abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4239415
hi all,

ik zit met een probleemje en moet het even kwijt. Afgelopen week hoorde ik dat een ex van mij een nieuwe vriend heeft en sindsdien kan ik aan niets anders meer denken. Op zich niet zo vreemd, als je om iemand geeft dan doen dat soort diengen pijn maar het vreemde is dat het al 2 jaar uit is (waarna we nog 1 jaar hebben aangekloot).
Na de definitieve breakup heb ik haar niet gezien en moest ook niet aan haar denken ofzo, maar in januari hoorde ik dat ze weer in ons oude huis ging wonen (waar we het gelukkigste deel van onze relatie hadden achteraf gezien).
Ik heb toen weer contact met haar gezocht om uit te vinden waarom ik aan haar moest denken en het was op zich gezellig(afgezien van een paar pijnlijke momenten).

Het vreemde is dat IK degene was die het uit had gemaakt om de simpele reden dat ik niets meer voor haar (dacht) te voelen. Nu ben ik bang dat ik een grote fout heb gemaakt en niemand meer zoals haar vind

zondag 19 mei 2002 @ 11:58:19 #2
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4239424
accepteren en verder gaan...
jij wilde niet meer verder en nu heb jij een probleem met het feit dat zij een ander heeft?

komop man, verwerk het!

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 19 mei 2002 @ 11:58:51 #3
28125 Cecilio
Excelsior
pi_4239427
quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:57 schreef nomore het volgende:
hi all,

ik zit met een probleemje en moet het even kwijt. Afgelopen week hoorde ik dat een ex van mij een nieuwe vriend heeft en sindsdien kan ik aan niets anders meer denken. Op zich niet zo vreemd, als je om iemand geeft dan doen dat soort diengen pijn maar het vreemde is dat het al 2 jaar uit is (waarna we nog 1 jaar hebben aangekloot).
Na de definitieve breakup heb ik haar niet gezien en moest ook niet aan haar denken ofzo, maar in januari hoorde ik dat ze weer in ons oude huis ging wonen (waar we het gelukkigste deel van onze relatie hadden achteraf gezien).
Ik heb toen weer contact met haar gezocht om uit te vinden waarom ik aan haar moest denken en het was op zich gezellig(afgezien van een paar pijnlijke momenten).

Het vreemde is dat IK degene was die het uit had gemaakt om de simpele reden dat ik niets meer voor haar (dacht) te voelen. Nu ben ik bang dat ik een grote fout heb gemaakt en niemand meer zoals haar vind

-> R&P?
  zondag 19 mei 2002 @ 12:00:16 #4
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4239438
quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:58 schreef Cecilio het volgende:

[..]

-> R&P?

Gaat snel, wilde het net zeggen
  zondag 19 mei 2002 @ 12:00:22 #5
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4239439
quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:58 schreef Cecilio het volgende:

[..]

-> R&P?

Idd, in R&P komt deze beter tot zijn recht. Schopje dus
pi_4239444
hoort inderdaad meer in R&P thuis, kan iemand het topic verhuizen?
  zondag 19 mei 2002 @ 12:02:42 #7
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_4239449
Jezus Nomore, ik voel exact hetzelfde als jij..

En dan zeggen: Kom op! helpt niet zoveel.

Ik weet hoe kut het is.
Heel kut.

zondag 19 mei 2002 @ 12:03:44 #8
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4239451
quote:
Op zondag 19 mei 2002 11:57 schreef nomore het volgende:
hi all,

Tja, ws heb je gewoon pech en zal je toch verder moeten. Leer iig van je fouten.
  zondag 19 mei 2002 @ 12:11:38 #9
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4239470
Het beste medicijn voor liefdesverdriet is een ander meisje. En iedereen heeft wel eens bepaalde periodes in zijn leven dat je denkt nooit iemand te vinden die bij je past. Dus, probeer er niet aan te denken en ga op zoek naar een leuk ander meisje! Er zit een leegte in je die opgevult moet worden...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  zondag 19 mei 2002 @ 12:12:21 #10
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_4239475
Hormonen, ze zouden verboden moeten worden!!

* VaLkyRie was liever een Vulcan geweest ipv een humanoid

Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_4239485
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:02 schreef Wolk het volgende:
Jezus Nomore, ik voel exact hetzelfde als jij..

En dan zeggen: Kom op! helpt niet zoveel.

Ik weet hoe kut het is.
Heel kut.

het ergste is nog dat ik WEET dat ze NU in bed ligt met die nieuwe gozer.. ok, ze is vliefd en ik gun haar dat op zich wel, maar ik voel niets anders dan pijn.
Ik weet dat ik haar moet vergeten, maar ze woont bij me om de hoek en dat maakt het niet makkelijker.
  zondag 19 mei 2002 @ 12:24:28 #12
3342 Wolk
pi_4239537
Ja, ik weet ook dat ze nu bij een andere gozer ligt..

Godverdomme man! Daaraan denken zorgt er al voor dat ik aan zelfmoord denk..

Maar dat doe ik niet hoor..

Het is verschrikkelijk.

Wat ik al de hele dag doe (misschien iets voor jou) is opschrijven wat ik voel.

Dan verwerk je alles een heel, heel klein beetje..

zondag 19 mei 2002 @ 12:27:37 #13
3342 Wolk
pi_4239561
Het rare is dat je heel lang kan denken dat uitmaken de beste optie was, maar als ze dan een nieuwe vriend heeft draait de wereld om..

Dan flitsen alle fantastische momenten door je heen en dan denk je alleen maar: dat doet ze nu met hem..

pi_4239567
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:11 schreef Kogando het volgende:
Het beste medicijn voor liefdesverdriet is een ander meisje. En iedereen heeft wel eens bepaalde periodes in zijn leven dat je denkt nooit iemand te vinden die bij je past. Dus, probeer er niet aan te denken en ga op zoek naar een leuk ander meisje! Er zit een leegte in je die opgevult moet worden...
Dit slaat nergens op! Je kunt je beter juist nu niet in een wilde andere relatie gooien omdat je wel moet weten of je dan weer niet hetzelfde probleem veroorzaakt. Zeker bij overhaasting word die kans toch wel errug groot, omdat je dan straks met een neiuwe relatie zit waarin je nog steeds aan je oude relatie zit te denken!

Je moet het eerst verwerken en dan pas kun je met vol goede moet op zoek naar nieuw (beter) geluk.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
pi_4239602
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:24 schreef Wolk het volgende:

Wat ik al de hele dag doe (misschien iets voor jou) is opschrijven wat ik voel.

doe ik ook wel, ik heb me vrijdagavond mezelf gruwelijk bezopen en toen ik 's ochtends om 6:00 thuiskwam ben ik begonnen met een brief naar haar. Ze heeft nl. nog wat spullen hier liggen (ook dat nog). Die brief wil ik dan in een oude valentijnskaart van haar stoppen.
Het ergste van allemaal vind ik nog de manier waarop ze het mij vertelde, zo gevoelloos, zo kil terwijl ze wist dat ik zowiezo wat problemen met onze vroegere relatie heb op het moment.

misschien verdien ik het wel, ik heb niet zulke aardige dingen tegen haar gezegd. je kunt rustig zeggen dat het gewoon niet 'meant to be' was, maar het gevolg is dat ik op het moment een totaal wrak ben en niet weet wat ik moet doen.

en wolk, zelfmoord zou ik nooit direct doen (al ben ik wel zeer destructief bezig de laatste tijd, maar dat is de enige manier dat ik alles kan vergeten en gun mezelf het tijdelijk plezier). maar ik vraag me wel af wat voor nut alles nog heeft.

zondag 19 mei 2002 @ 12:34:55 #16
3342 Wolk
pi_4239604
Daar ben ik het helemaal mee eens, Richardc
  zondag 19 mei 2002 @ 12:39:39 #17
3342 Wolk
pi_4239635
Ik vrees dat ik je niet echt beter kan laten voelen, want ik voel me net zo.

Ik weet ook niet wat het allemaal nog voor zin heeft.

Het stomme is, dat niemand begrijpt waarom je er nog zoveel problemen mee hebt. Het was toch al uit? zeggen ze dan..

Waar ik nu een beetje aan probeer te denken is dat mijn gedachten eigenlijk best oneerlijk zijn.

Ik maakte het uit (net als jij) en zij verdient dus een nieuwe vriend. Andersom zou het ook zo gaan.

Maar het kutte is dat je altijd had gedacht dat jij als eerste weer gelukkig zou worden.

pi_4239697
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:39 schreef Wolk het volgende:

Maar het kutte is dat je altijd had gedacht dat jij als eerste weer gelukkig zou worden.

heb ik ook. maar ik denk dat we (allebei) moet herinneren waarom we het hebben uitgemaakt. Ik zei al dat ik er NU spijt van heb, maar toen voelde het goed. Het ging gewoon niet meer (al was het voor ons allebei de eerste serieuze relatie en hadden we weining vergelijkingsmateriaal).
De reden dat ik er nu misschien spijt van heb is dat ik me alleen de goede dingen herinner en niet de slechte.

En een nieuwe relatie? ik heb genoeg kansen gehad en het gebeurde gewoon niet. Dat was ook een van de redenen dat ik weer contact met haar zocht, om uit te vinden of het aan haar lag. Nu weet ik zeker dat het idd aan haar lag en wie weet gaat het nu wel lukken.

pi_4239837
Gewoon erboven staan en je niet meteen in een nieuwe relatie storten. Zij is net zo min over jou als jij over haar waarschijnlijk.
  zondag 19 mei 2002 @ 13:50:06 #20
3342 Wolk
pi_4240205
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:49 schreef nomore het volgende:

[..]En een nieuwe relatie? ik heb genoeg kansen gehad en het gebeurde gewoon niet.

Je moet er niet bewust naar zoeken. Gewoon lol maken met je vrienden en dan opeens loop je tegen dat ene meisje aan die je alle andere doet vergeten..
pi_4240536
quote:
Op zondag 19 mei 2002 13:50 schreef Wolk het volgende:

[..]

Je moet er niet bewust naar zoeken. Gewoon lol maken met je vrienden en dan opeens loop je tegen dat ene meisje aan die je alle andere doet vergeten..

Ik geloof dat 'wolk' nog op een roze wolkje leeft, wake up and smell the coffee. Over het algemeen als je als jongen niet achter een meid aangaat, dan gebeurt er nix. In zekere zin moet je dus altijd alert en 'op zoek' zijn...
  zondag 19 mei 2002 @ 15:05:16 #22
3342 Wolk
pi_4240849
Misschien gebeurt er bij jou nix.

Bij mij komen ze op me af.

Ze komen naar boven, naar mijn roze wolk.

pi_4241002
quote:
Op zondag 19 mei 2002 12:11 schreef Kogando het volgende:
Dan zou ik me enorm schuldig voelen... alsof ik het alleen DAAROM doe.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  zondag 19 mei 2002 @ 15:34:22 #24
3342 Wolk
pi_4241168
quote:
Op zondag 19 mei 2002 15:20 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Dan zou ik me enorm schuldig voelen... alsof ik het alleen DAAROM doe.

Groot gelijk.
pi_4241214
2 jaar komop. Get over it... Afsluiten dat hoofdstuk, zoals het was wordt het toch nooit meer, laat het achter ga genieten van het leven en dan komt het wel weer goed een keer. Blijf er niet teveel mee malen in je hoofd iig, zo doe je alleen jezelf pijn en wie weet haar ook... Suc6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')