abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:26:07 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_84750279
:9.
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:26:33 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84750303
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik was in de positie van die vriend. Wat zou je willen weten?
Nee, ik meen het.
Op het moment niets, maar dit soort dillema's gebruiken ze altijd op TV in drama series, zodat je als kijker beargumenteerbaar met beide partijen kunt sympathiseren!
Confidence through competence
pi_84750333
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij die zaktaart nou al gemaakt Peeke?
Nee }:| Die staat nog steeds af te koelen }:| Maar ik ben het zat en ga zo gewoon beginnen.....

Spannend :9 uur der waarheid :9 Hopen dat de binnenkant ook gaar is :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:27:26 #4
55709 Stereotomy
pi_84750349
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee }:| Die staat nog steeds af te koelen }:| Maar ik ben het zat en ga zo gewoon beginnen.....

Zo niet dan heb je gewoon een brownie gemaakt :+
pi_84750355
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Dus wij staan in de kroeg, ik en wat vrienden. En zij staat op een pool tafel te dansen met wat van haar vriendinnen. Na afloop komt ze er af en die meiden bestellen wat aan de bar. Held als ik ben loopt een vriend van mij er op af. Ik was zoals altijd weer net 3 seconden te laat.

Hij raakt aan de praat, 10 minuutjes later staat ie weer bij ons. En zegt nog 'kansloos'. Dus ik zie mijn kans schoon en loop naar de dames toe om verhaal te halen. Nog geen 3 minuten in het gesprek zeg ik tegen die meiden: 'dus mijn vriend zegt dat mij en de maten echt geen kans maken bij jullie' en al die meiden knikken instemmend, 'dus daag ik jullie uit een gezellig avond te hebben met een stelletje nerds zoals ons'. En niet lang daarna staan we gezellig en lachend met z'n 10 of 11'en bij elkaar.

Echt 5 uur later beide een andere kant op gegaan kom ik dus haar met 2 vriendinnen tegen net buiten een van de 4 plekken in m'burg die tot 4/5 uur open zijn.(het is nu ergens tussen 00.00 en 02:00) blijkt dus dat zij eigenlijk bij een vriendin zou logeren want ze kwam uit goes. Echter die vriendin ging halfverwegen de avond met een andere jongen aan de haal en nam dr telefoon niet meer op. Ze was moe en voelde zich alleen gelaten want bij andere vriendinnen kon ze ook niet terrecht.

Ik was zelf al onderweg naar huis, en kassielam en besloot haar dus maar een slaap plek aan te bieden. Aangezien mijn ouders daar nooit moeilijk over doen. Taxi'tje later, kosten keurig gedeelt, dump ik haar in de ---->logeer kamer<---- vertel me ouders ff dat we een gast hebben en ga zelf ook naar mijn eigen kamer. Tuurlijk, we hebben wat gepraat en geflirt, maar je verwacht toch niet dat me kamer deur opengaat en ze bij mij het bed inkruipt.....

nja ik had er niks op tegen totdat ik de volgende morgen de verkeerde telefoon opnam, en toen was het toch al te laat. En vond ik het erg? neej want ik heb niks fout gedaan. toen ik achter dr leeftijd kwam 2 dagen later op msn, had ik wel twijfels.... maar care, tegen de tijd dat ik terug kom is het wel legaal. Dus boeiend ! en tot die tijd. lang leven de lol :D
Hmm dat klinkt dan weer niet als sex-vriendin.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84750431
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo niet dan heb je gewoon een brownie gemaakt :+
MAar wel een nog calorierijkere dan normaal _O- Meer ei, veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer suiker _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84750446
quote:

[..]

Het klonk als biscuitdeeg, klopt dat? Als je onderkant een logge koek is, heb ik nog een tip. Maar ik ga er niet van uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84750513
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het klonk als biscuitdeeg, klopt dat? Als je onderkant een logge koek is, heb ik nog een tip. Maar ik ga er niet van uit.
Boter, suiker, ei, chocola, bloem? Jij zegt het, ik geloof je direct :D Maar bodem voelde ook aan als een mooi gaar gebakje :9 We zullen zo zien ;) I'll be back :7
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:30:52 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84750534
Ik zwijg op mijn beroepsrecht. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84750538
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik niet - ook als je die ander niet kent, is er nog zoiets als fatsoen.
*;

Braamyo komt op mij over als het type man waar ik graag hard voor wegrende toen ik vrijgezel was. Bah bah bah.

De soep was zálig! :9~ Echt heel anders dan ik normaal als soep eet. Lekker zacht, romig en met ontzettend veel smaak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84750590
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Boter, suiker, ei, chocola, bloem? Jij zegt het, ik geloof je direct :D Maar bodem voelde ook aan als een mooi gaar gebakje :9 We zullen zo zien ;) I'll be back :7
Nee, in biscuitdeeg zit geen boter.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84750629
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*;

Braamyo komt op mij over als het type man waar ik graag hard voor wegrende toen ik vrijgezel was. Bah bah bah.

De soep was zálig! :9~ Echt heel anders dan ik normaal als soep eet. Lekker zacht, romig en met ontzettend veel smaak.
Leuk dat de soep zo lekker was.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:32:53 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84750643
quote:

Ik heb even niet meegekregen wat voor soep het was?

En hoe is het vandaag met het (uit)zicht?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:34:19 #14
13783 Anthraxx
pi_84750718
quote:

[..]

*;

Bij mij als dit type:
pi_84750753
quote:

:Y)
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:35:49 #16
55709 Stereotomy
pi_84750793
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bij mij als dit type:
[ afbeelding ]
Bijtend :D oO<
pi_84750796
quote:

[..]

Bij mij als dit type:
[ afbeelding ]
Neuh, dat ook weer niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84750845
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef golfer het volgende:

Ik heb even niet meegekregen wat voor soep het was?

En hoe is het vandaag met het (uit)zicht?
Het was een Engelse soep met een Indiaas tintje 8-) Kip (hele kip gebruikt) met mango, kerrie, bacon, amandelen (gemalen), selderij, peterselie, ui, knoflook, gember, citroen hmm...dat was het geloof ik wel.

Zicht komt in flitsen :') (en rechts nog steeds dichte mist)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84750911
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
) I'll be back :7 Insert Oostenrijks accent..... _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84750919
quote:

Bij mij als dit type:
[ afbeelding ]
Ik weet wat voor type jij bent en echt, dát zijn pas leuke mannen _O_
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:39:41 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84751031
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Isabeau het volgende:

Het was een Engelse soep met een Indiaas tintje 8-) Kip (hele kip gebruikt) met mango, kerrie, bacon, amandelen (gemalen), selderij, peterselie, ui, knoflook, gember, citroen hmm...dat was het geloof ik wel.
Oh, dat klinkt lekker. c_/
quote:
Zicht komt in flitsen :') (en rechts nog steeds dichte mist)
Heb je het idee dat het nog steeds vermindert?
Poef.....gone! ©golfer
pi_84751043
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet wat voor type jij bent en echt, dát zijn pas leuke mannen _O_
Wat een mooi compliment O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 augustus 2010 @ 21:40:15 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84751071
quote:

[..]

Bij mij als dit type:
[ afbeelding ]
:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:40:31 #24
13783 Anthraxx
pi_84751088
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat een mooi compliment O+
Ja, ik ben er meteen stil van.

:@
pi_84751146
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef borisz het volgende:

:D
Boris, kijk even in: Waar heb jij gegeten.
We zaten in de zandbak in je achtertuin 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')