heeeelquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef rubje het volgende:
okee.. hoe anders is deze aPad ivg met de echte iPad?
ik heb het dan over batterijduur,applicaties en snelheid etc??
Die wel gelijk heeft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, daar hebben we de troll weer!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah, daar hebben we de troll weer!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:08 schreef Joene94 het volgende:
Vandaag in de mediamarkt de iPads zien liggen. Was toch even benieuwd en het even geprobeerd.
Ze zijn leuk, maar voor mij vooral veel te groot.
Voor de rest is het natuurlijk wel een totaal ander iets, niet te vergelijken met elkaar.
Ook de archos tablet zien liggen (7"), wat een pokkeding zeg. Ben blij dat ik die niet heb.
Zit misschien dan wel de zelfde processor in, en is daardoor even snel, maar ik vind het touchscreen slechter dan die van de aPad. Daarnaast was hij een eurotje of 60 duurder en het design vond ik niet veel beter. Geluid kreeg ik er niet uit, wat ik ook probeerde. Vaag ding dus.
Al met al: nog steeds apetrots op m'n aPad.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aPad![]()
![]()
![]()
aPad bezitters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iPad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trollen![]()
![]()
![]()
![]()
Joene![]()
![]()
![]()
![]()
Magischmannetje![]()
![]()
![]()
GuitarJJ![]()
![]()
![]()
![]()
Berend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
= ipad bezitter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna, maar je hebt er een app voor in cydia!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef retorbrapi het volgende:
Kan de iPad al multitasken? Zo nee, aPad natuurlijk
Kan je het niet hebben ofzo dat wij er wel tevreden mee zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aPad![]()
![]()
![]()
aPad bezitters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iPad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trollen![]()
![]()
![]()
![]()
Joene![]()
![]()
![]()
![]()
Magischmannetje![]()
![]()
![]()
GuitarJJ![]()
![]()
![]()
![]()
Berend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
= ipad bezitter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een app moeten hebben om te multitasken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bijna, maar je hebt er een app voor in cydia!Dus JA
Een ipad natuurlijk heb er zelf ook 1 gekocht werkt prima die 3G.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef groggy het volgende:
welke tablet met 3G ondersteuning is aanrader?
Je hebt alleen vergrootte apps. Koop dan een telefoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Een ipad natuurlijk heb er zelf ook 1 gekocht werkt prima die 3G.
Zat ook eerst te twijfelen tussen een apad en een ipad maar ben toch maar voor een ipad gegaan.
Gewoon omdat het kon.
Mischien dat ik ook nog eens zo'n apad koop omdat sommige spellen van android er niet zijn bij apple
Zoals Blow up echt een geweldige game maar niet voor apple.
Ja die heb ik ook zo'n htc hero maar spellen zijn ook wel leuk wat groterquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je hebt alleen vergrootte apps. Koop dan een telefoon
Ja maar ze worden alleen maar vergroot > super lelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook zo'n htc hero maar spellen zijn ook wel leuk wat groter
Zo'n 90% van mijn gedownloade apps hebben een prima groot/volledig en scherp beeld. Alleen sommige spelletjes worden wat uitvergroot.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je hebt alleen vergrootte apps. Koop dan een telefoon
Ik had nog zo'n stekkertje thuis liggen:quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef JapieGijs het volgende:
GuitarJJ, hoe heb jij dat met die US stekker gedaan? Gewoon zo'n verloopje besteld? Moet je daar nog op voltages letten ofzo?
Zozo, stoere jongen ben jij!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Berend. het volgende:
Kijk eens wat er onder mijn naam staat.
Hij is wel aardig. Alleen heb je voor dat geld (volgens mij) als het goed is eentje met een sterkere Cortex Processor. Ik denk dat het slimmer is om voor zoiets te gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:20 schreef roald17 het volgende:
Ik heb nu een netbook, en deze wil ik verkopen en dan deze epad halen:
http://www.pandawill.com/(...)r-silver_p37662.html
Is dit een goede keuze prijs/kwaliteit?
Ik snap je probleem niet, je doet alsof je gedwongen wordt om hier te reageren. Als je zo geilt op je eigen iPad, blijf je toch lekker weg....quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Berend. het volgende:
Kijk eens wat er onder mijn naam staat.
Ja lekker, je apparaat dat je zelf gekocht hebt moeten "hacken" om hem fatsoenlijk te laten werkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bijna, maar je hebt er een app voor in cydia!Dus JA
Over een maand kan het wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:43 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Ja lekker, je apparaat dat je zelf gekocht hebt moeten "hacken" om hem fatsoenlijk te laten werkenNeemt niet weg dat die aPad ook niks is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |