Ik heb er zelf eentje gehad. Had de iPad een webcam, mic, uitbreidbaar geheugen en USB slots dan had ik hem niet verkocht. Die factoren zijn voor mij essentieel als je een tablet pc wilt. Ik heb niets aan die apps alleen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Daar kan ik niet trollen, de iPad is al perfect.
Ik zal morgen ook is een filmpje maken, want die gozer zegt dat hij niet goed reageert en je ziet hem ook langzaam scrollen etc... Ik heb zijn stappen nagedaan (cnn enz) en heb die problemen die hij heeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef rcco het volgende:
[..]
Deze wordt ook verkocht als Enso zenPad 4.
http://www.engadget.com/2(...)oxed-and-politely-b/
Met stabiel bedoel ik natuurlijk dat het werkt, niet blijft hangen, goed reageert, enzovoort. Het feit dat in een taal-bestandje het woord telefoon niet vervangen is voor aPad/Tablet maakt mij verder geen reet uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Stabiele versie
"Wilt u uw telefoon uitzetten?"
Ok. Ik wacht nog even op de komende modellen. Neemt niet weg dat meneer uit dat filmpje een "If it's shiny and made by Apple i'll buy it" boy is dus ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook is een filmpje maken, want die gozer zegt dat hij niet goed reageert en je ziet hem ook langzaam scrollen etc... Ik heb zijn stappen nagedaan (cnn enz) en heb die problemen die hij heeft helemaal niet.
Hier ook nog steeds een tevreden aPad gebruiker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
En ik ben nog steeds tevreden over m'n aPad
Mooi. Jammer dat het zo lang geduurd heet, maar beter een werkend trackingnummer na een tijdje dan helemaal niets..quote:
Haha, inderdaad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Mooi. Jammer dat het zo lang geduurd heet, maar beter een werkend trackingnummer na een tijdje dan helemaal niets..
iets zegt mij dat je dat over 6 maanden niet meer bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef MagischMannetje het volgende:
En ik ben nog steeds tevreden over m'n aPad
Ik weet het dat ze steeds beter en goedkoper worden. Maar ik kan mailen en chatten en browsen. Vanaf de bank, dus wat wil ik nog meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef rubje het volgende:
[..]
iets zegt mij dat je dat over 6 maanden niet meer bent
Je kan ze wel lezen via aldiko (e-reader) zal straks wel kijken of er ook een magazine app voor is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik wil vooral zo'n Magazine app zoals ze voor de iPad al wel hebben (ook bijv. van de AKO). Lekker m'n national geographic vanaf de tablet lezen ipv die dingen te verzamelen in de kast.
Als ik een micro sd heb zal ik even kijken of fc knudde en al die strips goed werken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Aldiko ken ik wel, maar dat is gewoon ebooks. De officiële Kindle applicatie is er ook al, maar die heeft ook (nog) geen magazines erin zitten.
Het scherm lijkt me nml. niet geschikt voor boeken, maar tijdschriften lijken me dan wel weer goed te doen
Zou je ook even willen kijken of je de reclamefolders, van bijvoorbeeld Blokker, op hun site kan bekijken in Skyfire?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als ik een micro sd heb zal ik even kijken of fc knudde en al die strips goed werken.
Sorry, krijg niet zoveel te zien. Het scherm wordt iets donkerder en een vakje met een kruisje verschijnt. Ik denk het niet dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef rcco het volgende:
[..]
Zou je ook even willen kijken of je de reclamefolders, van bijvoorbeeld Blokker, op hun site kan bekijken in Skyfire?
Als dat kan, kan ik namelijk mijn magazines lezen via issuu.com
Ik heb hem op m'n tablet staan, ik zal voor je kijken of ik een trucje kan vinden om hem te back-uppen ofzo op een SD kaart (de app). Vannacht of morgenmiddag laat ik horen of 't gelukt is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
waar kan ik buienradarv2.apk downloaden
Ik heb geen android market dus moet gewoon via xp machine naar sd kaart
kan alleen geen website vinden die buienradar heeft
Wel een heleboel andere gevonden zoals skype en stocks en nu en opera maar geen bui
Jammer. Toch bedankt voor het proberen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Sorry, krijg niet zoveel te zien. Het scherm wordt iets donkerder en een vakje met een kruisje verschijnt. Ik denk het niet dus.
Buienradar 1quote:
Als je desnoods nog een andere browser weet waarmee ik het zou kunnen proberen, mag je die opnoemen en wil ik het nog wel even proberen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef rcco het volgende:
[..]
Jammer. Toch bedankt voor het proberen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:17
schreef Joene94 het volgende:
..................... Dus ik heb voor je beide versies geupload. Succes met uitproberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |