Mooie openingstijd ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
function ggd(a,b)
if a = b
return a
else if a < b
return ggd(a, b-a)
else
return ggd(a-b, b)
end
Einde.
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk mij even pro reageren in FB![]()
Modkwaliteiten, ziet u wel.
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nou nog even die extra knopjes om zijn reactie leeg te kunnen halen met een: -Het is klaar nu-quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen Ian.
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wij straks op iedereen overkomen als mensen die de hele dag naar die oude mongool zitten te kijken? Alsof het imago van de RLS al niet kudt genoeg is...
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het komt niet via mij maar via een Mod...wil je nu nog steeds een MODderblodje worden Ian?
Hoeveel daarvan zijn van/gaan over mij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog vier topics, dan zitten we met RLS gewoon al weer aan de 1000 topics en zijn we kei volwassen.
Jonguh, het is gewoon camp. Mensen die dat niet snappen, gaan maar weer lekker de hele dag "terechte klacht" en "wat een kanker klacht" posten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is hier wel léég. En als we nou ook nog 's overkomen als Opageylerdts is dat niet echt een uitnodiging voor mensen om hier een kijkje te nemen![]()
En ik bedoelde niet: "Stomme Laysa het is allemaal jouw schuld!" meer gewoon my 2 cents over de hele aandacht die Fatty krijgt
Er ís geen streamquote:
En dat mod worden is slechts een kwestie van tijd, ze kunnen me niet blijven negerenquote:
Hij heeft het nu over Ianquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[TAL SC #203] Alweer richting de 300
en zo komen er meer fokkers bij die opa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMDUMDUMMMMMMMMM!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk".quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er ís geen stream_!
Als die vetzak trouw voor zijn pc gaat zitten en normale interactie verzorgt sta ik vooraan!
Ja, hij is live nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa heeft gewoon weekend. Morgen gaat hij weer "aan het werk". [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |