Dan is een Epiphone LP Junior wel wat voor jouquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef Neraice het volgende:
Oh, dat wist ik niet![]()
Nog maar even lager bieden of verder zoeken dan. Epiphone is verder wel een goed merk toch?
Hmm, wat is dan het verschil tussen een Junior en een Standard?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is een Epiphone LP Junior wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Nee dat is iets te ver helaas, woon in omgeving Alkmaar. Maar ze zijn wel erg goedkoop zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Standard is het Slash uiterlijk, ongeveer
Junior is een vlakke top met een enkel, meestal de P90 element in de brugpositie.
1 element, volume, tone en klaar, geen poespas, lekker rocken
Er staat een zwarte op Marktplaats, in Lelystad [weet niet of dat wat dichtbij is]:
http://link.marktplaats.nl/361297032
Top! Die wil ik!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef KaMo het volgende:
http://www.musicstore.de:(...)e/art-GIT0015741-000
Musicstore verstuurt ook naar Nederland (zal er wel nog iets bijkopen, want vanaf de 100 euro is verzenden gratis)
Ja dat had ik gezien, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef Libelah het volgende:
Hij is pas over een maand op voorraad he...
En met wisselingen waarin je één vinger verzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef maniack28 het volgende:
Bij de linker heb je meteen je vingers goed voor evt. barrés
Alleen kun je dan geen Thrash spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Powerchords gewoon met 2 vingers pakken wijsvinger en pink, opgelost
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen kun je dan geen Thrash spelen.
Wat voor`n muziek?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef Aresdreams het volgende:
moet ook nog een toetsenist ergens zien te vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |