abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84779406
Help!!! Afgelopen zaterdag koffers gekocht bij de Action ( :o ) met cijferslot (TSA). Nu wil ik uiteraard graag de standaardcode van 000 veranderen in een andere code. Maar hoe??? Er zit geen handleiding o.i.d. bij en ik kan het op internet nergens vinden. Ook kan ik geen lipje, pennentje ofzo ontdekken (wat bij vorige koffers met cijfersloten zo was...).
Dus....wie heeft toevallig ook koffers gekocht bij de Action en snapt wel hoe de combinatie veranderd kan worden?
:W
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:38:32 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_84779647
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef TNA het volgende:
Als iemand nu je koffer vindt weet 'ie je code.
Gelukkig ga ik pas over 2 weken weg en ik ga er van uit dat er in de tussentijd niemand belang heeft bij mijn lege koffer!
pi_84779720
Volgens het Viva Forum ( :D ) kun je bellen met volgens mij het hoofdkantoor. :) Misschien heb je daar wat aan?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84780288
Ja, dat bellen kan ik inderdaad proberen, maar dat vind ik zo dom overkomen...haha! :7
Ik hoop natuurlijk dat hier (of op Viva :@ ) iemand het ei van Columbus al uitgevonden heeft...
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:05:44 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_84780368
Zit er niet een klein gaatje in waar je een pennetje in kan steken?
pi_84790162
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef blackwhite het volgende:
Ja, dat bellen kan ik inderdaad proberen, maar dat vind ik zo dom overkomen...haha! :7
Ik hoop natuurlijk dat hier (of op Viva :@ ) iemand het ei van Columbus al uitgevonden heeft...
Waarom dom overkomen, zonder handleiding lijkt het me knap lastig :D Dus ik zou het gewoon doen ;)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')