Vandeweek even gestoeid met de iPhone van een collega, maar best wel vet ding. Was eerst ook wat sceptisch, maar toch erg leukquote:
Klopt, maar waar jij volgens mij een H3 set erin heeft, heeft hij een H4.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?
Die vind ik juist clean niet echt geweldig en met distortion weer behoorlijk goed.
Ik wil ook wel dingen voor je nakijken/doen hoor. Kost niet zoveel, vriendenprijsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Bekaaier het volgende:
zo heb ik een Gibson Epiphone T-310 (Fender tele kopie) (tweede haakjes ding, beide merken staat op de headstock) bij mn buurman uit het grofvuil getrokken..
1. kan iemand mij een indicatie geven wat dat kreng waard is?
2. moet een nieuwe kam op (ouwe is eraf) en de bedrading en elementen moeten ws. vervangen worden
Ik ga 'm denk ik sowieso ter reparatie aanbieden, dan wordt dit m'n weeskind, gewoon puur uit medelijden..
Zou alleen wel ook graag n indicatie willen van wat die reparaties evt ongeveeer zouden kunnen kosten
edit: zou t evt ook zelf wel willen repareren bij wijze van experiment, zou niet erg zijn alsk deze verneuk, hij was toch al mishandeld en voor dood achtergelaten
hahahahahahaahahahahaaa. fanboy alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
* zet singlecoil op het lijstje met domme mensen die alles gelooft van de Media.
Edit, natuurlijk kan ik de verbinding weg laten vallen door hem op een aparte manier vast te pakken. Maar ik durf voor 100e te wedden dat ik dat ook kan met jouw telefoon.
Intro van Little Wing, da's heel wat voor mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
Iemand nog iets nieuws op de gitaar geleerd, van de week? Of alleen maar gear gekocht?
Ik ben gisteren met de bassist van mijn andere bandje bezig geweest was baslijnen te bedenken, liedjes een beetje opleuken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Iemand nog iets nieuws op de gitaar geleerd, van de week? Of alleen maar gear gekocht?
Pull up?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
Zo.
Zit een vriend van me net op mijn(immitatie) stratocaster te spelen, breekt ie de Hoge E met een pull up.
Balen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
Zo.
Zit een vriend van me net op mijn(immitatie) stratocaster te spelen, breekt ie de Hoge E met een pull up.
Laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Balen!
Ook even gekeken wat de oorzaak was?
Misschien even het zadeltje controleren of er geen scherp randje zit ofzo, stiekempjes..
Maandagmorgen de Classic Vibe gehaald, nu wil de intro van 'Smoke in the water'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
gewoon te dunne snarenquote:
Precies. Lompe techniek dus. Anders houd je de boel altijd wel heelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:47 schreef Braddie het volgende:
Brian May speelt met een muntje(sixpence) op .08
Ik speel op .09
Dustja... het hangt er meer vanaf HOE je speelt he?
Die gast speelt zelf op .011
Alleen als hij in tegenfase met de eerste staat, anders versterken ze elkaar. Mar wees gerust, er is er maar 1.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
Als we een tweede Singlecoil naast de eerste zetten, gaat hij dan de onzin weg humbucken?.
In Camden hebben we ook een paar keer gespeeld. Echt coole wijk, ook nog echte hippies enzo. As op Camden Market geweest?quote:Vandaag lekker promotie gemaakt in Camden. Kreeg wel wat leuke reacties, toffe mensen ontmoet.
Toch zouden je snaren van een harde aanslag alleen niet zo snel moeten knappen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
gewoon te dunne snarenik speel ook op .10 omdat .09 bija meteen knapt onder mijn 2.0 MM plectrums en snoei kei knetter harde attack.
Nee, geen as gezien. Ze hielden het netjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
In Camden hebben we ook een paar keer gespeeld. Echt coole wijk, ook nog echte hippies enzo. As op Camden Market geweest?
Dat scheelt zeker een stukje.quote:
Maarja, als je je dat niet af kan leren...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker een stukje.
Een goedkopere oplossing is minder lomp spelen.
Ik heb nog nooit een snaar gebroken, maar ik speel dan ook met m'n vingertjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker een stukje.
Een goedkopere oplossing is minder lomp spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |