hoe 2009...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
who released the nerds?
wat heeft nou een browser met gitaren te maken? ik heb geen os of webbrowser op me gitaar draaien.. sterker nog, er draait helemaal geen software op/in me gitaar
Vrij veel. Ik verwacht dat er meer mensen met een gitaar voor een browser zitten (met een tabsite) dan alleen met de plaat/cd/mp3 om een stukje op alleen gehoor te lerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
wat heeft nou een browser met gitaren te maken?
Net zoals het fair is om de klant erop te wijzen dat je site niet werkt in IE. Dan zullen de meeste klanten toch zeggen dat je hem mag aanpassen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?quote:
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inhouse/intranet is een ander verhaal, ja. Dan kan je inderdaad zeggen "IE of niet".
Juist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Powerchords gewoon met 2 vingers pakken wijsvinger en pink, opgelost
Ge-aard stopcontact pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Na een hoop kijken/zoeken en vragen is mijn set compleet. Vragen van mijn kant zullen voorlopig niet meer komen maar ik blijf dit topic wel volgen.
Wat ik dus nu heb:
- Squier Classic Vibe '60 stratocaster Sunburst
- Marshall VS265R (met niet werkende reverb)
- Ebay kabeltje![]()
![]()
Daarmee moet een beginner denk ik wel mee uit de voeten kunnen![]()
Wel aardig wat gebrom uit de amp though...
Goeie reisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De tekening is ondersteboven. De lage E zit bovenin deze tekening. Zie het als bijv een 5-7-7.
Over een uurtje naar Londen.
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.
En dat is dan weer vreemd. Ik zie verschillende bedrijven steeds vaker FF gebruiken als preffered browser. IE wordt steeds minder vaak ondersteund.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voor
Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...quote:
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.
Zie je wel, je zeikt weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mij
Ja, dat helptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...
1 troost, happy birthday kan ik al bijna, alleen totaal niet vloeiend; andere snaren trillen mee, maak met linkerhand op de fretten evenveel geluid als met de rechterhand op de snaren. Maar goed ik heb een tijdbesteding gevonden voor de komende jaren/leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef wimjongil het volgende:
0101011110100101010100101011010101010101010101010101
Dit betekent ongeveer: lekker weer om gitaar te spelen he, jongens? Maar nee, laten we over kompjoeturhs gaan praten!
Eerst roep je dat er te weinig over spelen gesproken word, en vervolgens praat je een halve pagina vol over websites bouwen en welke browser beter is. Van mij mag je, maar ik vind het vrij hypocrietquote:
Mooi betoog weer!quote:
alleen bij CRT als het goed is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat helpt
En voor een beeldscherm spelen wil ook wel eens brom meegeven.
Mijn laptop wil het ook wel doen... of mijn tv geeft dusdanig veel brom, maar daar zit ik ver genoeg van afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen bij CRT als het goed is.
Groeten terug.quote:
Dat noem ik geen zeiken hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |