quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef o.us het volgende:
Check dit forum maar even want hier vind je vast je antwoord sneller dan hier gok ik:
http://www.androidtablets.net/
Ik heb zelf een aPad gehad zoals je weet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb je ze überhaupt wel gekeken?
Het is gewoon een kwestie van tijd. De iPhone was in het begin ook een log kutding.. nu draait hij 1 Ghz op een super mooi snel scherm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aPad gehad zoals je weet.
kom op omdat jij een keer een slechte blue led heb gehad, is in een keer alles slecht. Behalve de ipad maar dat moet ook wel voor minimaal ¤300 meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aPad gehad zoals je weet.
Maar dan heb je ook gewoon iets:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
kom op omdat jij een keer een slechte blue led heb gehad, is in een keer alles slecht. Behalve de ipad maar dat moet ook wel voor minimaal ¤300 meer.
Bron?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef Berend. het volgende:
Natuurlijk vraagt Apple veel op de iPad, en hebben ze veel winst. Volgens mij 250euro ofzo, maar daar zit nog geen transport kosten bij. Een aPad kost 60euro? Zegt dat je dan echt niets?
Dat zijn ongeveer de Chinese verkoopprijzen in de electronicamarkten in China zelf als je het omrekent van yuan naar de euro.quote:
Post eens pics van de verpakking incluis tablet wil je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:57 schreef sk888er het volgende:
mn wiipad is geleverd
Alleen ben helemaal vergeten om een omvormer voor het stopcontact voor de lader erbij te bestellendus ff in huis zoeken naar een gelijkwaardige lader en anders maandag maar ff naar de stad rijden.
Het is alleen denk ik gewoon wel een epadathans op de doos staat een internet explorer teken en dan pad erachter + het plaatje dat in de shop zit ( http://www.wiipad.us/img/p/11-56-thickbox.jpg ) klopt niet, die naam wiipad is er denk ik gewoon opgeshopt want die is hier niet terug te vinden.
Mwah, denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen, een simpele ePad zal er vast voor ¤60,- liggen, maar ik denk dat de aPad daar voor iets van 80 tot 100 euro zal liggen. Heb er zelf ¤120,- voor betaald, en voor wat het kan ben ik er erg tevreden mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer de Chinese verkoopprijzen in de electronicamarkten in China zelf als je het omrekent van yuan naar de euro.
Dan zijn jullie eigenlijk best wel genaaid om er 150 voor te doken tbh
Wat o.us zegt. En daarnaast: wat voor aansluiting is het? Ik heb namelijk speciaal voor m'n aPad nog zo'n omvormer gekocht die ik niet nodig bleek te hebben. Ik wil hem wel opsturen als je er nog eentje nodig hebt, en het precies degene is die ik nog heb liggen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Post eens pics van de verpakking incluis tablet wil je?
Alleen het internet deed het niet omdat ik de blue versie had, dus. aPadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Mwah, denk eerlijk gezegd dat dat wel mee zal vallen, een simpele ePad zal er vast voor ¤60,- liggen, maar ik denk dat de aPad daar voor iets van 80 tot 100 euro zal liggen. Heb er zelf ¤120,- voor betaald, en voor wat het kan ben ik er erg tevreden mee.
Maar, ik ben gewoon benieuwd of Berend met iets van een bron kan komen voor wat hij verteld, aangezien hij het aardig leuk vindt om mensen in dit topic te bashen die er eentje hebben (doordat hij zelf een blue led-versie had die hij had kunnen inruilen voor een red led-versie die wél werkte).
En je hebt nooit de stabiele firmware erop gehad die op Slatedroid te vinden is neem ik aan.. die was namelijk alleen voor de red led versie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Alleen het internet deed het niet omdat ik de blue versie had, dus. aPad![]()
![]()
Jullie afraden, zoals Magischmannetje hem aanraad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef rcco het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Oh ja, trollen.
Stabiele versiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
En je hebt nooit de stabiele firmware erop gehad die op Slatedroid te vinden is neem ik aan.. die was namelijk alleen voor de red led versie.
Laat de mensen aan de hand van het filmpje maar beslissen of het wel of niet wat is. En dan kan jij nu mooi naar het ipad topic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jullie afraden, zoals Magischmannetje hem aanraad.
Deze wordt ook verkocht als Enso zenPad 4.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef sk888er het volgende:
Eerste indruk is best goed, reageert goed en kan er snel mee typen. Morgen maar is goed mee gaan stoeien
[ afbeelding ]
Deze is dus gekocht op wiipad.us
Leuke prijs maar zo'n ding dat maar half weet te reageren op het touchscreen zou ik niet willen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef rcco het volgende:
[..]
Deze wordt ook verkocht als Enso zenPad 4.
http://www.engadget.com/2(...)oxed-and-politely-b/
Daar kan ik niet trollen, de iPad is al perfect.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Laat de mensen aan de hand van het filmpje maar beslissen of het wel of niet wat is. En dan kan jij nu mooi naar het ipad topic.
Da's gelul, ik heb er zelf eentje en het is mooi spul maar er zijn zat tekortkomingen. Maar goed, daar gaat 't hier niet over.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Daar kan ik niet trollen, de iPad is al perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |