karma... uitstraling.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef fitnesser het volgende:
Om te beginnen ik ben een jongen van 19 jaar oud en het lijkt alsof ik moeilijk aan een meid kan komen terwijl ik het wel graag wilt en voorheen flirtte meiden vaak met me als ik ze tegemoet kwam. maar nu word ik door minder meiden bekeken, die aandacht is veel minder geworden vergeleken met een tijd terug, en ben helemaal niet lelijk maar ik weet niet waar het aan ligt. de laatste dagen voel ik me ook ongelukkig om het feit dat ik geen vrienden/kennissen heb waar ik gezellig mee kan babbelen, optrekken, voorheen kreeg ik altijd oogcontact van knappe meiden, maar nu lijkt het alsof ze me niet meer aantrekkelijk vinden als eerst en dat heeft me onzeker gemaakt.
Ik heb al vaker blauwtjes gelopen bij meiden. vorig week nog en ik heb geen matties waar ik mee kan praten over mijn situatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, omdat je je onzeker voelt, straal je dat ook uit, zoiets valt direct op en vinden meisjes / mensen je wat minder, eh, aantrekkelijk/interessant.
Uiteraard is er niet 1-2-3 een oplossing. Heb je een idee hoe je je onzeker bent gaan voelen? Is er wat gebeurd ofzo, bv blauwtje gelopen, bedrogen?
Dat is dus je eerste probleem. Je moet wel matties hebben waar je mee kan praten. Meisjes kijken niet alleen naar je uiterlijk, maar de hele pakket. Als meisjes weten dat je iemand bent die moeilijk vrienden kan maken, dan gaan meisjes je ook minder leuk vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:57 schreef fitnesser het volgende:
[..]
Ik heb al vaker blauwtjes gelopen bij meiden. vorig week nog en ik heb geen matties waar ik mee kan praten over mijn situatie.
ik probeer mezelf wel op te vrolijken maar alleen lukt het moeilijk want ergens zit het me toch een beetje dwars dat het me maar niet lukt om een meid aan de haak te slaan en als je om je heen kijkt zie je veel stelletjes en weinig jongens die geen vriendin hebben, ik ben een beetje in een depressieve bui de laatste dagen want ik heb het idee alsof andere mensen me links laten liggen en vandaar dat ik me niet zo goed voelt. verder sport ik ook paar keer in de week krachttraining.
Omdat ik niet iemand bent die zelf spontaan een gesprek begint met anderen begint.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
waarom heb je geen vrienden dan?
Er staat nergens in me bovenstaande tekst''ik heb een tijd geen vriendin''quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef dutchgal het volgende:
het is niet helemaal waar wat hier gezegd wordt, dat onzekerheid uitstralen niet goed zou zijn om indruk te maken op meisjes. veel meisjes vinden het juist fijn als een jongen niet al te zelfverzekerd overkomt, maar wat kwetsbaarder...of verlegen...
ik denk niet dat het daar aan ligt.
je zegt "ik heb een tijd geen vriendin"...wat is een tijd?
misschien omdat jij je gewoon niet goed voelt, denk je dat meisjes niet geinteresseerd zijn...maar ik kan me niet voorstellen dat elk ander wel om de haverklap een vriendin/ vriend heeft...
moet je niet gewoon lekker jezelf zijn, leuke dingen gaan doen, jezelf weer happy en goed voelen? dan komt het vanzelf op je pad!
Ook niet met meisjes?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef fitnesser het volgende:
[..]
Omdat ik niet iemand bent die zelf spontaan een gesprek begint met anderen begint.
Minder aantrekkelijk bedoelde ik in de zin van dat weinig nu met me flirten oa in de stad, trein/bus, maar eerst kreeg ik geregeld oogcontact met knappe meiden. nu in de zomervakantie lijkt het alsof die aandacht veel minder is geworden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus je eerste probleem. Je moet wel matties hebben waar je mee kan praten. Meisjes kijken niet alleen naar je uiterlijk, maar de hele pakket. Als meisjes weten dat je iemand bent die moeilijk vrienden kan maken, dan gaan meisjes je ook minder leuk vinden.
Maar het kan ook zijn dat je perceptie gewoon is veranderd. Als je in een depressieve bui bent, dan zie je sneller die negatieve dingen dan de positieve dingen. Dus misschien is het alleen maar in je hoofd dat meisjes je niet meer aantrekkelijk vinden.
Omdat het leuke bezigheid is en daarnaast word je er ook strakker en gespierder van als je op de juiste manier traint. voor goede zelfvetrouwen doet het ook goed.quote:
Nou, 't is niet zo dat je plots vrienden hebt als je veel begint te praten. Vrienden maak je niet met alleen (geforceerd) kletsen, maar door dingen met anderen te doen. Dat fitness van jou is bijvoorbeeld een mooie stap, om met anderen dingen te doen. 't begint bijvoorbeeld met iemand in de school vragen of hij de halters wil opvangen, en andersom dat jij zijn halters steunt als hij traint.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef fitnesser het volgende:
[..]
Omdat ik niet iemand bent die zelf spontaan een gesprek begint met anderen begint.
Ik denk dat ik eerst s een vriendenkring zal opbouwen van andere jongens en ik fitness al langer dan een jaar maar ik heb nog geen mensen kunnen leren kennen want het is een individuele sport en dat houdt in dat je alleen bezig bent en na je training weer direct verdwijnen. Door te trainen krijg je er wel een goede body door en het maakt je aantrekkelijker voor chicks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, 't is niet zo dat je plots vrienden hebt als je veel begint te praten. Vrienden maak je niet met alleen (geforceerd) kletsen, maar door dingen met anderen te doen. Dat fitness van jou is bijvoorbeeld een mooie stap, om met anderen dingen te doen. 't begint bijvoorbeeld met iemand in de school vragen of hij de halters wil opvangen, en andersom dat jij zijn halters steunt als hij traint.....
Of sport: weet niet of je van een sport als judo houdt, maar ook dat zijn mooie gelegenheden om meer met anderen om te gaan en wat meer mensen te leren kennen. En dan gaat het vooral om niet direct na de training zo snel mogelijk te verdwijnen, maar nog even met je trainingsmaatjes na te praten..... En echt, na een paar weken merk je al dat 't contact leggen enzo een stuk soepeler loopt.
Zodra dit allemaal wat makkelijker gaat zul je zien dat 't met meisjes eigenlijk net zo makkelijk gaat.
En ja: 't is makkelijk ingetypt, de uitvoering is een stuk lastiger en een ander ziet het weer anders....
Tuurlijk. Fitnessen kan geen kwaad (tenzij je The Hulk wordt).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:55 schreef fitnesser het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst s een vriendenkring zal opbouwen van andere jongens en ik fitness al langer dan een jaar maar ik heb nog geen mensen kunnen leren kennen want het is een individuele sport en dat houdt in dat je alleen bezig bent en na je training weer direct verdwijnen. Door te trainen krijg je er wel een goede body door en het maakt je aantrekkelijker voor chicks.
Mwah, als je zelfvertrouwen het daarvan moet hebben...quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:35 schreef fitnesser het volgende:
Omdat het leuke bezigheid is en daarnaast word je er ook strakker en gespierder van als je op de juiste manier traint. voor goede zelfvetrouwen doet het ook goed.
Niks mis mee, toch? En het is bovendien ook nog gezond.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, als je zelfvertrouwen het daarvan moet hebben...
Vertel eens.. waar moet je het dan van hebben? Hij geeft bijvoorbeeld toch al een geen vlotte babbel te hebben en als je geregeld afgewezen wordt kun je natuurlijk ook moeilijk daar je zelfvertrouwen uit op doen. Als hij door een afgetraind lichaam zich zekerder van zichzelf voelt is daar toch niks mis mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, als je zelfvertrouwen het daarvan moet hebben...
Maar het werkt dus voor geen meter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? En het is bovendien ook nog gezond.
Kijk, daar schuilt de fout!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Veel jongens lopen met een ontzettend misplaatst zelfvertrouwen rond door zichzelf eigenschappen toe te bedelen die ze helemaal niet beschikken (de ironie wil overigens dat er genoeg vrouwen zijn die daar niet door heen kunnen prikken en ze er alsnog mee weg komen ook).
Nou vertel..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Kijk, daar schuilt de fout!
Dit is het moment dat je de plank missloeg.
Die jongens denken dat ze bepaalde eigenschappen bezitten en de meisjes zien niet dat dat niet zo is.quote:
Waar noem ik het een probleemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die jongens denken dat ze bepaalde eigenschappen bezitten en de meisjes zien niet dat dat niet zo is.
Dus wat is nou het probleem?
Kun je even kort samenvatten wat je nu bedoelt te zeggen.. met je woordkeuze kom ik er niet uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Los van je waardeloze woordkeuze ("zichzelf toe te bedelen", bijvoorbeeld) is dan ook de inhoud onvoldoende duidelijk. Je woordgebruik impliceert een probleem, aangezien je anders niet zou spreken van een "ontzettend misplaatst zelfvertrouwen". Dit geeft namelijk niet aan dat ze het veinzen maar dat ze het van zichzelf geloven.
Kortom, die gasten geloven dat ze helemaal top zijn en de meisjes denken dat ook. Waar blijf je dan met je "ontzettend misplaatste zelfvertrouwen"?
Ok.. dan zijn we het er wellicht over eens dat we het oneens zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef mvdlubbe het volgende:
"Misplaatst zelfvertrouwen" waarbij zowel door de persoon zelf als degenen om hem heen niet wordt opgemerkt dat dit zelfvertrouwen misplaatst zou zijn is mijns inziens geen misplaatst zelfvertrouwen.
Een voorbeeld:
..........
Jij gaat dus nooit neukenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef Shispeed het volgende:
ik loop gewoon altijd met een happy face rond, terwijl ik best lelijk ben, trek ik toch vrouwen aan. omdat ze vinden dat ik een schattig en blij hoofdje heb![]()
(1.90 zijn dan tegen je horen zeggen dat je en schattig jongetje bent)
Dit vind ik eigenlijk een goed idee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:35 schreef dikke_donder het volgende:
misschien eens een lijst maken met mensen die hetzelfde probleem hebben en die samen op een terrasje neerzetten zodat ze elkaars zelfvertrouwen een boost kunnen geven en gelijk vrienden maken.
je bent niet de eerste die zich zo voelt
Ik ben terug onder een nieuwe accountnaam want ik weet het wachtwoord niet meer van die ander fitnesser ik kreeg ook geen mail terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk een goed idee.
TS, PM alle andere mannen hier die geen vriendin kan vinden en ga met hun op stap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |