quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik had van't weekend ook een geniale grap bedacht
Hoe heten 15 kruiden in een lijn?http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag ff meegespeeld met een ander bandje als bassist, akoestisch maar wel versterkt in een centrum ergens. Word je ook direct gevraagd voor een gratis cd-opname.Ik ken 3 van de 4 pas sinds gister.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef guitarist het volgende:
Nou, jullie wouden zien wat ik ging filmen toch?
nice!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben Drumkit from Hell aan het installeren op mijn netbook voor het geval ik mij op vakantie verveel.
Fijne vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben Drumkit from Hell aan het installeren op mijn netbook voor het geval ik mij op vakantie verveel.
hij is leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef guitarist het volgende:
TVP met mijn laatste post van het vorige topic.
[..]
Oerdegelijk, zeker dat wat higher end Epi'squote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Neraice het volgende:
Ik ben op zoek naar een niet te dure nieuwe elektrische gitaar en mijn oog is gevallen op de Epiphone Les Paul, die ik toch wel erg mooi vindIemand ervaring met Epiphone, beetje goed?
Misschien is die Gibson juist een goede stimulatiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Oerdegelijk, zeker dat wat higher end Epi's
Zelf ook een tijd met die planken in m'n handen gezeten, omdat ik een Les Paul moest en zou hebben..
Al moet ik bekennen dat ik nu een Gibson aan de muur heb hangen terwijl mijn gitaarspel eigenlijk nog geen recht doet aan zo'n gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |