Nop. Dus nog steeds een ernstig nadeelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens bebop gespeeld ?
Wat voor elektrische heb je? En wat vind je leuk om te spelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als ik een andere gitaar zou kopen, wat zouden jullie mij aanraden?
Ik heb nu een elektrische, en dit is super, vooral met lekkere distorsie is dat heerlijk spelen. Nadeel hiervan is wel dat ik s'avonds laat met koptelefoon moet spelen of niet versterkt () en ik de gitaar niet zomaar mee kan nemen.
Weet dus niet of ik een akoestische erbij wil, of gewoon een betere elektrische. Jullie advies hierin?
Daarnaast, welke elekt. of akoest. zijn goed, maar toch nog betaalbaar, om te ori๋nteren. Ik heb geen geel groot budget maar rond de 250,- moet toch iets leuks te krijgen zijn, mogelijk 2e hands ofzo...
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor elektrische heb je? En wat vind je leuk om te spelen?
Als je een betere elektrische gaat kopen heb je trouwens ook het voordeel dat je je oude kunt verkopen en dat je daardoor een groter budget hebt.
als je er niet mee belt zal het wel een goed ding zijnquote:
Op marktplaats zijn zeker gitaren te vinden binnen je budget..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.
Ik speel op dit moment veel van CCR, omdat ik deze oude rock&roll altijd al leuk vond en omdat het makkelijk te spelen is, daarnaast doe ik veel oefeningen en ben met wat solo's/intro's bezig.
Valt me trouwens in dat ik ook voor semi-akoestisch zou kunnen gaan om zo "best of both worlds" te hebben of verkijk ik me hierop?
En weet je toevallig ook wat voor gitaar dat was waarop je gespeeld hebt? Zo'n slechte gitaar houden als oefengitaar als je een betere gitaar hebt klinkt misschien leuk, maar daar zul je waarschijnlijk nooit meer serieus op gaan spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.
Ik speel op dit moment veel van CCR, omdat ik deze oude rock&roll altijd al leuk vond en omdat het makkelijk te spelen is, daarnaast doe ik veel oefeningen en ben met wat solo's/intro's bezig.
Valt me trouwens in dat ik ook voor semi-akoestisch zou kunnen gaan om zo "best of both worlds" te hebben of verkijk ik me hierop?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien moet je je hobby's en interesses even updaten in je profiel? Je beroep klopt al aardig...
Ik ging ff spieken bij SingleCoil..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien moet je je hobby's en interesses even updaten in je profiel? Je beroep klopt al aardig...
Respect, brader...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Ik ging ff spieken bij SingleCoil..
Zie ik dat ie ook uit Schiedam komt, zelfde roots..
Don't fuck with mah posse
Maar dat klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wacht even...ik check even wie het zegt...
[ afbeelding ]
Ik heb iig niet als hobby flamen en trollenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wacht even...ik check even wie het zegt...
[ afbeelding ]
* zet singlecoil op het lijstje met domme mensen die alles gelooft van de Media.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook denken als ik net voor een paar honderd euro aan onbruikbare gear had uitgegeven
is hier vlakbijquote:
Nederlanders uit Schiedam verenigt uquote:
Ik zie het probleem trouwens niet, ik bel namelijk ook met mijn huidige telefoon op de 'juiste' manierquote:
dean ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
God, ik kom even langs en 3x raden wie er weer aan het trollen is!
Heb je je explorer al?quote:
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldigquote:
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldig![]()
Clean klinkt hij echt geweldig. Distortion wat minder moet ik zeggen maar heb hem gekocht voor clean dus.
maar echt mooi ding en speelt super. Alleen weinig vrije tijd.
Heb ook toneport vorige week gekocht
Ben bezig om uit te vinden hoe dat ding nou precies werkt met guitarrig.
Maar heb ook starcraft 2 gekocht dus ben beetje afgeleid in me vrije tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Bluestopik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Ja heb nog niet echt veel tijd gehad om met instellingen te kloten wou gewoon spelen. Maar clean klonk hij super om spider line 6 30 watt distortion minder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?
Die vind ik juist clean niet echt geweldig en met distortion weer behoorlijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |