Die is geweldig ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is het errug lekker om bij snackbar Willie (kruispunt ijsellaan, burgemeester martenssingel) een patatje giros te halenDaar komen inderdaad wel veel allochtoontjes, maar het eten is verukkelijk
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die is geweldig ja.Die broodjes gyros is ook altijd absurd groot.
![]()
En de Burg. Martenssingel en omgeving (Krugerlaan e.d.) kun je toch onmogelijk als tokkiebuurt bestempelen? Volgens mij zit het daar eerder boven dan onder modaal.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in mijn straat wonen enkel advocaten en duurbetaalde mensen [ afbeelding ]
true, maar kadebuurt is K-H? Sure? Dan woon ik sinds mijn 4e gewoon al in K-H... Altijd zo'n feest op basisschool:quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De kadebuurt (mijn buurt) valt ook onder kort-haarlem en in deze wijk wonen misschien 2 allochtone gezinnen, echt bizar zo weinig!
volgens mij is de enige straat in K-H waar je gewoon niet wilt wonen de FW reitzstraat! maar dt kan ook persoonlijk zijn!
Ja vroeger was het de Kadebuurt maar als je de afvalkalende bekijktquote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
true, maar kadebuurt is K-H? Sure? Dan woon ik sinds mijn 4e gewoon al in K-H... Altijd zo'n feest op basisschool:
-Hoe heet je?
-Nathanael
-Hoe?
-Na tha na el
-Nataniel?
-Nee, Nathanael...
-Ow, ok, waar woon je?
-Rhijnvis Feithstraat (nummer)
-HOE?
-Rhijnvis Feithstraat
-Ok...
woondequote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja vroeger was het de Kadebuurt maar als je de afvalkalende bekijktdan valt de KB echt onder kort-haarlem, heeft ook wel even geduurd voor ik dat doorhad,
dan woon je trouwen wel belachelijk dichtbijElisabeth wolffstraat hier
nee daar zou ik inderdaad ook niet willen wonen, maar ook niet op het pretoria plein bedenk ik mij net, het zijn inderdaad die 4 of 5 straatjes daar waar ik liever niet terecht kom.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik bedoelde de Christiaan de Wetstraat, rond de vijver, daar zou ik persoonlijk ook niet willen wonen.
De rest gaat nog wel. Zeker als je niet een enorm budget hebt... dan zijn er slechtere plekken in Gouda.
Jij gaat niet toevallig in de FW reitzstraat wonen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Mja 't is geen villa-wijk. Maar dat zit er voorlopig ook niet in voor mij.
of we gaan gewoon allemaal naar het Glazen Huisjequote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
We moeten in het voorjaar, of in de zomer, als het lekker weer is maar eens een Gouda meet-organiseren op de markt.Terrasje pakken ofzo.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
We moeten in het voorjaar, of in de zomer, als het lekker weer is maar eens een Gouda meet-organiseren op de markt.Terrasje pakken ofzo.
Ja dat kan ook, maar goed het wordt voor mij sowieso pas 2011 wat deze maand zit propvol!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat mij betreft mag het best wat eerder, nooit verkeerd om wat mensen uit de buurt te leren kennen
ik zie zei nietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:24 schreef Tokamak het volgende:
Website van Gouda Geeft staat online!
http://www.goudageeft.nl/
Bedankt voor de waarschuwingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |