Die staan er bij mij ook heel veel in de buurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:45 schreef KingOfMars het volgende:
OMG er staat echt een geweldig huis te koop wat we nooit kunnen betalen.
Nouja als we alleen nog maar broodpap eten gaat het wel misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die staan er bij mij ook heel veel in de buurt.
Ik kan nog een kindje verkopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja als we alleen nog maar broodpap eten gaat het wel misschien.
Da's wel makkelijk als je er drie hebt idd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan nog een kindje verkopen.
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Is alleen broodpap niet slecht voor je hart trouwens?
Wanneer ga je weer hard lopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.
Dus je hebt gewoon ritus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'n hart is prima S! Op dit moment althans. Geen idee wat de status is na 30 jaar broodpap.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon aanstelleritus?
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik overleg zo eerst even met de huisarts nav de uitslag van m'n meetding..
Je hebt geneukt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wel benieuwd of er nog een piek van gisteravond zichtbaar is straks..
Neuh joh. Mijn moeder heeft dat zo vaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk het. Er vast nog nooit iemand dood gegaan aan een bloeddruk van over de 200?
Ik heb egeltjesseks gehadquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik denk het. Er vast nog nooit iemand dood gegaan aan een bloeddruk van over de 200?
Ik heb zelfs geen medicijnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh joh. Mijn moeder heeft dat zo vaakDaar heeft ze ook medicijnen voor die ze eerst opvoeren
Zodat we dr vandaag of morgen kunnen afvoeren
Altijd leuk, eerst even een harinkie happen bij Aike, dan bier drinken bij de Walvis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
Zo donderdag vrijdag even naar terschelling
Ik moest zondag nog aan je denken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:44 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee nogwe zien wel , avondje hessel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |