lekker geslapen geachte?quote:
dan is er altijd troostquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Gewoon terugsturen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Al die mongolen op MSN met hun virus.
Ja, heerlijk tot half 1.. en jij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
lekker geslapen geachte?
was je niet boos, of heb je toch geknarst weer...
Condoom om je MSN doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
Al die mongolen op MSN met hun virus.
nee je hoefde nog niet, dus positief blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heerlijk tot half 1.. en jij?
Tzal wel even wel even wennen zijn als ik weer naar school moet.
Een heleboel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
dan is er altijd troost
wat wil een ludo nog meer, behalve migreren
Oef, wat vroeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee je hoefde nog niet, dus positief blijven
ik van 5:30-11:30, 2x eruit, voel me erg goed
ah, je gaat voor het goud natuurlijkquote:
ikquote:
vlissingen, licht nemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oef, wat vroeg.
Speciale planning?
Met minder neem ik geen genoegen, MiVer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah, je gaat voor het goud natuurlijk
Bedenk waar je het het laatst hebt gebruikt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik zoek iets, maar ik kan het niet vinden.
alles heeft zijn nut, zelfs afbraakquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ja, daar heb je vast weinig aan.
Nou, het is muziekquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedenk waar je het het laatst hebt gebruikt.
In het echte leven mis ik Google en/of CTRL+F ook heel erg ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik zoek iets, maar ik kan het niet vinden.
Lijkt me niet dat dat soelaas gaat bieden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |