quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef retorbrapi het volgende:
stormlooptipoc
Maar goed tvp dus, ben wel geïnteresseerd in zo'n mooie aPad.
Heb je er al een dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:46 schreef elfzesendertig het volgende:
De eerste fatsoenlijk werkende tablet moet nog langskomen. Tot nu toe is alles goedkoop en traag, maar we wachten wel...
ja in principe zou je er ook een externe HDD aan kunnen hangen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon bestanden openen die in jouw USB-stick staan?
Jij hebt dan wel een slechte ervaring. Maar 100en filmpjes op Youtube laten zien dat de aPad een degelijk ding is voor 120 euro. En nee, je kan hem dan misschien niet met de iPad vergelijken..quote:
Ik heb er geen en dat wil ik ook absoluut niet. Ook al zijn ze goedkoop, het functioneert niet zoals ik dat verwacht. Het is traag, lelijk en voegt niks toe; de apps zijn enkel opgeblazen. Die Chinese fabrikanten kunnen wat dat betreft weinig fatsoenlijks produceren. De iPad spant tot nu toe de kroon wat betreft tablets. Op 11 augustus weten we waarschijnlijk meer wat betreft een fatsoenlijke Android tablet (die waarschijnlijk nog steeds niet echt iets toevoegt).quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb je er al een dan?
[..]
ja in principe zou je er ook een externe HDD aan kunnen hangen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb er geen en dat wil ik ook absoluut niet. Ook al zijn ze goedkoop, het functioneert niet zoals ik dat verwacht. Het is traag, lelijk en voegt niks toe; de apps zijn enkel opgeblazen. Die Chinese fabrikanten kunnen wat dat betreft weinig fatsoenlijks produceren. De iPad spant tot nu toe de kroon wat betreft tablets. Op 11 augustus weten we waarschijnlijk meer wat betreft een fatsoenlijke Android tablet (die waarschijnlijk nog steeds niet echt iets toevoegt).
In de VS nu al nummer 1 OS voor telefoons.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Android op telefoons wint terrein,
Sinds wanneer? Enige tijd geleden was het namelijk nog RIM met vrij ruime voorsprong. Android wist wel tweede plek te bemachtigen.quote:In de VS nu al nummer 1 OS voor telefoons.
Ik denk dat ze meer gokken op de film/serie/game liefhebbers met dit apparaat. SD/USB en HDMI-out + webcam, toch grappig, meer een multimedia tablet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zeker mooi ding, had zelf alleen niet voor 16:9 gekozen.
[..]
Sinds wanneer? Enige tijd geleden was het namelijk nog RIM met vrij ruime voorsprong. Android wist wel tweede plek te bemachtigen.
Pardon, Android v iPhone bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zeker mooi ding, had zelf alleen niet voor 16:9 gekozen.
[..]
Sinds wanneer? Enige tijd geleden was het namelijk nog RIM met vrij ruime voorsprong. Android wist wel tweede plek te bemachtigen.
quote:Het marktaandeel van Android-telefoons in de VS belandde daarmee volgens Canalys op 34 procent. De BlackBerry van Research In Motion (RIM) haalde 32 procent en Apple's iPhone bleef steken op een marktaandeel van 22 procent.
De ipad is daarom ook het duurste. En voor 500+ mag je dat ook wel verwachten. Dus ga de ipad nou niet met de apad vergelijken want je weet toch al dat hij beter is. En waaarom voegt de ipad wel iets toe en een android tablet niks?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb er geen en dat wil ik ook absoluut niet. Ook al zijn ze goedkoop, het functioneert niet zoals ik dat verwacht. Het is traag, lelijk en voegt niks toe; de apps zijn enkel opgeblazen. Die Chinese fabrikanten kunnen wat dat betreft weinig fatsoenlijks produceren. De iPad spant tot nu toe de kroon wat betreft tablets. Op 11 augustus weten we waarschijnlijk meer wat betreft een fatsoenlijke Android tablet (die waarschijnlijk nog steeds niet echt iets toevoegt).
quote:Tweakers: Duitse supermarktketen verkoopt 7"-Android-tablet voor 179 euro
De Duitse supermarktketen Marktkauf neemt een op Android draaiende tablet met een prijs van 179 euro in zijn assortiment op. De Surfer Touch Pad heeft onder meer een hdmi-uitgang en een gps-module, en zal in Duitsland verkrijgbaar zijn.
Eerste regel van quotequote:
Dat is dus precies wat ik zei: geen enkele Android tablet komt op dit moment in de buurt van de iPad en dat maakt ze voor mij waardeloos. Ik zit niet te wachten op een goedkope knock-off die traag werkt. Overigens voegt de iPad wel wat toe doordat apps speciaalvoor de iPad gemaakt zijn en het grote scherm benutten. Dit moet bij Android nog gebeuren. Vooralsnog zijn de apps op Android tablets gewoon opgeblazen en daardoor lelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:18 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
De ipad is daarom ook het duurste. En voor 500+ mag je dat ook wel verwachten. Dus ga de ipad nou niet met de apad vergelijken want je weet toch al dat hij beter is. En waaarom voegt de ipad wel iets toe en een android tablet niks?
Dus alleen de apps?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik zei: geen enkele Android tablet komt op dit moment in de buurt van de iPad en dat maakt ze voor mij waardeloos. Ik zit niet te wachten op een goedkope knock-off die traag werkt. Overigens voegt de iPad wel wat toe doordat apps speciaalvoor de iPad gemaakt zijn en het grote scherm benutten. Dit moet bij Android nog gebeuren. Vooralsnog zijn de apps op Android tablets gewoon opgeblazen en daardoor lelijk.
De apps zijn wel grotendeels wat een iPad en een Android tablet van elkaar onderscheidt. De vormgeving van het apparaat zelf is praktisch hetzelfde, dus daar valt weinig te onderscheiden. Echter, vooralsnog hebben Android tablets niks te bieden omdat ze allemaal log werken en apps enkel opgeblazen zijn. Een fatsoenlijke gebruikerservaring is mijlenver te zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |