er genoeg vrouwen zijn die daar niet door heen kunnen prikken en ze er alsnog mee weg komen ook).
Kijk, daar schuilt de fout!
Dit is het moment dat je de plank missloeg.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85184453
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Kijk, daar schuilt de fout!
Dit is het moment dat je de plank missloeg.
Nou vertel..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:02:32 #31
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85185215
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nou vertel..
Die jongens denken dat ze bepaalde eigenschappen bezitten en de meisjes zien niet dat dat niet zo is.

Dus wat is nou het probleem?
pi_85186868
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:02 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Die jongens denken dat ze bepaalde eigenschappen bezitten en de meisjes zien niet dat dat niet zo is.

Dus wat is nou het probleem?
Waar noem ik het een probleem |:( ? Geef alleen aan dat een soort van misplaatste zelfverzekerheid (het jezelf beter kunnen verkopen dan dat je daadwerkelijk bent zeg maar) zijn werk prima kan doen >:O
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:42:50 #33
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85187109
Los van je waardeloze woordkeuze ("zichzelf toe te bedelen", bijvoorbeeld) is dan ook de inhoud onvoldoende duidelijk. Je woordgebruik impliceert een probleem, aangezien je anders niet zou spreken van een "ontzettend misplaatst zelfvertrouwen". Dit geeft namelijk niet aan dat ze het veinzen maar dat ze het van zichzelf geloven.
Kortom, die gasten geloven dat ze helemaal top zijn en de meisjes denken dat ook. Waar blijf je dan met je "ontzettend misplaatste zelfvertrouwen"?
pi_85187282
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Los van je waardeloze woordkeuze ("zichzelf toe te bedelen", bijvoorbeeld) is dan ook de inhoud onvoldoende duidelijk. Je woordgebruik impliceert een probleem, aangezien je anders niet zou spreken van een "ontzettend misplaatst zelfvertrouwen". Dit geeft namelijk niet aan dat ze het veinzen maar dat ze het van zichzelf geloven.
Kortom, die gasten geloven dat ze helemaal top zijn en de meisjes denken dat ook. Waar blijf je dan met je "ontzettend misplaatste zelfvertrouwen"?
Kun je even kort samenvatten wat je nu bedoelt te zeggen.. met je woordkeuze kom ik er niet uit.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:01:33 #35
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85187904
Dat is in dit geval overduidelijk te wijten aan de capaciteiten van de lezer.
pi_85188162
Vertel me nou maar waar ik de plank heb misgeslagen :)?
Ben je het me eens dat zelfvertrouwen, ook al is het dus misplaatst zoals ik dat eerder heb uitgelegd (voor zover dat objectief te beschouwen is), je helpt bij het voor je winnen / het versieren van een meisje (zeker bij de eerste (paar) ontmoeting(en) )?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:23:06 #37
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85188875
"Misplaatst zelfvertrouwen" waarbij zowel door de persoon zelf als degenen om hem heen niet wordt opgemerkt dat dit zelfvertrouwen misplaatst zou zijn is mijns inziens geen misplaatst zelfvertrouwen.

Een voorbeeld:
Jan-Pieter vindt dat hij een lekkere kop heeft terwijl deze meer weg heeft van een te lang bewaarde [aardpeer. Hij ervaart dit echter niet en is vol zelfvertrouwen over zijn uiterlijk. Geen van de vrouwen die hij in zijn leven tegenkomt ervaren zijn kop echter als deze wortelachtige aangroei en vinden Jan-Pieter woest aantrekkelijk. Hij heeft dan ook geen moeite de ene na de andere Beverley, Hope, Nancy, Destiny en Kim week na week om zijn vinger te winden.
Het zelfvertrouwen van Jan-Pieter mag nu zijn gebaseerd op dubieuze gronden, het is allerminst misplaatst. Hetzelfde geldt voor zelfvertrouwen dat is gebaseerd op minder grijpbare eigenschappen waarvan het niet-bestaan door de aanbidsters niet wordt onderkend.
Stel dat Jan-Pieter in plaats van op zijn patattenkop zijn zelfvertrouwen baseert op zijn fantastische beheersing van cunnilingus, terwijl hij het er feitelijk behoorlijk belabberd vanaf brengt. Zolang Beverley, Hope, Nancy, Destiny en Kim ook overtuigd zijn van Jan-Pieter's "loslippigheid" is er absoluut geen sprake van een misplaatst zelfvertrouwen.
pi_85189219
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef mvdlubbe het volgende:
"Misplaatst zelfvertrouwen" waarbij zowel door de persoon zelf als degenen om hem heen niet wordt opgemerkt dat dit zelfvertrouwen misplaatst zou zijn is mijns inziens geen misplaatst zelfvertrouwen.

Een voorbeeld:
..........
Ok.. dan zijn we het er wellicht over eens dat we het oneens zijn :)
pi_85189430
misschien eens een lijst maken met mensen die hetzelfde probleem hebben en die samen op een terrasje neerzetten zodat ze elkaars zelfvertrouwen een boost kunnen geven en gelijk vrienden maken.

je bent niet de eerste die zich zo voelt :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:32:01 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85207890
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef Shispeed het volgende:
ik loop gewoon altijd met een happy face rond, terwijl ik best lelijk ben, trek ik toch vrouwen aan. omdat ze vinden dat ik een schattig en blij hoofdje heb ^O^

(1.90 zijn dan tegen je horen zeggen dat je en schattig jongetje bent :+ )
Jij gaat dus nooit neuken :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:37:23 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85208186
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:35 schreef dikke_donder het volgende:
misschien eens een lijst maken met mensen die hetzelfde probleem hebben en die samen op een terrasje neerzetten zodat ze elkaars zelfvertrouwen een boost kunnen geven en gelijk vrienden maken.

je bent niet de eerste die zich zo voelt :)
Dit vind ik eigenlijk een goed idee.

TS, PM alle andere mannen hier die geen vriendin kan vinden en ga met hun op stap.
pi_85290093
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk een goed idee.

TS, PM alle andere mannen hier die geen vriendin kan vinden en ga met hun op stap.
Ik ben terug onder een nieuwe accountnaam want ik weet het wachtwoord niet meer van die ander fitnesser ik kreeg ook geen mail terug.

ik ga niet met mensen op stap van internet die ik nooit in het echt gezien heb en mee gesproken. tegenwoordig zie je weinig jongens die vrijgezel zijn, de meeste lopen vrolijk met hun hand in hand vriendin op straat als je om je heen kijkt en daarom baal ik dat ik geen vrienden/ nog aan geen vriendin komt :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:28:43 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_110467131
pi_110469358
Eerst de relatie met jezelf fixen, dan een relatie met een ander beginnen.
pi_110469600
quote:
Bazenkick :D
PSN: klompdebaws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')