Volgens hem zouden luisteraars deze man moeten kennen.quote:Robert Jensen vertelt in zijn ochtendprogramma op Veronica dat hij voor duizenden euro's is opgelicht door een 'héle Bekende Nederlander'.
Jensen wil niet zeggen om hoeveel geld het precies gaat en wie de betreffende persoon is, hij wil eerst zelf onderzoek doen. "Ik ben bestolen en opgelicht door iemand waarvan ik het echt niet had verwacht", vertelt hij. "Ik moet een klein beetje vaag blijven omdat ik nog wat wil onderzoeken, maar als het is zoals het lijkt, dan ben ik er 99 procent zeker van dat het hier gaat om oplichterij en diefstal."
De presentator werd afgelopen vrijdag door een medewerker van zijn bedrijf op de hoogte gebracht van de situatie. "Ik ken die persoon al jaren, dus je verwacht zoiets absoluut niet. Ik ken zijn vrouw en kinderen zelfs." Jensen is zelfs een beetje verbaasd door zichzelf. "In Hilversum is zovéél oplichterij, maar ik heb me altijd staande weten te houden. Stom dat ik zo naïef heb kunnen zijn. In de eerste instantie dacht ik ook echt dat er geen opzet in het spel was, maar het kan gewoon geen toeval zijn."
De persoon in kwestie heeft twee dagen de tijd om de boel weer in orde te maken, anders gaat Jensen naar de politie. "Ik snap dat het heel schadelijk voor deze persoon is als zijn identiteit uitlekt daarom geen ik hem twee dagen om alles te herstellen. Zo niet dan zal ik hem keihard moeten aanpakken.''
Dat sowieso, maar zal wellicht wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Publiciteitsstunt om zijn nieuwe radio programma denk ik.
Ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zal wellicht wel een kern van waarheid in zitten.
Het schijnt dus een man te zijn, met vrouw en kinderen waar Jensen altijd goed mee kon opschieten. Ik moest denken aan Reinout Oerlemans op de een of andere manier.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt dus een man te zijn, met vrouw en kinderen waar Jensen altijd goed mee kon opschieten. Ik moest denken aan Reinout Oerlemans op de een of andere manier.
Dat zou toch niet te filmen zijn!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was gewoon de eerste die in me opkwam Haaibaaikequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Urquhart en Ole, hoe komen jullie aan Reinout Oerlemans? Dat vind ik nonsens om hem te verdenken.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Dat zal hem goed doen de steunquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij mij niemand Ole..Dat hoop ik voor Jensen dat 't een stunt is om zijn nieuw programma.
Die heeft zat geld en heeft dat fooitje van Jensen niet nodig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Urquhart het volgende:
Ik moest denken aan Reinout Oerlemans op de een of andere manier.
Eyeworks draait wel verlies las ik een paar dagen terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:54 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Die heeft zat geld en heeft dat fooitje van Jensen niet nodig.
Dat klopt..Jensen maakt morgen bij shownieuws bekend wie dat gedaan heeft (moet maar geloven) Als die persoon het gestolen geld aan hem teruggaat brengen dan zegt hij niet wie het is! Anders wel.. Zo zei die gisteren in shownieuws.Wordt vervolgt morgenavond om 19.30u! Ik betwijfel hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Eyeworks draait wel verlies las ik een paar dagen terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |