Nee, daar werk ik (vlakbij). Ik woon natuurlijk in een witte straat.quote:
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Nog geeneens.
Maar wel een biepje bij een foutieve meting.
Neenee, ik kan helemaal niks zien. Een foutieve meting is geen meting zeg maar en dan doet -ie het een minuut later nog eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar jij kunt alleen zien dát er wat fout is, niet wát er fout is?
Leuk, zo'n iDeathclock2000 om je nek.
Nog niet gezien maar ik sluit ook niks uit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En in de tussentijd hangt er niet opeens een traumaheli boven je huis?
Niet allequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken?
Jup. Toen ik gister weg ging, liep ik nog even langs PZ en zei haar dat ik er een hard hoofd in had vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? Dus jij had van tevoren gezegd dat jij zich ziek zou melden en dat komt uit? Wat een knaas! Gelijk de Arbodienst op hem afsturen. Of influisteren dat die personeelszakenmiep het doet..
Net goed. Ik word er ZO ziek van. Die vent vergalt echt mijn werkplezier hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:14 schreef KingOfMars het volgende:
Zo te horen heeft -ie problemen genoeg straks T.
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar kom je (whehehe) nu alleen maar opdagen omdat er iemand moet zijn of heb je echt iets te doen, T?
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat er iemand moet zijn. Te doen heb ik niets JK.
Tja.. Valt weinig aan te doen hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Redelijk schandalig gezien jouw situatie eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |